Magyarország egyik legnagyobb és legtapasztaltabb (alapítás éve: 1996) független színházi (ezen belül: színházi nevelési) szervezete vagyunk.Bár az utóbbi időben sok változáson mentünk keresztül, de szakmai elkötelezettségünk, komplex előadásaink művészeti színvonala, magas munkabírásunk mit sem változott az évek során.

Új munkatársunk a társulat napi gazdasági ügyeinek intézésében, a könyvelőkkel való kapcsolattartásban, a - főként pályázati - adminisztráció bonyolításában vállal jelentős szerepet a három fős menedzsment teljes jogú (és felelősségű) tagjaként.

Az ideális jelölt kihívásnak tekinti a munkakört, lendületes, precíz, rendszerszemléletű és jól kommunikál, tisztában van azzal, hogy a társulat a civil szférához és a független színházakhoz tartozik. Több évre keresünk munkatársat, azt választjuk, akibe ennek lehetőségét leginkább belelátjuk (és persze akivel ez a szándékunk találkozik). Olyan valakit keresünk, aki átlátja a működésünket, azt mind pályázati-pénzügyi, mind szervezeti pênzügyi oldalról támogatni tudja. Igazi, nyugodt és profi “megoldó-emberre” van szükségünk, de nem a maffiózó filmek, hanem a mai magyar színházi, oktatási, civil területek határán lévő működés értelmében.

Új munkatársunkkal  alvállalkozói formában működünk együtt, határozott idejű megbízással, 2 hónap próbaidővel (betanítással). Első körben egy évre, 2024.08.01-től 2025.08.31-ig kötünk szerződést.

Olyan kollégát keresünk, akinek mi leszünk az egyetlen, de minimum a legfontosabb projektje! (Nyitottak vagyunk, alapvetően minden változatról tudunk egyeztetni.)

Munkavégzés helye: 1117 Budapest Kőrösy J. u. 17. (MU Színház) és home office.

Téged keresünk, ha

  • végzettséged és/vagy tapasztalatod van pénzügyi területen,
  • több szálon futó eseményeket is jól kezelsz,
  • ismered a pályáztatási rendszereket (beadás, költségvetés, elszámolás),
  • nem okoz gondot hivatalokkal, pályáztatókkal kommunikálni,
  • ismerősek a szervezet (cég) mindennapi pénzügyei (pénztárkezelés, útdíj elszámolás, számlázás, banki ügyintézés, utalás; cashflow kezelés),
  • tudsz “könyvelőül”, ugyanis ők lesznek a legjobb barátaid,
  • alvállalkozóktól sem ijedsz meg, akár a szerződéseiket is elkészíted, adminisztrálod, szemmel tartod,
  • túléled és felülkerekedsz az erősen bürokratikus folyamatokon is,
  • szereted, ha meghallgatják a véleményedet, és nem vagy “bezárva csak a számlák közé”.

Előnyt jelent,

  • konkrét pályázati rendszerek ismerete: NKA, Eper, EPTK,
  • Ismered / használod az adatbázisokat (CRM rendszer, iktatás),
  • írsz-beszélsz angol nyelven,
  • van tapasztalatod nonprofit szervezetek mindennapi valóságával,
  • érdekel a színházi nevelés világa.

Amit kínálunk,

  • rugalmas, feladat alapú hozzáállás,
  • betekintés egy társulat életêbe,
  • jó csapat, hatékony menedzsment,
  • sok szervezeti tudáshoz való hozzáférés,
  • családbarát munkahely,
  • az iskolai tanítási szünetekhez igazított munka.

Kérünk, hogy önéletrajzzal és motivációs emaillel (fizetési igényed megjelölésével) jelentkezz a kava@kavaszinhaz.hu email címen. Kérjük írd le, hogy a feladat melyik részét érzed inspirálónak!