Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Mi lesz a feladatod?

  • az intézményvezető, valamint a szakmai csapatok (egészségügy, gazdaság, karbantartás, HR) irodai munkájának támogatása
  • dokumentáció naprakész vezetése, rendben tartása
  • kimenő-bejövő levelek kezelése, iktatása
  • leltár, átadás-átvétel vezetése
  • számlák iktatása, továbbítása
  • jegyzet, emlékeztető készítés a megbeszélésekről
  • kapcsolattartás a munkatársakkal
  • időpont egyeztetések személyesen és telefonon
  • irodaszerek rendelése
  • céges rendezvények lebonyolításának támogatása
  • irodai környezet ápolása

Téged keresünk, ha:

  • legalább középfokú végzettséged van (érettségi)
  • rendelkezel legalább 1 év irodai tapasztalattal
  • magabiztosan kezeled az irodai alkalmazásokat
  • szereted az adminisztrációs feladatokat
  • pontos, precíz és önálló vagy
  • kiváló kommunikációs készséggel bírsz
  • elkötelezett vagy a fogyatékossággal élő személyek támogatása iránt

Előnyt jelent, ha:

  • korábban szereztél már tapasztalatot szociális intézményben

Amit kínálunk:

  • kellemes környezet, jó munkakörülmények

További információk a jelentkezéshez:

  • határozatlan idejű munkaviszony
  • heti 40 óra munkaidő, de nyitottak vagyunk heti 30 óra részmunkaidőre is
  • próbaidő: 3 hónap
  • a munkavégzés helye: Göd vagy Veresegyház

A pályázatod tartalmazza a következőket:

  • szakmai önéletrajzot
  • motivációs levelet, amelyben azt is megírod, hogy miért szeretnél a Magyar Máltai Szeretetszolgálathoz csatlakozni

Ha a felsoroltak egybevágnak az elképzeléseiddel, valamint szereted a kihívásokat, és szeretnél egy jó kollektíva tagjává válni, akkor küldd el az alábbi címre jelentkezésedet: admin2023jan@hr.maltai.hu