Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület Pécsett működő intézménye felvételt hirdet irodai adminisztrátor munkakör betöltésére

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Magyarország egyik legnagyobb karitatív szervezete, amely évente több százezer embernek nyújt segítséget. Programjaink súlyos társadalmi kérdésekre keresnek gyakorlatias válaszokat, küldetésének része a társadalom megszólítása, az emberek bevonása a segítő programokba.

Feladatok:

  • kapcsolattartás ügyfelekkel
  • adatbáziskezelés
  • adományokhoz kapcsolódó ügyintézés

Elvárások:

  • középfokú végzettség,
  • adminisztrációs gyakorlat
  • B kategóriás jogosítvány, rutinszerű autóvezetési gyakorlat,
  • számítástechnikai ismeretek, elsősorban Word és Excel gyakorlott használata
  • megbízhatóság,
  • önálló munkavégzés,
  • pontosság,

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • angol vagy német nyelv társalgási szintű használata

Amit kínálunk:

  • béren kívüli támogatások
  • támogató csapat

Munkaidő:

  • teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Magyar Máltai Szeretetszolgálat Dél-Dunántúli Régió Központja: 7621 Pécs, Janus Pannonius u. 6.

Jelentkezés módja:

Szakmai önéletrajz benyújtásával a ddregio@maltai.hu e-mail címen 2019. november 4-ig.