Tevékenységi kör, ellátandó feladatok

A Magyar Orvosi Kamara (MOK) az egészségügyben működő szakmai kamarákról szóló 2006. évi XCVII. törvény (Ekt.) alapján létrehozott köztestület, amely a kamarai feladatok ellátására, összehangolására, a kamarai szervezet és a tisztségviselők munkájának támogatására Országos Hivatalt működtet. 

A leendő titkársági ügyintéző kolléga feladata az Országos Hivatal munkavállalójaként az Ekt-ban és az annak alapján készült kamarai Alapszabályban, valamint a MOK belső szabályzataiban, testületi döntéseiben meghatározott tevékenységeinek, feladatainak előkészítésében, végrehajtásában részvétel, a szervezeti rendszer és a tisztségviselők, valamint a hivatalvezető munkájának segítése, adminisztratív és szervezési támogatása. 

Betöltendő állás jogviszonya: munkaszerződés

Foglalkoztatás időtartama: határozatlan idő

Munkaidő, munkarend: teljes munkaidő (heti 40 óra), hivatali munkarend, törzsidő

Munkavégzés helye: 1068 Budapest, Szondi u.100.

Pályázati feltételek: 

  • büntetlen előélet
  • cselekvőképesség
  • magyar állampolgárság
  • erkölcsi bizonyítvány

Elvárások: 

  • legalább középfokú végzettség
  • hasonló munkakörben, adminisztrációban és/vagy szervezésben szerzett tapasztalat
  • MS Word, Excel, PowerPoint erős felhasználói szintű ismerete
  • jó kapcsolatteremtő készség
  • kiváló szervezőkészség
  • nagy munkabírás
  • esetenként hétvégi rendelkezésre állás vállalása

Feladatok: 

Az Országos Hivatal munkájának teljes körű támogatása, ezen belül kiemelten:

  • beérkező levelek iktatása, továbbítása kiszignálásra
  • postai ügyintézés (postára járással), postakönyv előkészítése
  • megkeresések kezelése, levelezés lebonyolítása (email, papír, Hivatali Kapu), határidők figyelemmel kísérése
  • kapcsolattartás területi szervezetekkel
  • irodaszerek rendelése
  • fénymásoló és kártyanyomó berendezés kezelése
  • tagdíjakkal kapcsolatos ügyintézés és adminisztráció
  • jegyzőkönyvvezetés
  • részvétel értekezletek és rendezvények szervezésében, házon belül és külsős helyszínen egyaránt
  • részvétel előadások, tanfolyamok szervezésében
  • nyilvántartások vezetése, adatok karbantartása
  • irattározási feladatok

Pályázat elbírálásánál előny:

  • legalább alapfokú angol nyelvismeret
  • e-ügyintézésben szerzett tapasztalat
  • jó gépírástudás
  • gyakorlat jegyzőkönyvvezetésben

Személyes tulajdonságok, a pályázó tulajdonságai, készségei: 

precizitás, segítőkészség, önálló munkavégzés, strukturált gondolkodásmód, gyorsaság

Amit nyújtunk:

  • megállapodás szerinti, versenyképes bérezés

Pályázat részeként benyújtandó igazolások, dokumentumok:

  • fényképes önéletrajz - a korábbi munkaterületek részletezésével
  • végzettséget, képesítéseket igazoló okiratok másolata
  • adatkezelési nyilatkozat ampályázati anyag kezeléséről
  • fizetési igény megjelölése

Próbaidő: 6 hónap

Benyújtási határidő: 2024. április 30.

A beérkezett pályázatokat folyamatosan értékeljük.

Adatvédelmi tájékoztatás: 

A jelentkező pályázati anyagának elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy a MOK mint adatkezelő a pályázatában szereplő és a MOK rendelkezésére bocsátott személyes adatait megismreje, és azokat kezelje. 

A MOK a beküldött pályázati dokumentációt a beérkezéstől számított 1 évig őrzi. Adatainak kezelésével kapcsolatban bármikor tájékoztatást kérhet a mok@mok.hu e-mail címen. Kérheti adatainak törlését vagy helyesbítését, ill. az adatkezeléssel szemben is tiltakozhat. 

MOK honlapjának címe: https://mok.hu/

A pályázat dokumentumait elektronikus formában az allas@mok.hu e-mail címre kérjük elküldeni „Álláspályázat MOK OH titkársági ügyintéző” megjelöléssel.