Marketing-, kommunikációs-, és grafikai feladatok a KÖSZI-nél

Azonnali kezdéssel.

Valamennyi feladat elvégzése átlagosan heti 15-20 órát vesz igénybe.

Kicsi, de annál lelkesebb csapatunk folyamatosan növekszik, változik, így új szakemberre van szükségünk. Ha örömmel segítenéd egy fiatalokból álló keresztény egyesület marketingjét, akkor olvass tovább. 

Kik vagyunk mi?

A KÖSZI (Keresztény Önkéntesek Szövetsége az Ifjúságért és Gyermekekért Egyesület) egy olyan civil szervezet, melynek önkéntes tagjai tematikus táborok és izgalmas közösségi programok szervezésével szeretnének életre szóló élményeket nyújtani a gyerekeknek és a fiataloknak. Célunk egy olyan szeretetteljes közösség megteremtése, melynek tagjai odafigyelnek egymásra, segítik egymást céljaik elérésében és bizalommal fordulhatnak egymáshoz a mindennapokban is.

Munkád során az egyesület marketingtevékenységének teljeskörű szervezésével és irányításával fogod segíteni az egyesület munkáját.

 

Az alábbi területekre várjuk a jelentkezéseket. 

Fontos, hogy nem kell mindenhez érts, jelentkezz nyugodtan azon feladatkörök megjelölésével, amikben igazán jónak érzed magad!

Pici szervezet lévén az alábbi kompetenciákra szükségünk van, hogy hosszú távú terveinket meg tudjuk valósítani.

 

Marketingtervezés:

  • Készítettél már éves marketing-ütemtervet, amit nyomon is tudtál követni.
  • Nem áll messze tőled a piac alapos elemzése, beleértve a versenytársakat és piaci trendeket.
  • Ismerős terep számodra a célcsoportok pontos azonosítása.
  • Van tapasztalatod éves marketing-büdzsé megtervezésében.
  • Meg tudod határozni a hatékony kommunikációs módszereket.
  • Folyamatosan tudod értékelni és mérni a teljesítményt.

 

Marketingmenedzsment:

  • Kihívásnak tekinted, hogy koordináld a teljes egyesületi marketingtevékenységet és megadd ennek tartalmi és technikai kereteit.
  • A táboraink teljes életciklusát tudod kezelni, beleértve a fejlesztéstől a visszavonásig.
  • Kialakítod az árstratégiát, illetve irányítod és megfelelően pozicionálod a célok elérése érdekében.
  • Nem okoz gondot a kapcsolattartás és ügyintézés a kommunikációs és marketingszolgáltató partnerekkel.
  • Szereted a reklámokat, az értékesítésösztönzést és más promóciós tevékenységek irányítását és koordinálását.
  • Átlátod, mit kell a honlap tartalmán időről-időre frissíteni.
  • Képben vagy a versenytárselemzéssel.
  • Felügyeled a táborozókkal való kapcsolattartást és hűségépítést a hosszú távú kapcsolatok kialakítása érdekében.
  • Átlátod, hogy a KÖSZI brandépítés fontos része az árstratégia kialakításának és irányításának, mivel az árak befolyásolják a márka percepcióját és pozicionálását a piacon. A brandépítés szorosan kapcsolódik a szolgáltatásmenedzsmenthez is, mivel a terméktervezés és fejlesztés során fontos szempont a márkaérték és összhang a KÖSZI szellemiségével.
  • Nem riadsz vissza a táborokkal kapcsolatos igények felmérésétől.
  • Szívesen részt veszel a promóciós termék kínálat kialakításában.

 

Social media:

  • Kiválasztod a táborozni vágyóknak megfelelő szociálismédia-platformokat, amelyek megfelelnek a KÖSZI céljainak és kommunikációs stratégiájának.
  • Otthon vagy a social media marketing-kampánytervek készítésében és ütemezésében.
  • Szereted az aktív közösségépítést és kapcsolattartást a követőkkel és rajongókkal, amely segíti a táborozói elkötelezettség növelését és a hűség kialakítását.
  • Hatékonyan menedzseled a hirdetéseket (Google Ads, YouTube, Facebook, Instagram, TikTok).
  • Rendszeresen monitorozod és értékeled a teljesítményeket és az eredményeket, beleértve a követői növekedést, az elkötelezettséget, az érintkezési arányt és más fontos mutatókat.
  • Nem áll messze tőled az adatok alapján végzett folyamatos optimalizálás és finomhangolás.
  • Nem okoz gondot a redszeres poszttervezés.

