Ellátandó feladatok: 

  • a Társaság rendezvényeinek szervezési feladatainak ellátása:
    • kapcsolattartás a közreműködőkkel, a bevont munkatársakkal, szolgáltatókkal,
    • a rendezvények felhívásainak elkészítése, a jelentkezőkkel, résztvevőkkel történő folyamatos kapcsolattartás, egyes esetekben a résztvevők utazásának szervezése,
    • a rendezvények adminisztrációs és dokumentációs feladatainak ellátása,
    • a rendezvények logisztikai, illetve a helyszíni logisztikai feladatok ellátása;
  • az egyes projektek belső egyeztetéseinek szervezése és dokumentációjának elkészítése,
  • közreműködés a rendezvények külső kommunikációjában, disszeminációjában;
  • közreműködés pályázati anyagok és beszámolók összeállításában.

A munkakör betöltésének feltételei: 

  • rendezvények szervezésében szerzett minimum 2 éves tapasztalat (önkéntes is lehet),
  • előre egyeztetett keretek szerint, önálló munkavégzés képessége,
  • jó kommunikációs képesség magyar és angol nyelven; szóban és írásban egyaránt,
  • felhasználói szintű számítógépes és Microsoft Office használat,
  • legalább heti 20 órás rendelkezésre állás vállalása,
  • a vidéki munkavégzési hely (rendezvények alatt), valamint budapesti irodai munkavégzés vállalása.

Előnyt jelent: 

  • ifjúsági munkában szerzett tapasztalat (akár önkéntesként, fiatalként)
  • Google Drive, Trello és Zoom felületek használatában szerzett jártasság,
  • Erasmus+ Program pályázati rendszerének és elszámolási feltételeinek ismerete,
  • B kategóriás vezetői engedély.

Amit kínálni tudunk:

  • kellemes, támogató és együttműködő munkakörnyezet, 
  • folyamatos belső képzések, fejlődési lehetőség, amely a bérezésben is megjelenik,
  • lehetőség a teljes foglalkoztatásra,
  • rugalmas, előre egyeztetett munkaidő beosztás
  • részleges home office lehetőség,
  • a rendezvényeken és irodai munkavégzés során korlátlan kávé, tea fogyasztás,
  • szabadság és helyközi utazás térítése a Munka törvénykönyve szerint.

Munkavégzés helye:

1119 Budapest, Etele út 57/B., valamint a rendezvények helyszínein, kisebb részben home office-ban.

Bérezés: Próbaidő (3 hónap) ideje alatt: bruttó: 1.050 Ft/óra, ezt követően: bruttó 1.320 Ft/óra, amely megfelelő minőségű és precizitású munkavégzés esetén emelhető.

Munkába állás időpontja: 2021. június 14. és 2021. július 5. között, közös megegyezés szerint.

További információ:  

Bálint Andrea, 70/231-1002 vagy gyiot@gyiot.hu

Jelentkezés módja:
A jelentkezéseket 2021. május 31-ig várjuk a gyiot@gyiot.hu e-mail címre, az alábbi mellékletek megküldésével:

  • Tanulmányokat, szakmai tapasztalatokat, készségeket és képességeket bemutató; fényképes önéletrajz,
  • Motivációs levél, amely bemutatja a jelentkező érdeklődési és szakmai fejlődési területét.

Az e-mail tárgyába a „Jelentkezés rendezvényszervező munkakörre” tárgyat kérjük megadni.

Adatkezelés:

A jelentkező a jelentkezés megküldésével tudomásul veszi és elfogadja, a Társaság Adatkezelési tájékoztatójában foglaltakat. A jelentkezők személyes adatait a Társaság a kiválasztási folyamat lezárulásáig kezeli. Ezt követően a jelentkezések, és azzal együtt minden személyes adat törlésre kerül.

Kiválasztás folyamata:

Az 1 vagy 2 fő új munkatárs kiválasztási folyamata többkörös, amelynek során telefonos interjúra, és irodai próbanapra is sor kerül. A próbanap alatt angol nyelven történő feladatellátásra is sor kerül.