Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A munkavégzés helye:

1146 Budapest, Hungária krt. 200.

A foglalkoztatás jellege:

Teljes munkaidő, határozatlan idő

A munkakörbe tartozó lényeges feladatok:

  • Szeretetszolgálat pénzügyi folyamatainak teljes körű irányítása, pénzügyi tervek készítése,
  • a gazdasági ágazat munkájának szakmai felügyelete, koordinálása és támogatása,
  • szoros együttműködés az ügyvezetővel, az alapítvány elnökével, illetve a Szeretetszolgálat ágazatvezetőivel a stratégia megvalósításának érdekében,
  • kapcsolattartás támogatókkal, külső partnerekkel, szakmai szervezetekkel,
  • pénzügyi beszámolók, időszaki riportok határidőre történő elkészítése,
  • kontrolling rendszer működtetése, szerződések véleményezése, szükség szerint elkészítése,
  • kapcsolattartás könyvvizsgálóval, illetékes hatóságokkal, pénzintézetekkel,
  • a pénzügyi-számviteli előírások és bizonylati fegyelem betartatása,
  • zárási munkák megszervezése, részvétel a havi zárási munkában, az éves beszámoló elkészítése,
  • leltározási munkák, a leltárak feldolgozásának megszervezése, irányítása, készletek nyomon követése.
  • A Szeretetszolgálat által megpályázott és elnyert Európai Uniós és haza finanszírozású projektek pénzügyi tervezési, lebonyolítási és pénzügyi nyomon követési feladatainak ellátása, beszámolók elkészítése.
  • közreműködés a projekt megvalósulásához szükséges gazdasági, pénzügyi, beszerzési, közbeszerzési tevékenységekben, ennek részeként nyilvántartások vezetése, a kifizetési kérelmek összeállítása,
  • könyvvizsgálatok és egyéb ellenőrzések lebonyolítása,
  • a projektek mindenkor érvényes pályázati felhívási, eljárásrendi, pénzügyi és a hatályos jogszabályok szerinti pénzügyi megvalósításában való együttműködés.

A munkakör betöltésének feltételei:

  • magyar állampolgárság
  • büntetlen előélet
  • felsőfokú végzettség (közgazdasági, gazdasági, pénzügyi felsőfokú végzettség)
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • legalább 3-5 év gazdasági területen szerzett vezetői tapasztalat
  • legalább 2 éves Európai Uniós források tervezésében, kezelésében szerzett tapasztalat;
  • B kategóriás jogosítvány

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • civil/szociális területen szerzett tapasztalat
  • jogi ismeretek
  • angol/német nyelv társalgási szintű használata

Elvárások:

Kiváló szintű empátia, megbízhatóság, önálló munkavégzés, érzelmek és indulatok kezelése, jó helyzetfelismerés, kiváló kommunikációs készség szóban és írásban, rugalmasság, elkötelezettség a kitűzött célok megvalósítása mellett. Határidők pontos betartása. Proaktív, talpraesett, határozott, dinamikus személyiség.

Amit kínálunk:

  • kellemes légkör, elhivatott csapat
  • fejlődési lehetőség, változatos feladatok
  • stabil, hosszú-távú karrier lehetőség,

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • részletes szakmai önéletrajz
  • bruttó fizetési igény megjelölése
  • erkölcsi bizonyítvány

A pályázat benyújtásának módja:

Elektronikus úton a allas@jobbadni.hu e-mail címre, a tárgyban gazdasági vezető megjelöléssel.