Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A Google for Nonprofits program egyik legértékesebb része a havi 10 ezer dollár értékű Google hirdetés. A találati oldalon (kivéve, ha valaki letiltotta) az első és/vagy az utolsó 1-2 találat mindig hirdetés, ide kerülhettek be ti is. A programba való bekerüléshez először regisztrálnotok kell a CivilTech.hu oldalon.

Ha több honlapotok is van, akkor érdemes meggondolnotok, melyiket szeretnétek leginkább hirdetni: tapasztalatunk szerint 2 honlapot még be tud hirdetési szempontból fogadni a rendszer, de ennél többet nem. A hirdetésekhez kulcsszavakat kell beállítanotok, és érdemes olyan oldalra/aloldalra irányítanotok a kattintókat, ahol nagyon könnyen és gyorsan tud tájékozódni, és minél hamarabb tud adományozni is, ha ez az aktuális cél.

A Google hirdetési fiókotok szakértelmet és folyamatos odafigyelést igényel, ha nincs hozzáértő ember vagy kapacitás a szervezet köreiben, akkor írjatok a tanacsado@niok.hu címre, és összekötünk egy szakértői csapattal.