Az intézmény 41 férőhelyes, a székhely Békásmegyeren, a külső szolgáltatási hely a XV. kerületben működik.

Feladatok:

  • a gyermekjóléti alapellátás keretében otthonszerű elhelyezésben szülők és kiskorú gyermekeik számára családgondozás, életvitelbeli tanácsadás, krízisintervenció, mentálhigiénés támogatás a szociális munka teljes eszköztárával
  • a feladatellátás célja, hogy a jogszabály alapján az intézményben eltölthető idő alatt a család önálló életvitelre képessé és alkalmassá váljon
  • az évi XXXI. törvény és a 15/1998 (IV. 30) NM rendelet által előírt adminisztráció vezetése, határidők pontos betartása

A munkakör betöltésének feltételei:

  • szakmai jogszabályok és ajánlások ismerete és betartása
  • problémamegoldó képesség
  • megbízhatóság
  • pontosság
  • az átlagosnál magasabb tűrőképesség
  • nyitottság a kliensek problémáinak felismerésére a megoldáshoz vezető út közös megtalálására
  • együttműködés a munkatársakkal és a vezetőkkel
  • 15/1998 (IV. 30) NM rendelet 2. számú melléklete szerinti képesítés
  • belépéskor erkölcsi bizonyítvány

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • gyermekvédelem területén szerzett gyakorlat
  • családgondozói gyakorlat
  • a Magyar Máltai Szeretetszolgálat szervezetének ismerete

Amit kínálunk:

  • önálló munkavégzés egy jó csapat tagjaként
  • rendszeres szupervízió
  • bruttó 326 000 Ft /hó alapbér
  • ágazati pótlék (munkában eltöltött idő és végzettség függvényében változó)
  • szakdolgozói pótlék (bruttó 24.000 Ft)
  • BKK bérlet (készpénzben kifizetve)
  • Egyéb béren kívüli támogatás (próbaidő leteltét követően SZÉP kártyára utalás havonta)


Jogviszony jellege, időtartama:

  • heti 40 óra, egyenlőtlen munkaidő beosztás
  • határozott idejű jogviszony

Munkavégzés helye:

  • 1039 Budapest, Kelta u. 5

A pályázatnak tartalmaznia kell:

  • fényképes szakmai önéletrajzot

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, várjuk a jelentkezését az a89b44ad@hr.maltai.hu e-mail címen.