Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy
naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult
információk korábbi bejegyzéseinkben.
Főbb feladatok:
- kimenő számlák készítése, számlázással kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
- bejövő számlák adó és számviteli szempontú ellenőrzése
- bankkivonatok, bejövő számlák könyvelése
- pályázatok és támogatások pénzügyi elszámolásaiban, valamint évközi és éves zárási feladatokban való aktív közreműködés
- feladataihoz kapcsolódóan különféle adatszolgáltatás
Elvárások:
- minimum középfokú szakirányú iskolai végzettség (közgazdasági/gazdasági) vagy pénzügyi számviteli ügyintéző szakképesítés
- windows office felhasználó szintű ismerete (Word, Excel)
- az általános szakmai elvárásoknak megfelelő precizitás
- csapatjátékos, ugyanakkor nagyfokú önállóság a munkában
Előnyt jelent:
- angol nyelvismeret
- civil szervezetnél szerzett tapasztalat
Munkavégzés helye: Budapest
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérem fényképes szakmai önéletrajzát, motivációs levelét, fizetési igény megjelölésével a hr@voroskereszt.hu e-mail címre 2020. február 29.-ig elküldeni.