Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy
naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult
információk korábbi bejegyzéseinkben.
Mi lesz a feladatod?
- az intézményvezető, valamint a szakmai csapatok (egészségügy, gazdaság, karbantartás, HR) irodai munkájának támogatása
- dokumentáció naprakész vezetése, rendben tartása
- kimenő-bejövő levelek kezelése, iktatása
- leltár, átadás-átvétel vezetése
- számlák iktatása, továbbítása
- jegyzet, emlékeztető készítés a megbeszélésekről
- kapcsolattartás a munkatársakkal
- időpont egyeztetések személyesen és telefonon
- irodaszerek rendelése
- céges rendezvények lebonyolításának támogatása
- irodai környezet ápolása
Téged keresünk, ha:
- legalább középfokú végzettséged van (érettségi)
- rendelkezel legalább 1 év irodai tapasztalattal
- magabiztosan kezeled az irodai alkalmazásokat
- szereted az adminisztrációs feladatokat
- pontos, precíz és önálló vagy
- kiváló kommunikációs készséggel bírsz
- elkötelezett vagy a fogyatékossággal élő személyek támogatása iránt
Előnyt jelent, ha:
- korábban szereztél már tapasztalatot szociális intézményben
Amit kínálunk:
- kellemes környezet, jó munkakörülmények
További információk a jelentkezéshez:
- határozatlan idejű munkaviszony
- heti 40 óra munkaidő, de nyitottak vagyunk heti 30 óra részmunkaidőre is
- próbaidő: 3 hónap
- a munkavégzés helye: Göd vagy Veresegyház
A pályázatod tartalmazza a következőket:
- szakmai önéletrajzot
- motivációs levelet, amelyben azt is megírod, hogy miért szeretnél a Magyar Máltai Szeretetszolgálathoz csatlakozni
Ha a felsoroltak egybevágnak az elképzeléseiddel, valamint szereted a kihívásokat, és szeretnél egy jó kollektíva tagjává válni, akkor küldd el az alábbi címre jelentkezésedet: admin2023jan@hr.maltai.hu