Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

FELADAT

Szívesen dolgoznál egy olyan egyesületnél, mely már több mint 20 éve szervez gyermek- és ifjúsági táborokat? Úgy gondolod, hogy egy civil szervezet sikerének egyik záloga, hogy munkatársai mindegyike a szervezet célja iránt elkötelezett, alapos tudással rendelkező emberekből álljon? Szereted rendben és rendszerben tartani a projektek és az egész szervezet adminisztrációs hátterét? Képes vagy átlátni egy szervezet alapvető pénzügyi folyamatait?

Ha igen, akkor jó helyen jársz, mert most a Keresztény Önkéntesek Szövetsége az Ifjúságért és Gyermekekért Egyesület, azaz a KÖSZI dinamikusan fejlődő, megújuló csapatába keresünk új csapattagot projekttámogatási és pénzügyi koordinátor pozícióba.

Mit jelent ez a konkrét feladatok szintjén?

  • Támogatod a táborok és rendezvények szervezőcsapatait a háttérfeladatokban: Vezeted a projektdokumentációt, koordinálod a projektpénzügyeket, összesíted a beszerzési igényeket, valamint besegítesz a marketing- és kommunikációs e-mailek, üzenetek kiküldésébe.
  • Koordinálod az ismétlődő pályázatokhoz kapcsolódó feladatokat: Frissíted a pályázati anyagot (kapott információk alapján) és előkészíted a dokumentációt, koordinálod, hogy minden a pályázati feltételek szerint történjen, végül elkészíted a pályázati elszámolást. Az egyedi pályázatoknál támogatod a pályázati menedzser munkáját.
  • Gondoskodsz az Egyesület általános pénzügyi teendőinek zökkenőmentes ellátásáról: Rendszerezed és elektronikusan rögzíted a pénzügyi bizonylatokat, előkészíted a ki- és befizetéseket, kezeled a pénztárt, részt veszel a költségvetés előkészítésében, valamint figyelsz a bevételek és kiadások tervek szerinti alakulására.
  • Intézed a hivatalos adminisztrációs feladatokat: Elkészíted a jegyzőkönyveket és szükség esetén benyújtod a bíróságra, valamint elvégzed az önkéntesekkel, táborozókkal, munkavállalókkal kapcsolatos adminisztrációs feladatokat.
  • Kézben tartasz és intézel minden további adminisztrációs feladatot: Karbantartod az adatbázisokat, tárhelyeket, az e-mailes és közösségi oldalas csoportok taglistáját, tartalmakat töltesz fel a honlapra, valamint elkészíted a jegyzőkönyveket

PROFIL

Akkor tudsz jó eséllyel indulni a pozícióért, ha

  • minimum 2 év tapasztalattal rendelkezel projektasszisztencia és/vagy irodai adminisztráció és/vagy pénzügyi területen;
  • nem riadsz vissza a Word, Excel, PowerPoint, valamint felhőalapú alkalmazások (Google Drive, Dropbox, Mega, Flickr) láttán és rutinosan kezeled őket;
  • élsz-halsz az Excel függvényekért, és legalább 6-8 függvényt rutinosan kezelsz, a többinek meg tudod, hol kell utána nézni;
  • szereted önállóan végezni a munkád és ügyesen beosztod az idődet;
  • proaktív attitűddel rendelkezel és szeretsz előre gondolkodni;
  • együttműködő, jó csapatjátékos vagy;
  • precíz vagy és rendszerszemlélettel bírsz;
  • terhelhető, rugalmas személyiség vagy;
  • vágysz új ismeretek elsajátítására;
  • büszke vagy a sikereidre, de ha kell, tanulsz a hibáidból;
  • azonosulni tudsz a KÖSZI tevékenységével, értékeivel, és szeretnél hozzájárulni a gyermekek és az ifjúság jövőjéhez.

Mindezeken túl, akkor fogod kiválóan érezni magad ebben a pozícióban, ha

  • részt vettél már projektek támogatásában és ott pénzügyi területen is szereztél szakmai tapasztalatot;
  • beleláttál már egy önkéntes szervezet munkájába;
  • táborok előkészítésében és szervezésében is részt vettél;
  • belekóstoltál már Excel függvények és kimutatások kezelésébe;
  • ismered a WordPress honlapszerkesztőt.

Milyen technikai feltételei vannak, hogy együtt tudjunk működni?

  • Egy nap átlagosan 4 óra munkát kérünk tőled (részletek a hirdetés végén).
  • Számlaképes vagy.
  • Saját laptoppal és állandó gyors internethozzáféréssel rendelkezel.

KOMPENZÁCIÓ ÉS MUNKAKÖRÜLMÉNYEK

Mit kínálunk mindezekért cserébe?

  • Óránként bruttó 2.000 Ft számlaképes megbízási díjat, mely átlagosan havi bruttó 170.000 Ft-ot jelent.
  • Rugalmas munkavégzést (részletek a hirdetés végén).
  • Folyamatos lehetőséget szakmai fejlődésre és versenyképes szakmai tudás megszerzésére.
  • Lelkes és jó csapatot, ahol több mint 140 önkéntes elkötelezett híve az ifjúságnak.

Helyileg hol és milyen időbeosztásban dolgoznál?

A munka heti 20, átlagosan napi 4 órát vesz igénybe, amit rugalmasan oszthatsz be a következő keretek között:

  • minden hétköznap legalább 1 órát dolgozz a 9:00 – 18:00 közötti idősávban;
  • egy nap 6 óránál többet ne dolgozz, hogy a többi napra is maradjon időd az időközben befutó újabb feladatokra;
  • egy héten legalább 15 órát hétköznapokon dolgozz;
  • havi 1-2 alkalommal vegyél részt hétköznap esti személyes találkozókon, megbeszéléseken;
  • évi 6-7 alkalommal számítunk rád a táboraink utolsó napján a helyszíni elszámolásnál, mely eshet hétvégére is.

Ha pihensz vagy elutazol, és nem tudsz dolgozni, a következő kereteket kínáljuk:

  • alkalmi, néhány napos távolléted esetén a hét többi napjára tömbösítheted a feladatokat megbeszélés szerint;
  • hosszabb, 1-2 hetes távolléted esetén előre egyeztetjük az időszakot, és ekkor nem kell, hogy elérhető legyél;
  • kérjük, hogy az évi 250 munkanapból legalább 220 napot állj az Egyesület rendelkezésére.

A munkaidőd 70%-ában bárhol dolgozhatsz, ahol van interneted! Heti 1-2 alkalommal viszont gyere be az Egyesület budapesti belvárosi irodájába, hogy személyesen egyeztess a többi munkatárssal, illetve az önkéntesekkel. Évi 6-7 alkalommal gyere el táboraink helyszínére.

Nagyon várjuk az önéletrajzodat rövid motivációs levél kíséretében elektronikus formában a koszi@koszi.net e-mail címre. Az e-mail tárgyában kérjük, nevezd meg a megpályázott pozíciót.

Reméljük, Te vagy az, akit keresünk és te is megtalálod a helyedet a csapatunkban!