Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A Közösségfejlesztők Egyesülete új munkatársat keres pénzügyi és irodai asszisztensi területre.

Szervezetünk

A közösségfejlesztők országos egyesületét 1989-ben alapította egy progresszív népművelői szakmacsoport, akiknek meggyőződésükké vált, hogy az embereknek joguk és egyben dolguk is részt venni az őket körülvevő világ alakításában, de ehhez szakmai segítséget, bátorítást is kell adni. Egyesületünk tagjai ma is alapvetően a közösségfejlesztés iránt elkötelezett szakemberek, helyi közösségi munkások, önkéntes érdeklődők, akiknek célja támogatni a településükön cselekedni akaró embereket. A közösségfejlesztés mindemellett érték alapú munka - hiszünk az együttműködés erejében, így munkánk középpontjában a közösség és civil társadalom, a részvétel megteremtése és fokozása, a demokrácia és a cselekvő állampolgáriság, a befogadás, a szolidaritás fejlesztése és a méltóság védelme áll.

A csapat

Az ország különböző területein élő és tevékenykedő közel 70 fős tagsággal rendelkezünk, de a napi gyakorlat szintjén egy szűk körű, az operatív feladatok ellátásáért és a szervezet mindennapi működtetéséért felelős munkaszervezet jelenti nálunk a közvetlen munkatársi kört. Ebbe jelenleg az egyesület 3 fős megválasztott vezetősége tartozik bele (köztük az ügyvivővel, aki a legállandóbb közvetlen munkatárs), amely az egyes szervezeti programok és projektek megvalósítása során időlegesen további tagokkal egészül ki. Jelen munkakör tehát különösen épít az egyesület és a programok pénzügyi és dokumentációs folyamatainak vezetésére, fejlesztésére, a munkatársak adminisztratív támogatására, így ebbéli szakismeret, precizitás és önállóság, valamint szakmai elszántság mellőzhetetlen lesz a mindennapokban.

A keretek

Munkaidő: heti 20 óra

Munkarend: legalább heti 2 nap irodai jelenlét (megegyezés szerint)

Fizetés: megegyezés szerint

Várható munkába állás időpontja: 2020. május 04. (a járványügyi korlátozások feloldásának esetén)

Munkavégzés helye: Budapest VII. kerület

A feladat célja: az egyesület adminisztratív és pénzügyi stabilitásának és kiszámítható működésének biztosítása

A feladat jellege:

  • szervezet általános pénzügyeinek adminisztrálása, nyomon követése

  • számlák előkészítése könyvelésre, kapcsolattartás a könyvelővel

  • iratkezelés

  • irodai infrastruktúra biztosítása, szervezése, hozzájuk kapcsolódó megrendelések, beszerzések intézése

  • szervezet általános és projekt költségvetésének elkészítése, módosítása, a kifizetések nyomon követése

  • a szervezet levelezésének dokumentálása az ügyvivővel egyeztetett módon

  • szervezeti adminisztrációs online felület kialakítása és naprakészen tartása

  • rendszeres és engedélyezett alkalmi utalások intézése

  • bevallások pénzügyi előkészítése

Akit keresünk

  • felsőfokú pénzügyi/gazdasági vagy mérlegképes könyvelői végzettséggel rendelkezik

  • angol nyelvtudás (nemzetközi projektek pénzügyi, adminisztratív lebonyolításához, elsősorban írásban)

  • készségszintű, gyakorlott MS word és excel használó

  • precíz és megbízható

  • megoldásra fókuszáló, proaktív, kezdeményező

  • szervezeti kultúránkba illeszkedő: együttműködő, önálló, empatikus, munkatársak munkája iránt érdeklődő,

  • kedves és vidám

  • tanulás és önfejlesztés iránt nyitott

  • sajátjának érzi a szervezetet, ennek megfelelő felelőséggel és lelkiismerettel dolgozik, keresi a fejlődés és fejlesztés módját

  • azonosulni tud az egyesület értékeivel és küldetésével, fontos neki a magyar társadalom és a civil szervezetek fejlődése

  • előny jelent a pénzügyi- és jogi adminisztrációban való jártasság és civil szervezetnél szerzett releváns tapasztalat, ugyanakkor pályakezdők és nyugdíjaként keresgélőkre is nyitottak vagyunk

Amit csatlakozó munkatársunk nálunk találhat

  • jó hangulatú, erős csapat

  • toleráns, elfogadó, emberi munkatársak

  • munkájának és személyének megbecsülése, elismerése

  • szakmai fejlődés ösztönzése

  • izgalmas, építő munka támogatása, nemes ügyben való részvétel

Jelentkezés

Fényképes önéletrajzzal és motivációs levéllel a fizetési és egyéb igény megjelölésével az egyesulet@kofe.hu e-mail címen lehet.

Mindezeket kérjük, 2020.04.14.-ig küldje el.

A beérkezett anyagokra legkésőbb 2020.04.24.-ig adunk visszajelzést.

Ha szüksége van egyesületünkről, programjainkról további információkra, tájékozódjon honlapunkon és a FB oldalunkon vagy keressen minket az egyesulet@kofe.hu e-mail címen és az alábbi telefonszámon: +36 70 531 8244. Szívesen válaszolunk minden, a meghirdetett munkakörrel kapcsolatos kérdésre.