A munkakör célja:

Az adománygyűjtési ügyintéző adminisztratív feladatok ellátásával segíti az adománygyűjtési vezető munkáját. Továbbá biztosítja az adományozók SOS adatbázisban való pontos és naprakész vezetését.

Főbb kihívások, amelyek munkád során jelentkezni fognak:

  • Naponta érkező új csoportos beszedési nyomtatványok feldolgozása (szkennelés, archiválás, postázás) és pontos rögzítése, majd az adatok adatbázisba importálása.
  • Esetleges banki problémák felmerülésekor a hiba kijavítása.
  • Adományozók hívásainak és levelezéseinek kezelése
  • Kapcsolattartás (telefonon és e-mailen), az adományozókkal folyamatosan az adatkezelési alapelvek betartásával.
  • Kapcsolattartás diákszövetkezetekkel, teljesítési igazolások ellenőrzése - intézése.
  • Adományozói adatbázis naprakészen tartása, aktív részvétel a folyamatos fejlesztésekben
  • Részvétel a telemarketing feladatok adminisztratív háttérmunkájában: kapcsolattartás a telemarketinges kollégákkal, és munkájuk segítése az adatbázisban elvégzendő munkafolyamatokkal 

Olyan szakember jelentkezését várjuk, aki:

  • középfokú végzettség
  • 1-2 éves releváns tapasztalat ( adminisztráció)
  • Magabiztos felhasználó szintű számítógépes ismeretek, kiemelten excel
  • Önálló, felelősségteljes munkavégzés,
  • Kiemelt precizitás, megbízhatóság
  • Csapatszellem
  • Monotonitás tűrés, logikus gondolkodás

Előnyt jelent:

  • Felsőfokú végzettség
  • Angol nyelvtudás
  • Adminisztrációs területen szerzett gyakorlat
  • Adatbázis(ok) felhasználói szintű ismerete, használata

A munkavégzés helye:

  • Budapest

Amit ajánlunk: 

Barátságos, közvetlen, jó hangulatú munkahelyi légkört

Támogató csapatot

Családbarát munkahelyet

Ha úgy érzi, hogy a fenti leírás Önre illik, akkor kérjük, hogy a munkakör megjelölésével küldje el magyar fényképes, szakmai önéletrajzát és motivációs levelét fizetési igény megjelölésével, legkésőbb 2022. június 15-ig a következő e-mail címre: hr@sos.hu