Útmutatók

GYIK

6 kampány, amitől jobb lesz itthon gyereknek lenni

Guruló élménykaraván, környezeti nevelés hátrányos helyzetű gyerekeknek, digitális eszközök vagy éppen mindennapi betevő - ez csak pár példa abból a hatból, amelyek jelenleg az adjukossze.hu felületén futnak és a hazai gyerekek élethelyzetének javítását tűzték ki célul.

A meggyőzés

A meggyőzés titka az érzelmi hatással együtt járó megértés, megváltoztatva az addigi hiedelmeket és érzelmi kifizetődéseket.

Építs fel egy karaktert!

Egy képzeletbeli személy létrehozása segítséget nyújthat abban, hogy elsajátítsuk a célcsoportunk gondolkodásmódját.

Hogyan mérjük az elköteleződést?

A különböző típusú tartalmak különböző típusú elköteleződést eredményeznek majd a közönségünk részéről, amit így eltérő módon tudunk csak mérni.

Hol lehet a mi közönségünk?

Könnyen beleeshetünk abba a hibába, hogy azt a platformot választjuk, amit mi magunk is használunk, amit kényelmesnek tartunk, és kiismertük már. A megfelelő platform kiválasztásánál ugyanakkor az a fontos, hogy azokat a fórumokat használjuk, amelyeken a célcsoportunk is megtalálható.

Határozzunk meg okos célokat!

Ahhoz, hogy a legnagyobb álmainkat elérjük, kisebb, precízebben meghatározott célokra van szükségünk. Egy egyszerű módja ennek, ha a kitűzött nagy céljainkat OKOS (SMART) célokra osztjuk.