Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Az 1990-ben alapított Autonómia Alapítvány a civil társadalom fejlődésének elősegítésére jött létre. Szabad alkotó műhely, ahol a munkatársaknak nemcsak rálátásuk van a roma integrációs problémákra, a romák munka-erőpiaci helyzetére adható válaszokra, hanem felhalmozott tudásuk, szakértelmük felhasználásával független forrásokra támaszkodva sikeresen ki is tudnak próbálni újabb megoldási lehetőségeket. Az alapítvány elsősorban olyan civil kezdeményezéseket támogat, amelyek során a résztvevők a rendelkezésükre álló helyi erőforrásokat is mozgósítják céljaik elérése érdekében.
Hátrányos helyzetű emberek körében végzett fejlesztő-adományozó programjaiban az alapítvány fő partnerei roma és nem roma civil szervezetek. Jelenlegi projektjeivel elsősorban azt igyekszik elősegíteni, hogy a romák és szegények munkaerő-piaci lehetőségeinek javítását, integrációját szolgáló központi és uniós források célba érjenek, megfelelően hasznosuljanak.
Az Autonómia Alapítvány célja, hogy az eddig felhalmozott tudást, tapasztalatot a társadalom minél szélesebb körben hasznosítsa.
Az Autonómia Alapítvány kuratóriuma a szervezet irányítására, céljainak megvalósítására stratégiai gondolkozású

IGAZGATÓ

munkatársat keres, aki meggyőző és hiteles személyiség, és nyitott arra, hogy a munkatársaival, együttműködő partnereivel és a civil társadalom ügyét magukénak valló szakemberekkel való folyamatos eszmecserében maga is folyamatosan tanuljon.

Feladatok:

  • A kuratóriummal együttműködésben kidolgozza és megvalósítja az alapítvány stratégiáját;
  • Működteti az alapítványt a stratégiai célok elérése érdekében;
  • Biztosítja az alapítvány, valamint a projektek működéséhez szükséges anyagi és szellemi erőforrásokat;
  • Irányítja a projekteket tervező, szervező és megvalósító munkatársakat és szakértőket;
  • Megtervezi és felügyeli az alapítvány pénzügyi működését;
  • Gondoskodik az alapítvány pénzügyeinek, könyveinek szabályszerű vezetéséről;
  • Az alapítvány működéséről és pénzügyi helyzetéről rendszeresen tájékoztatja a Kuratórium és a Felügyelő Bizottság tagjait;
  • Részt vesz a kuratórium munkájában;
  • Képviseli az alapítványt hazai és nemzetközi színtereken.

Elvárások:

  • Büntetlen előélet
  • Felsőfokú végzettség
  • Minimum 5 éves menedzsment tapasztalat
  • Civil szférában és / vagy roma integrációs területen szerzett munkatapasztalat
  • Megalapozott pénzügyi ismeretek
  • Magas szintű angol nyelvtudás
  • Az Európai Unió koncepciójának és munkafolyamatainak ismerete
  • Európai Uniós és más források mechanizmusának ismerete
  • Bizonyítottan kiváló kommunikációs készség multikulturális közegben

Jelentkezési határidő: 2013. február 28.

Jelentkezés módja: a palyazat@autonomia.hu email címen
Kizárólag a fenti email címre érkező álláspályázatokat bíráljuk el (postai levélben és más módokon nem fogadunk be jelentkezéseket).

A jelentkezéshez a következő dokumentumok szükségesek:

  • Kétnyelvű önéletrajz (angol és magyar Europass, egy dokumentumban),
  • Kétnyelvű motivációs levél (angol és magyar, egy dokumentumban).

A pályázat kétfordulós: a beküldött anyagok alapján kiválasztott jelentkezőktől megadott témában esszét kérünk, majd személyes interjúra kerül sor.