Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy
naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult
információk korábbi bejegyzéseinkben.
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Magyarország egyik legnagyobb karitatív szervezete, amely évente több százezer embernek nyújt segítséget. Programjaink súlyos társadalmi kérdésekre keresnek gyakorlatias válaszokat, küldetésének része a társadalom megszólítása, az emberek bevonása a segítő programokba.
Feladatok:
- Beléptetések ügyintézése, a munkaszerződések elkészítése, azok munkakörváltozáskori felülvizsgálata, módosítása
- Személyi anyagok kezelése, nyilvántartása, a nyilvántartások hiánytalanságának ellenőrzése
- Kézi és számítógépes rendszerek segítségével nyilvántartás vezetése az alkalmazotti jelenlétről, szabadságról és túlórákról az alkalmazottaknak járó fizetés és juttatások kiszámítása céljából
- Állásra való jelentkezések továbbítása, a szabad állások és pályázatok meghirdetése,
- A munkaidő-kimutatások, jelenléti ívek, bérszámítások és egyéb információk ellenőrzése a bérelszámolással kapcsolatos eltérések meghatározása és egyeztetése céljából
- Kiléptetések ügyintézése
- Általános adminisztráció
Elvárások:
- Szakirányú végzettség (Társadalombiztosítási és bérügyi szakember, Munkaerő-gazdálkodási és társadalombiztosítási ügyintéző, stb.),
- Munkaügyi jogszabályok naprakész ismerete
- Adminisztrációs gyakorlat
- Számítástechnikai ismeretek
- Megbízhatóság
- Önálló munkavégzés
- Pontosság
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- Bérszámfejtési gyakorlat
- Szociális munkaügyi szabályozás ismerete
- Jdolber program ismerete
Amit kínálunk:
- Egyéb bérem kívüli támogatás
- Támogató csapat
- Családbarát munkahely
Jogviszony jellege, időtartama:
- Teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
- Magyar Máltai Szeretetszolgálat Dél-Dunántúli Régió Központja: 7621 Pécs, Janus Pannonius u. 6.
Jelentkezés módja:
Várjuk jelentkezését szakmai önéletrajz benyújtásával a munkaugyiasszisztens@hr.maltai.hu e-mail címen.