Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy
naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult
információk korábbi bejegyzéseinkben.
Főbb feladatok:
- kommunikációs és PR kampányokat, programokat, projekteket dolgoz ki és hajt végre;
- szervezi, tervezi, koordinálja a Magyar Vöröskereszt PR tevékenységét, PR és sajtó anyagokat készít és juttat el a sajtó munkatársai részére;
- kapcsolatot tart a sajtó képviselőivel és reklámügynökségekkel, segíti a Magyar Vöröskereszt médiacsatornáinak kiépítését;
- a szakmai vezetőkkel közösen segíti, felügyeli, menedzseli a Magyar Vöröskereszt és annak alaptevékenységeihez kapcsolódó kiadványok, reklámanyagok elkészítését, az online tartalmak megjelenítését;
- részt vesz a belső rendezvények szervezésében, segíti azok kommunikációs tevékenységét;
- a szervezet weboldalának és social média felületeinek kezelése
- folyamatosan kapcsolatot tart és együttműködik a Családi Lap szerkesztőségével, egyeztet a Családi Lapban megjelenő tartalmakkal kapcsolatosan;
- kapcsolatot tart a megyei/fővárosi szervezetekkel és segíti és felügyeli azok kommunikációs tevékenységét.
Elvárások:
- felsőfokú végzettség
- magas szintű íráskészség
- kezdeményezőkészség, precizitás
- stratégiai gondolkodásmód
- párhuzamos feladatok menedzselése
Előnyt jelent:
- ügynökségi, szerkesztőségi tapasztalat
- adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
- civil szervezetnél szerzett tapasztalat
- angol nyelvismeret
- B kategóriás jogosítvány
- WORD Press, Facebook Business Manager, Google Ads ismeretek
- Adobe Photoshop, Adobe Indesign vagy Adobe Peremier ismeret
- aktív sajtó kapcsolatok
- Fényképezési ismeretek
Munkavégzés helye: Budapest
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését kérem fényképes szakmai önéletrajzát , fizetési igény megjelölésével a hr@voroskereszt.hu e-mail címre 2021. június 30. napjáig elküldeni.