Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy
naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult
információk korábbi bejegyzéseinkben.
A munkavégzés helye:
1146 Budapest, Hungária krt. 200.
A foglalkoztatás jellege:
Teljes munkaidő, határozatlan idő
A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:
- Szeretetszolgálat pénzügyi folyamatainak teljes körű irányítása, pénzügyi tervek készítése,
- a gazdasági ágazat munkájának szakmai felügyelete, koordinálása és támogatása,
- szoros együttműködés az ügyvezetővel, az alapítvány elnökével, illetve a Szeretetszolgálat ágazatvezetőivel a stratégia megvalósításának érdekében,
- kapcsolattartás támogatókkal, külső partnerekkel, szakmai szervezetekkel,
- pénzügyi beszámolók, időszaki riportok határidőre történő elkészítése,
- kontrolling rendszer működtetése, szerződések véleményezése, szükség szerint elkészítése,
- kapcsolattartás könyvvizsgálóval, illetékes hatóságokkal, pénzintézetekkel,
- a pénzügyi-számviteli előírások és bizonylati fegyelem betartatása,
- zárási munkák megszervezése, részvétel a havi zárási munkában, az éves beszámoló elkészítése,
- leltározási munkák, a leltárak feldolgozásának megszervezése, irányítása, készletek nyomon követése.
- A Szeretetszolgálat által megpályázott és elnyert Európai Uniós és haza finanszírozású projektek pénzügyi tervezési, lebonyolítási és pénzügyi nyomon követési feladatainak ellátása, beszámolók elkészítése.
- közreműködés a projekt megvalósulásához szükséges gazdasági, pénzügyi, beszerzési, közbeszerzési tevékenységekben, ennek részeként nyilvántartások vezetése, a kifizetési kérelmek összeállítása,
- könyvvizsgálatok és egyéb ellenőrzések lebonyolítása,
- a projektek mindenkor érvényes pályázati felhívási, eljárásrendi, pénzügyi és a hatályos jogszabályok szerinti pénzügyi megvalósításában való együttműködés.
A munkakör betöltésének feltételei:
- magyar állampolgárság
- büntetlen előélet
- felsőfokú végzettség (közgazdasági, gazdasági, pénzügyi felsőfokú végzettség)
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- legalább 3-5 év gazdasági területen szerzett vezetői tapasztalat
- legalább 2 éves Európai Uniós források tervezésében, kezelésében szerzett tapasztalat;
- B kategóriás jogosítvány
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
- civil/szociális területen szerzett tapasztalat
- jogi ismeretek
- angol/német nyelv társalgási szintű használata
Elvárások:
Kiváló szintű empátia, megbízhatóság, önálló munkavégzés, érzelmek és indulatok kezelése, jó helyzetfelismerés, kiváló kommunikációs készség szóban és írásban, rugalmasság, elkötelezettség a kitűzött célok megvalósítása mellett. Határidők pontos betartása. Proaktív, talpraesett, határozott, dinamikus személyiség.
Amit kínálunk:
- kellemes légkör, elhivatott csapat
- fejlődési lehetőség, változatos feladatok
- stabil, hosszú-távú karrier lehetőség,
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
- részletes szakmai önéletrajz
- bruttó fizetési igény megjelölése
- erkölcsi bizonyítvány
A pályázat benyújtásának módja:
Elektronikus úton a allas@jobbadni.hu e-mail címre, a tárgyban gazdasági vezető megjelöléssel.