Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Az Amnesty International Magyarország egy magyar jogvédő civil szervezet, amely azért dolgozik, hogy az emberi jogok mindenkit megillessenek. Egy olyan nemzetközi mozgalom része vagyunk, amelynek 10 millió támogatója van világszerte. Szervezetünkhöz elsősorban olyan magánemberek tartoznak, akik tagként, támogatóként vagy aktivistaként adományaikkal és munkájukkal segítik a céljaink megvalósítását. Függetlenek vagyunk minden politikai ideológiától, kormánytól, gazdasági hatalomtól és egyháztól. Szabadságszerető, demokratikus elvek mentén működő közösség vagyunk. Munkánk során fontos számunkra a széleskörű együttműködés, a folyamatos tanulás és fejlődés. 

Részmunkaidős irodavezetőt keresünk 15 fős Budapest belvárosi irodánkba. Az irodavezető az Egyesület irodájának a lelke és a fő felelőse annak, hogy a szervezet adminisztrációja egyszerű, pontos, átlátható és kiegyensúlyozott legyen. Az irodavezető felelős az irodai tér fejlesztésért, az irodai költségelszámolásért, a munkaügyi és az egyéb irodai ügyintézésért, az igazgató munkájának adminisztratív támogatásáért. Olyan együttműködő, precíz, csapatjátékost keresünk inspiráló csapatunkba, aki szívesen állítaná kreativitását és szakmai tapasztalatát egy nemzetközi háttérrel is rendelkező emberi jogi szervezet szolgálatába.  

FŐBB FELADATAID LESZNEK: 
  • Munkavállalókkal, szakmai önkéntesekkel kapcsolatos munkaügyi feladatok ellátása 
  • Általános szervezeti adminisztrációs rendszerek működtetése 
  • Iroda karbantartása és a mindennapi zökkenőmentes munkavégzéshez szükséges feladatok elvégzése 
  • Általános kommunikáció az Egyesület központi csatornáin (telefon, központi email cím) 
  • Az Egyesület hivatalos ügyeinek intézése, a tagsággal való kapcsolattartás 
  • Találkozók, megbeszélések szervezése és előkészítése, események, workshopok szervezése  
  • Belső jelentések, tervezések előkészítése, véglegesítése, felügyelete 
  • Kapcsolattartás szolgáltatókkal, beszállítókkal 
  • Rendszeres egyeztetés és együttműködés az iroda alkalmazottjaival, az Amnesty International Nemzetközi Titkárságával és más AI szekciók illetékes kapcsolattartóival (angolul) 
  • Elnökségi és Ellenőrző Testületi ügyek intézése, továbbá az éves közgyűlés szervezése 
  • Adatkezelés a CRM rendszerben, tagsági nyilvántartás vezetése 
  • Igazgató munkájának adminisztratív támogatása 
  • Webshop működtetése, ajándéktárgyak leltárának vezetése, adományszervezéssel összefüggő egyéb feladatok ellátása 
TE VAGY AZ IDEÁLIS JELÖLT, HA:
  • irodavezetésben és/vagy munkaügyi területen, hasonló munkakörben szerzett legalább kétéves tapasztalattal rendelkezel, 
  • legalább középfokú végzettséged van és rendelkezel középfokú munkaügyi, pénzügyi vagy egyéb releváns képesítéssel, 
  • profin használod a Microsoft Office programokat (elsősorban Word, Excel, Planner, Teams) és szívesen bővíted készségszintű informatikai ismereteidet, 
  • mindig betartod a határidőket, és képes vagy erre másokat is ösztönözni, 
  • tudsz struktúrákban és éves tervekben gondolkodni, nem okoz gondot saját munkád megszervezése, az önálló tervezés és végrehajtás 
  • kedvesség, türelem és odafigyelés jellemez és mindig megtalálod a megfelelő hangot bárkivel, bármilyen kommunikációs csatornán keresztül,  
  • tudod, hogy az adminisztráció a munkád szerves részét képezi és az adminisztratív és operatív feladatokat látod el legszívesebben, ezen a területen szeretnél fejlődni, 
  • megbízható, lojális és precíz vagy és felelősséget vállalsz a feladataidért. 
  • mindig meglátod a saját szereped egy helyzet megoldásában, aktívan keresed a lehetőségeket és azokat az AIM előnyére is tudod fordítani 
  • fontosak számodra azok az értékek, amiért kiállunk, dolgozunk. 
ELŐNYT JELENT: 
  • ha rendelkezel releváns felsőfokú végzettséggel 
  • ha szóban és írásban is jól kommunikálsz angolul 
  • ha dolgoztál már civil szervezetnél és ismerd a civil szféra működését  
  • ha van B kategóriás jogosítványod 
AMIT KÍNÁLUNK: 
  • munkavégzés helye: az Amnesty Budapest V. kerületében található irodája 
  • munkakezdés tervezett időpontja: azonnali 
  • részmunkaidő, heti 24 órában, 3 hónap próbaidővel, rugalmas beosztással  
  • határozatlan idejű munkaszerződés 
  • a hazai civil szférában versenyképes jövedelem, kimagasló cafetéria-keret és jutalom 
  • inspiráló csapat, motiváló munkahelyi környezet 
  • kiszámítható munkakörülmények, stabil és megbízható munkáltató 
JELENTKEZÉS FELTÉTELEI:  

Jelentkezéshez szükséges dokumentumok: 

  • angol és magyar nyelvű önéletrajz 
  • legfeljebb egyoldalas motivációs levél, amely bemutatja korábbi gyakorlati tapasztalataid, illetve alátámasztja a kiírásban megfogalmazott tulajdonságok, értékek meglétét. 
  • két referenciaszemély megjelölése elérhetőséggel 
  • bruttó bérigény megjelölése 

Jelentkezésed PDF formátumban várjuk a vig.david@amnesty.hu címre, tárgy: „Irodavezető 2020”. A hiánytalanul megküldött pályázatok beérkezését e-mailben visszaigazoljuk. 

Jelentkezési határidő: 2020. október 30. délután 14:00 

A várható kezdés: november 10. 

Kapcsolattartó: Vig Dávid, igazgató, Amnesty International Magyarország, vig.david@amnesty.hu  

Az AI hisz a munkaerőpiacon tanúsított ESÉLYEGYENLŐSÉGBEN. A munkáltatásra vonatkozó döntések során az egyéni érdemeket és a szervezet szükségleteit vesszük figyelembe, nemzeti etnikai, vallási hovatartozásra, származásra, illetve nemre, nemi identitásra, szexuális irányultságra, korra, fizikai vagy szellemi fogyatékosságra, családi állapotra és politikai nézetekre való tekintet nélkül. Az Amnesty International szükség szerint minden megváltozott munkaképességű munkavállalónak és jelentkezőnek megfelelő körülményeket biztosít, abban az esetben, ha a kérdéses személy egyébként biztonságosan el tudja látni a rá szabott feladatokat és a munkához kapcsolódó tevékenységeket, illetve ha ez az ellátás nem ró aránytalan terheket a szervezetre. A kiválasztási folyamat során az esélyegyenlőség biztosításáért a szervezet Elnöksége felel. 

A jelentkező a jelentkezés megküldésével tudomásul veszi és elfogadja, hogy a személyes adatait az Egyesület a kiválasztási folyamat lezárulását követően hat hónapig kezelje. Ezt követően a jelentkezések, és azzal együtt minden személyes adat törlésre kerül.