A MáSzínház egy olyan nyitott előadó-művészeti alkotóközösség, amelyben sérülékeny csoportokhoz tartozók, kiemelten értelmi fogyatékos emberek szociális és kreatív képességeinek fejlesztésével foglalkozunk, partnerségen alapuló művészeti foglalkozások keretében. Ezen képességeket tesszük láthatóvá nyilvános, inkluzív színházi előadások bemutatásával. Színházi nevelési módszertanunk alkalmazásával érzékenyítjük és invitáljuk közös gondolkodásra gyermek-és felnőttkorú résztvevőinket, más szerepet adva ezzel játszónak és nézőnek egyaránt.

Szeretett és a közösség által megbecsült irodavezetőnk 2022-től csak a szakmai munkában marad velünk, így a háttércsapatba keressük az utódját, aki hozzá hasonlóan több lehet egy alkalmazottnál. Olyan embert keresünk, aki azonosulni tud a MáSzínház értékrendjével, és szívesen lenne partnerünk a céljaink megvalósításában.

Az irodavezetői pozícióval járó főbb feladatok

  • általános adminisztratív, operatív teendők
  • pályázati dokumentáció
  • be- és kimenő számlák kezelése
  • postai ügyintézés
  • pályázati elszámolások pénzügyi és adminisztrációs ügyintézése
  • forgóeszközök beszerzése és nyilvántartása
  • szerződések előkészítése aláírásra, kapcsolattartás a szervezet munkavállalóival
  • a szervezet munkavállalóinak be és-kijelentéseihez kapcsolódó ügyintézés
  • pénztári feladatok ellátása

Elvárások: 

  • jó helyesírás
  • pontos, precíz munkavégzés
  • felsőfokú végzettség
  • aktív alapfokú Excel ismeret
  • Google Drive, Microsoft Office alapismeretek
  • pályázati elszámolásokban való jártasság, pályázati felületek ismerete (pl: EPER rendszer, EFFECTOR, stb.)

Előnyt élvez: 

  • kulturális és/vagy civil és/ vagy szociális területen szerzett tapasztalat
  • pénzügy és számvitel végzettség és/vagy munkatapasztalat
  • pályázati referensi tapasztalat
  • angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • részmunkaidős pozíció: 30 óra/hét, fix munkaidő keretben
  • munkavégzés helye: a MáSzínház bázisán a 1092 Budapest, Bakáts tér 3./Ráday utca 50. szám alatt, illetve home office-ban
  • a civil szférában versenyképes jövedelem
  • Kezdési időpont: azonnal
  • Lelkiismeretes betanítási folyamat 2022. január végéig, önálló munkavégzés 2022. februártól

Jelentkezés, kiválasztási folyamat:

  1. Kérjük, küld el fényképes önéletrajzodat fizetési igény megjelölésével Ménesi Helénának, távozó irodavezetőnknek az m.helena@mas-zinhaz.hu címre! Az önéletrajzok alapján történik a kiválasztás első köre, az elvárások és az előnyt élvező tapasztalatok, tudás figyelembevételével.
  2. Ezt követően kerül sor az interjúk első körére Bakonyvári Krisztina pénzügyi vezetővel, aki a legszorosabban fog együtt dolgozni leendő munkatársunkkal.
  3. Majd az utolsó körben a teljes vezetőséggel, Bakonyvári L. Ágnes művészeti és Márton Gábor Csaba kommunikációs vezetővel találkoznak majd a jelöltek.

Amennyiben további kérdésed merülne fel, kérjük, hogy szintén Helénának írj a fenti címen.