Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A Magyar Vöröskereszt Országos Igazgatósága számviteli ügyintéző munkatársat keres határozatlan idejű munkaszerződéssel, akár rész munkaidőben is

Főbb feladatok:

  • kimenő számlák készítése, számlázással kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása
  • bejövő számlák adó és számviteli szempontú ellenőrzése
  • bankkivonatok, bejövő számlák könyvelése
  • pályázatok és támogatások pénzügyi elszámolásaiban, valamint évközi és éves zárási feladatokban való aktív közreműködés
  • feladataihoz kapcsolódóan különféle adatszolgáltatás

Elvárások:

  • minimum középfokú szakirányú iskolai végzettség (közgazdasági/gazdasági) vagy pénzügyi számviteli ügyintéző szakképesítés
  • windows office felhasználó szintű ismerete (Word, Excel)
  • az általános szakmai elvárásoknak megfelelő precizitás
  • csapatjátékos, ugyanakkor nagyfokú önállóság a munkában

Előnyt jelent:

  • angol nyelvismeret
  • civil szervezetnél szerzett tapasztalat

Munkavégzés helye: Budapest

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, kérem fényképes szakmai önéletrajzát, motivációs levelét, fizetési igény megjelölésével a hr@voroskereszt.hu e-mail címre 2020. február 29.-ig elküldeni.