Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A Magyar Vöröskereszt Országos Igazgatósága kommunikációs asszisztens munkatársat keres , rész vagy teljes munkaidőben, azonnali munkakezdéssel

Főbb feladatok:

  • a Magyar Vöröskereszt kommunikációs szakmai területének a támogatása kommunikációjának szervezésében való aktív részvétel

  • kommunikációs terület támogatása

  • kommunikációs és PR kampányokban való részvétel

  • a szervezet weboldalának és social média felületeinek kezelése, online kommunikációban való jártasság

  • médiafigyelés

  • részt vesz a belső rendezvények szervezésében, segíti azok kommunikációs tevékenységét

  • kapcsolatot tart a sajtó képviselőivel és reklámügynökségekkel

  • kapcsolatot tart a fővárosi/megyei szervezetekkel

Elvárások:

  • minimum középfokú végzettség

  • magas szintű íráskészség

  • kezdeményezőkészség, precizitás

  • stratégiai gondolkodásmód

  • párhuzamos feladatok menedzselése

Előnyt jelent:

  • ügynökségi, szerkesztőségi tapasztalat

  • adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat

  • civil szervezetnél szerzett tapasztalat

  • angol nyelvismeret

  • B kategóriás jogosítvány

  • WORD Press, Facebook Business Manager, Google Ads ismeretek

  • Adobe Photoshop, Adobe Indesign vagy Adobe Peremier ismeret

  • aktív sajtó kapcsolatok

  • Fényképezési ismeretek

Munkavégzés helye: Budapest

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését kérem fényképes szakmai önéletrajzát , fizetési igény megjelölésével a hr@voroskereszt.hu e-mail címre 2021. január 31. napjáig elküldeni.