Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Feladatok:

  • MS Access alapú adatbázis kezelése
  • Új CRM rendszer beüzemelése, bevezetése, oktatói és tréning feladatok ellátása
  • Adománygyűjtési és pénzügyi kimutatások, riportok és analízisek készítése Folyamatok és eredmények számszerűsítése és ezek elemzése
  • Adatbázis dokumentáció frissítése és utánkövetése
  • Releváns és naprakész információk kinyerése és prezentálása az adatbázisból az Egyesület vezetősége számára, a stratégiai döntések támogatása érdekében

Elvárások:

  • felsőfokú képzettség (közgazdaságtan / IT/szociológia/statisztika)
  • angol nyelvtudás írásban és szóban
  • tervezési és eredményértékelési tapasztalat
  • adatbáziskezelési tapasztalat, MS Office ismerete
  • projektvezetési tapasztalat

A civil szektorban szerzett (önkéntes vagy fizetett) munkatapasztalat előnyt jelent.

Speciális tudás és személyes készségek:

  • analitikus gondolkodás
  • proaktivitás, kreativitás, jó kommunikációs és prezentációs készség
  • önálló és csapatmunkára való képesség
  • problémamegoldó és innovációs készség
  • hatékony és precíz információ- és adatkezelés
  • elkötelezettség, rugalmasság
  • előny a vezetői tapasztalat

Amit Kínálunk:

  • a világ egyik legnagyobb civil szervezetéhez való csatlakozás
  • civil szektorban versenyképes fizetés
  • nemzetközi munkakörnyezet
  • belső és külső képzésekre lehetőség
  • fiatalos, motivált, dinamikus csapat

Jelentkezés fényképes angol és magyar nyelvű önéletrajzzal és angol és magyar nyelvű motivációs levéllel.
Jelentkezés liza.baranyai@greenpeace.hu e-mail címen az adományszervezési igazgatónál.

Az e-mail tárgya legyen: DB manager

Jelentkezési határidő: 2012.08.30.
Munkakezdés várható ideje: 2012.10.01.
Munkavégzés helyszíne: Budapest

Az interjú és a betanítás angol és magyar nyelven történik.