Munkakör megnevezése: Adminisztrátor
Munkáltató: Hajléktalanokért Közalapítvány (RSZTOP projektiroda)
Munkavégzés helye: 1111 Budapest, Zenta utca 1.
Munkavégzés időtartama: Határozott idejű: 2017. 07. 15. - 2020. december 31.
Próbaidő: hat hónap
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő, rendes munkarend
Várható bruttó illetmény: 200 000 Ft
Az új munkatárs feladatai lesznek:
- E-mailen beérkező adatok mentése számítógépes adatbázisba
- E-mailek és postai küldemények iktatása iktatóprogram segítségével
- Beérkező adatok összesítése a megfelelő Excel táblázatokban
- Iratok iktatása, digitális és nyomtatott rendszerezése
- Havi szintű összesítő táblázatok készítése
- Kapcsolattartás a partnerekkel, a velük való rendszeres adategyeztetés
Elvárások a leendő kollégát illetően:
- Érettségi
- Felhasználói szintű számítógép, kiemelten Excel ismeret
- Precíz, pontos munkavégzés
- Monotóniatűrés
Amit kínálunk:
- munkahelyi pótlék
- Excel ismeretek elmélyítésének lehetősége
- nyitott, befogadó kollégák
- kellemes munkakörnyezet a város központi részén lévő irodában
A jelentkezés feltétele:
- Magyar állampolgárság
- Büntetlen előélet
- Szellemi és fizikai cselekvőképesség
Jelentkezési határidő: 2017. 07. 01.
Munkába állás legkorábbi időpontja: 2017.07. 15.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Keresztury Ágnes nyújt, a 06-70-336-3103-as telefonszámon.
Jelentkezés módja:
- fényképes, egy évnél nem régebbi szakmai önéletrajz
- digitalizált, végzettséget igazoló dokumentumok
megküldése az rsztop@rsztop.org címre. Kérjük, az e-mail tárgyában tüntesse fel a következőt: „Adminisztrátor-RSZTOP”
A jelentkezés elbírálásának menete:
- Kizárólag a jelentkezési határidőn belül, a „jelentkezés módja, feltétele” bekezdésben foglaltaknak maradéktalanul megfelelő pályázatok kerülnek elbírálásra
- A kiválasztott pályázó (pályázók) egykörös személyes beszélgetésben vesznek majd részt