 

Kreatív marketing

  • Nem okoz gondot táborspecifikusan az image kitalálása és annak grafikai megvalósítása – plakátok, eseményképek szerkesztése, tervezése stb.
  • Nem áll távol tőled gyakori művészi megközelítés alkalmazásai, beleértve az innovatív dizájnt, fotókat, videókat és más vizuális elemeket.
  • Alkalmanként kihasználod az érzelmi hatásokat, a meghökkentő vagy humoros elemeket, hogy kapcsolatot teremts a KÖSZI és a táborozók között, és emlékezetessé tedd a hirdetéseket vagy kampányokat.
  • Szeretsz szöveget írni és nem okoz gondot egy cikk vagy blog vagy a honlap tartalmi részének megtervezése és megírása.
  • Szívesen újra és újra megújítod a kreatív marketinget a KÖSZI-nél gyakran, olyan megoldások alkalmazol, amelyek meghaladják a hagyományos reklámtechnikákat, és újszerű módon kommunikálsz a táborozókkal vagy a táborozni vágyókkal.

 

Grafikus

  • Jártas vagy az arculat és vizuális stílus megtervezésében és megvalósításában, beleértve a logókat, színpalettákat, betűtípusokat és egyéb vizuális elemeket.
  • Különböző kreatív koncepciók és tervek készítése sem áll messze tőled, melyeket marketingkampányokhoz, reklámokhoz, promóciókhoz stb., használunk fel, figyelembe véve a KÖSZI üzenetét és célcsoportját.
  • A különböző kreatív anyagok és eszközök tervezése és létrehozása sem újdonság számodra, mint például hirdetések, poszterek, brosúrák, banner reklámok, infografikák stb.
  • Nem okoz gondot a KÖSZI honlapja és online felületek grafikai tervezése és felhasználói élmény optimalizálása, hogy vonzóak és könnyen navigálhatóak legyenek a látogatók számára.
  • Jó vagy a fotók és képek szerkesztésében, retusálásában a különböző marketinganyagokban való felhasználás céljából.
  • Együttműködsz más kreatív és marketing szakemberekkel, beleértve írókat, tervezőket, copywritereket stb., hogy összehangolt és hatékony kreatív projekteket hozzatok létre a célok eléréséhez.

 

PR és kommunikáció

  • Jártas vagy a vállalati kapcsolatok építésében, a szponzor keresésben.
  • Nem okoz gondot a médiával és a sajtóval való kapcsolattartás és együttműködés, beleértve a sajtóközlemények kiadását, sajtótájékoztatók szervezését és interjúk lebonyolítását.
  • Váratlan helyzetek vagy válságok esetén a KÖSZI hitelességének és reputációjának védelme a megfelelő kommunikációs stratégiák alkalmazásával részedről abszolút megoldható.
  • Az online térben való jelenlét és kapcsolattartás a közönséggel és követőkkel, beleértve a közösségi média platformokat és online reputáció menedzsmentet sem okoz gondot a számodra.
  • Továbbá az sem, ha a KÖSZI által szponzorált vagy szervezett rendezvények és promóciók tervezésében és lebonyolításában részt veszel, hogy növeld a láthatóságot és az elkötelezettséget.
  • Jó vagy a különböző érdekelt felekkel való kapcsolattartásban és kommunikációban, beleértve az ügyfeleket, partnereket, befektetőket, kormányzati szerveket stb., hogy támogassák a KÖSZI céljait és értékeit.
  • Tudod, mi fán teremnek a hirdetési felületek és gyakorlott vagy a promóesemények felkutatásában.

 

Továbbá Téged keresünk, ha:

  • Budapesten vagy közvetlen szomszédságában élsz, és nem jelent gondot számodra, hogy hetente egyszer Budapest központjában személyes egyeztetéseken vegyél részt,
  • heti 15–20 órában tudsz dolgozni legalább heti 3 napra elosztva,
  • átlagosan napi 2 órában garantáltan tudsz dolgozni,
  • motiválónak tartod, hogy munkáddal hozzájárulhatsz a KÖSZI céljainak eléréséhez,
  • saját laptoppal és állandó gyors internethozzáféréssel rendelkezel.

 

Előnyt jelent, ha:

  • van legalább 2 év munkatapasztalatod a civil szférában,
  • otthonosan mozogsz egyházi körökben.

 

Mit tudunk nyújtani?

  • óránként 1.900–2.500 Ft adózás előtti megbízási díjat (adózási formától függően),
  • home office lehetőséget,
  • rugalmas munkabeosztást,
  • határozatlan idejű szerződést,
  • havi csapatépítő alkalmat, mely során megismerheted az egyesület önkénteseit,
  • összetartó csapatot, akik segítenek megtalálni a közös ritmust.

 

Csatlakozol hozzánk?

Nagyon várjuk az önéletrajzodat egy rövid motivációs levél kíséretében, elektronikus formában a koszi@koszi.net e-mail címre. Az e-mail tárgyában kérjük, nevezd meg a megpályázott pozíciót!

 

Kérdésed van?

Fordulj bizalommal munkatársunkhoz!

Somogyi Noémi

operatív vezető

koszi@koszi.net

+36 20 361 7056