Az Amnesty International Magyarország egy magyar jogvédő civil szervezet, amely azért dolgozik, hogy az emberi jogok mindenkit megillessenek. Szervezetünkhöz elsősorban olyan magánemberek tartoznak, akik tagként, támogatóként vagy aktivistaként adományaikkal és munkájukkal segítik a céljaink megvalósítását. Függetlenek vagyunk minden politikai ideológiától, kormánytól, gazdasági hatalomtól és egyháztól.  

Az Amnesty International Magyarország a kutatás, az érdekérvényesítés, az aktivizmus, a kommunikáció, az adománygyűjtés és az oktatás eszközei mellett kampányok szervezésével ér el rendszerszintű változást vagy nyújt egyéni, illetve csoportos védelmet az emberi jogok területén.  

Határozott időtartamra irodavezetőt keresünk 27 fős budapesti belvárosi irodánkba az irodavezető szülési szabadságának idejére, 1 éves határozott időre. Az irodavezető az Egyesület irodájának a lelke és a fő felelőse annak, hogy a szervezet adminisztrációja egyszerű, pontos, átlátható és kiegyensúlyozott legyen. Az irodavezető felelős az irodai tér fejlesztéséért, az irodai költségelszámolásért, a munkaügyi és az egyéb irodai ügyintézésért, az igazgató munkájának adminisztratív támogatásáért. Olyan együttműködő, precíz, csapatjátékost keresünk inspiráló csapatunkba, aki szívesen állítaná kreativitását és szakmai tapasztalatát egy nemzetközi háttérrel is rendelkező emberi jogi szervezet szolgálatába.  

FŐBB FELADATAID LESZNEK:

  • Munkavállalókkal, szakmai önkéntesekkel kapcsolatos munkaügyi feladatok ellátása. Általános szervezeti adminisztrációs rendszerek működtetése. 
  • Iroda karbantartása és a mindennapi zökkenőmentes munkavégzéshez szükséges feladatok elvégzése. 
  • Általános kommunikáció az Egyesület központi csatornáin (telefon, központi email cím). 
  • Az Egyesület hivatalos ügyeinek intézése. 
  • Találkozók, megbeszélések szervezése és előkészítése, események, workshopok szervezése.
  • Belső jelentések, tervezések előkészítése, véglegesítése, felügyelete. 
  • Kapcsolattartás szolgáltatókkal, beszállítókkal. 
  • Rendszeres egyeztetés és együttműködés az iroda alkalmazottjaival, az Amnesty International Nemzetközi Titkárságával és más AI szekciók illetékes kapcsolattartóival (angolul).
  • Pénzügyi vezető munkájának adminisztratív támogatása. 
  • Általános pénzügyi adminisztráció (házipénztár kezelése, leltár, könyvelési anyagok havi összeállítása, előlegelszámolások nyilvántartása, kiküldetések adminisztrációja, stb.). 
  • Webshop működtetése, leltárának vezetése.

TE VAGY AZ IDEÁLIS JELÖLT, HA: 

  • Irodavezetésben és/vagy pénzügyi és/vagy munkaügyi területen, hasonló munkakörben szerzett legalább kétéves tapasztalattal rendelkezel. 
  • Legalább középfokú végzettséged van és rendelkezel középfokú munkaügyi, pénzügyi vagy egyéb releváns képesítéssel. 
  • Profin használod a Microsoft Office programokat (elsősorban Word, Excel, Planner) és szívesen bővíted készségszintű informatikai ismereteidet. 
  • Ha szóban és írásban is jól kommunikálsz angolul. 
  • Mindig betartod a határidőket, és képes vagy erre másokat is ösztönözni. 
  • Tudsz struktúrákban és éves tervekben gondolkodni, nem okoz gondot saját munkád megszervezése, az önálló tervezés és végrehajtás.
  • Kedvesség, türelem és odafigyelés jellemez és mindig megtalálod a megfelelő hangot bárkivel, bármilyen kommunikációs csatornán keresztül. 
  • Tudod, hogy az adminisztráció a munkád szerves részét képezi és az adminisztratív és operatív feladatokat látod el legszívesebben, ezen a területen szeretnél fejlődni. 
  • Megbízható, lojális és precíz vagy és felelősséget vállalsz a feladataidért. 
  • Mindig meglátod a saját szereped egy helyzet megoldásában, aktívan keresed a lehetőségeket és azokat az AIM előnyére is tudod fordítani. 
  • Fontosak számodra azok az értékek, amiért kiállunk, dolgozunk. 

