Útmutatók

GYIK

6 kampány, amitől jobb lesz itthon gyereknek lenni

Guruló élménykaraván, környezeti nevelés hátrányos helyzetű gyerekeknek, digitális eszközök vagy éppen mindennapi betevő - ez csak pár példa abból a hatból, amelyek jelenleg az adjukossze.hu felületén futnak és a hazai gyerekek élethelyzetének javítását tűzték ki célul.

Építs fel egy karaktert!

Egy képzeletbeli személy létrehozása segítséget nyújthat abban, hogy elsajátítsuk a célcsoportunk gondolkodásmódját.

Hogyan mérjük az elköteleződést?

A különböző típusú tartalmak különböző típusú elköteleződést eredményeznek majd a közönségünk részéről, amit így eltérő módon tudunk csak mérni.

A meggyőzés

A meggyőzés titka az érzelmi hatással együtt járó megértés, megváltoztatva az addigi hiedelmeket és érzelmi kifizetődéseket.

Hol lehet a mi közönségünk?

Könnyen beleeshetünk abba a hibába, hogy azt a platformot választjuk, amit mi magunk is használunk, amit kényelmesnek tartunk, és kiismertük már. A megfelelő platform kiválasztásánál ugyanakkor az a fontos, hogy azokat a fórumokat használjuk, amelyeken a célcsoportunk is megtalálható.

10 jó példa a vizuális történetmesélésre civilektől

A jó ügyekre mindig érdemes felhívni a figyelmet - de ezt nem mindegy, hogyan tesszük! Egy jó történettel máris könnyebb dolgunk van, és az egy percre se lassító, online információözönben legjobb, ha vizuális ingerekre is építkezünk.

Határozzunk meg okos célokat!

Ahhoz, hogy a legnagyobb álmainkat elérjük, kisebb, precízebben meghatározott célokra van szükségünk. Egy egyszerű módja ennek, ha a kitűzött nagy céljainkat OKOS (SMART) célokra osztjuk.