Az 1990-ben alapított Autonómia Alapítvány a civil társadalom fejlődésének elősegítésére jött létre. Szabad alkotó műhely, ahol a munkatársaknak nemcsak rálátásuk van a roma integrációs problémákra, a romák munka-erőpiaci helyzetére adható válaszokra, hanem felhalmozott tudásuk, szakértelmük felhasználásával független forrásokra támaszkodva sikeresen ki is tudnak próbálni újabb megoldási lehetőségeket. Az alapítvány elsősorban olyan civil kezdeményezéseket támogat, amelyek során a résztvevők a rendelkezésükre álló helyi erőforrásokat is mozgósítják céljaik elérése érdekében.
Hátrányos helyzetű emberek körében végzett fejlesztő-adományozó programjaiban az alapítvány fő partnerei roma és nem roma civil szervezetek. Jelenlegi projektjeivel elsősorban azt igyekszik elősegíteni, hogy a romák és szegények munkaerő-piaci lehetőségeinek javítását, integrációját szolgáló központi és uniós források célba érjenek, megfelelően hasznosuljanak.
Az Autonómia Alapítvány célja, hogy az eddig felhalmozott tudást, tapasztalatot a társadalom minél szélesebb körben hasznosítsa.
Az Autonómia Alapítvány kuratóriuma a szervezet irányítására, céljainak megvalósítására stratégiai gondolkozású
IGAZGATÓ
munkatársat keres, aki meggyőző és hiteles személyiség, és nyitott arra, hogy a munkatársaival, együttműködő partnereivel és a civil társadalom ügyét magukénak valló szakemberekkel való folyamatos eszmecserében maga is folyamatosan tanuljon.
Feladatok:
- A kuratóriummal együttműködésben kidolgozza és megvalósítja az alapítvány stratégiáját;
- Működteti az alapítványt a stratégiai célok elérése érdekében;
- Biztosítja az alapítvány, valamint a projektek működéséhez szükséges anyagi és szellemi erőforrásokat;
- Irányítja a projekteket tervező, szervező és megvalósító munkatársakat és szakértőket;
- Megtervezi és felügyeli az alapítvány pénzügyi működését;
- Gondoskodik az alapítvány pénzügyeinek, könyveinek szabályszerű vezetéséről;
- Az alapítvány működéséről és pénzügyi helyzetéről rendszeresen tájékoztatja a Kuratórium és a Felügyelő Bizottság tagjait;
- Részt vesz a kuratórium munkájában;
- Képviseli az alapítványt hazai és nemzetközi színtereken.
Elvárások:
- Büntetlen előélet
- Felsőfokú végzettség
- Minimum 5 éves menedzsment tapasztalat
- Civil szférában és / vagy roma integrációs területen szerzett munkatapasztalat
- Megalapozott pénzügyi ismeretek
- Magas szintű angol nyelvtudás
- Az Európai Unió koncepciójának és munkafolyamatainak ismerete
- Európai Uniós és más források mechanizmusának ismerete
- Bizonyítottan kiváló kommunikációs készség multikulturális közegben
Jelentkezési határidő: 2013. február 28.
Jelentkezés módja: a palyazat@autonomia.hu email címen
Kizárólag a fenti email címre érkező álláspályázatokat bíráljuk el (postai levélben és más módokon nem fogadunk be jelentkezéseket).
A jelentkezéshez a következő dokumentumok szükségesek:
- Kétnyelvű önéletrajz (angol és magyar Europass, egy dokumentumban),
- Kétnyelvű motivációs levél (angol és magyar, egy dokumentumban).
A pályázat kétfordulós: a beküldött anyagok alapján kiválasztott jelentkezőktől megadott témában esszét kérünk, majd személyes interjúra kerül sor.