ELŐNYT JELENT:

  • Ha rendelkezel releváns felsőfokú végzettséggel.
  • Ha dolgoztál már civil szervezetnél és ismerd a civil szféra működését.  
  • Ha van B kategóriás jogosítványod. 

AMIT KÍNÁLUNK

  • Inspiráló csapat, motiváló és támogató munkahelyi környezet, modern iroda Budapest belvárosában, széles munkavállalói jólléti csomag és szolgáltatások.   
  • Nemzetközi háttérrel rendelkező szervezet, folyamatos tanulási és kapcsolatépítési lehetőségek.   
  • Teljes munkaidős állás heti 40 órában, 3 hónap próbaidővel, rugalmas beosztással, home office lehetőséggel. 
  • Egyéves határozott idejű munkaszerződés; munkakezdés tervezett időpontja: 2023. június. Az egy év a jelenlegi irodavezető szülési szabadsága szerint hosszabbodhat. 
  • A hazai civil szférában versenyképes jövedelem, kimagasló cafetéria-keret, egészségbiztosítás és jutalom.   
  • A munkakör szervezeti besorolása a szakmai munkakörök közötti legalább P3-as (koordinátor), legfeljebb P2-es (munkatárs) szintre esik a jelentkező tapasztalata és készségei alapján. Az ehhez tartozó teljes munkaidőre vonatkozó bruttó alapbér sávjai: 380.000 – 530.000 forint között. A sávokhoz tartozó elérhető teljes bruttó összjövedelem 480.000 – 645.000 forint között van. 
  • Kiszámítható munkakörülmények, stabil és megbízható munkáltató. 
  • Esetenkénti utazás Magyarországon belül. 

JELENTKEZÉS FELTÉTELEI:  

Jelentkezéshez szükséges dokumentumok: 

  • magyar és angol nyelvű önéletrajz
  • a kiíráshoz mellékelt jelentkezési lap, amely innen letölthető

Jelentkezési határidő: 2023. április 30. éjfél. 

Személyes interjúk: várhatóan 2023. május 2. és 3. hete

Kapcsolattartó: Szarvas Sarolta, irodavezető, Amnesty International Magyarország, szarvas.sarolta@amnesty.hu office@amnesty.hu  

A jelentkező a jelentkezés megküldésével tudomásul veszi és elfogadja, hogy a személyes adatait az Egyesület a kiválasztási folyamat lezárulását követően hat hónapig kezelje. Ezt követően a jelentkezések, és azzal együtt minden személyes adat törlésre kerül. 

Az Amnesty International hisz a munkaerőpiacon tanúsított ESÉLYEGYENLŐSÉGBEN. A munkáltatásra vonatkozó döntések során az egyéni érdemeket és a szervezet szükségleteit vesszük figyelembe, nemzeti etnikai, vallási hovatartozásra, származásra, illetve nemre, nemi identitásra, szexuális irányultságra, korra, fizikai vagy szellemi fogyatékosságra, családi állapotra és politikai nézetekre való tekintet nélkül. Az Amnesty International szükség szerint minden megváltozott munkaképességű munkavállalónak és jelentkezőnek megfelelő körülményeket biztosít, abban az esetben, ha a kérdéses személy egyébként biztonságosan el tudja látni a rá szabott feladatokat és a munkához kapcsolódó tevékenységeket, illetve, ha ez az ellátás nem ró aránytalan terheket a szervezetre. A kiválasztási folyamat során az esélyegyenlőség biztosításáért a szervezet Elnöksége felel.