Útmutatók
Hogyan határozzuk meg a közönségünket?
Egy hatásos kampány felépítésének első lépéseként elengedhetetlen, hogy meghatározzuk célközönségünket.
7 tipp történetmesélésre a civil szervezeti kommunikációban
Az angolul csak storytellingnek nevezett, magyarul történetmesélés egyre nagyobb szerepet kap a marketingben, illetve kommunikációban, külön szakirodalom is foglalkozik vele.
Így készíts „Google-barát” oldalt az 1%-os kampányodra!
Összeszedtük, mire kell figyelned, ha azt szeretnéd, hogy az 1%-os oldalad az élbolyba kerüljön a Google találati listáján. Így lehet hatékony és olcsó a kampányod!
Pozitív narratívák: Hogyan szólj hatékonyan a közönségedhez?
Hogy kerülj előre a Google-ban “adó 1%” kulcsszóra?
Olvasóbarát és Google-barát egyszázalékos oldalt csinálni nem könnyű. Pedig a nonprofit szervezetek számára az 1%-os kampány a forrásteremtés egyik sarokköve. Nonprofit SEO útmutató lépésről lépésre.