A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Magyarország egyik legnagyobb karitatív szervezete, amely évente több százezer embernek nyújt segítséget. Programjaink súlyos társadalmi kérdésekre keresnek gyakorlatias válaszokat, küldetésének része a társadalom megszólítása, az emberek bevonása a segítő programokba.

Feladatok:

  • Beléptetések ügyintézése, a munkaszerződések elkészítése, azok munkakörváltozáskori felülvizsgálata, módosítása
  • Személyi anyagok kezelése, nyilvántartása, a nyilvántartások hiánytalanságának ellenőrzése
  • Kézi és számítógépes rendszerek segítségével nyilvántartás vezetése az alkalmazotti jelenlétről, szabadságról és túlórákról az alkalmazottaknak járó fizetés és juttatások kiszámítása céljából
  • Állásra való jelentkezések továbbítása, a szabad állások és pályázatok meghirdetése,
  • A munkaidő-kimutatások, jelenléti ívek, bérszámítások és egyéb információk ellenőrzése a bérelszámolással kapcsolatos eltérések meghatározása és egyeztetése céljából
  • Kiléptetések ügyintézése
  • Általános adminisztráció

Elvárások:

  • Szakirányú végzettség (Társadalombiztosítási és bérügyi szakember, Munkaerő-gazdálkodási és társadalombiztosítási ügyintéző, stb.),
  • Munkaügyi jogszabályok naprakész ismerete
  • Adminisztrációs gyakorlat
  • Számítástechnikai ismeretek
  • Megbízhatóság
  • Önálló munkavégzés
  • Pontosság

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • Bérszámfejtési gyakorlat
  • Szociális munkaügyi szabályozás ismerete
  • Jdolber program ismerete

Amit kínálunk:

  • Egyéb bérem kívüli támogatás
  • Támogató csapat
  • Családbarát munkahely

Jogviszony jellege, időtartama:

  • Teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

  • Magyar Máltai Szeretetszolgálat Dél-Dunántúli Régió Központja: 7621 Pécs, Janus Pannonius u. 6.

Jelentkezés módja:

Várjuk jelentkezését szakmai önéletrajz benyújtásával a munkaugyiasszisztens@hr.maltai.hu e-mail címen.