Főbb feladatok:
-
a Magyar Vöröskereszt kommunikációs szakmai területének a támogatása kommunikációjának szervezésében való aktív részvétel
-
kommunikációs terület támogatása
-
kommunikációs és PR kampányokban való részvétel
-
a szervezet weboldalának és social média felületeinek kezelése, online kommunikációban való jártasság
-
médiafigyelés
-
részt vesz a belső rendezvények szervezésében, segíti azok kommunikációs tevékenységét
-
kapcsolatot tart a sajtó képviselőivel és reklámügynökségekkel
-
kapcsolatot tart a fővárosi/megyei szervezetekkel
Elvárások:
-
minimum középfokú végzettség
-
magas szintű íráskészség
-
kezdeményezőkészség, precizitás
-
stratégiai gondolkodásmód
-
párhuzamos feladatok menedzselése
Előnyt jelent:
-
ügynökségi, szerkesztőségi tapasztalat
-
adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
-
civil szervezetnél szerzett tapasztalat
-
angol nyelvismeret
-
B kategóriás jogosítvány
-
WORD Press, Facebook Business Manager, Google Ads ismeretek
-
Adobe Photoshop, Adobe Indesign vagy Adobe Peremier ismeret
-
aktív sajtó kapcsolatok
-
Fényképezési ismeretek
Munkavégzés helye: Budapest
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését kérem fényképes szakmai önéletrajzát , fizetési igény megjelölésével a hr@voroskereszt.hu e-mail címre 2021. január 31. napjáig elküldeni.