Munkavégzés helye: Budapest

 

Főbb feladatok:         

  • a munkaerő-toborzás során álláshirdetéseket, pályázati felhívásokat készít és jelentet meg a kívánt fórumokon,
  • előkészíti a munkaszerződés megkötéséhez szükséges dokumentumokat, biztosítja a belépő tájékoztatását, a szükséges okiratokkal történő ellátását, majd az okiratok elosztási rend szerinti továbbítását az illetékeseknek,
  • az alkalmazásban lévőkkel kapcsolatban nyilvántartásokat vezet és aktualizál,
  • vezeti a dolgozók szabadság-nyilvántartását, az éves szabadságukról értesítést ad ki,
  • figyelemmel kíséri a dolgozók Home Office munkavégzésének lejelentését,
  • ellenőrzi az orvosi alkalmassági vizsgálatok érvényességét, szervezi a kötelező orvosi vizsgálatokra történő beutalásokat,
  • a munkatársak kérésére munkáltatói igazolásokat készít és ad ki,
  • végzi a kilépő dolgozókkal kapcsolatos teendőket,
  • egyéb ad-hoc feladatok ellátása.

 

 Elvárások:

  • középfokú végzettség;
  • megbízható, precíz munkavégzés;
  • nyelvismeret (preferált: angol/német);
  • határozottság;
  • proaktivitás;
  • magas szintű MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) ismeretek és gyakorlott alkalmazói szint;
  • új ismeretek megszerzésére való nyitottság;
  • kommunikatív és a csapatmunkában aktív személyiség;

 

Előnyt jelent:                                                                                       

  • felsőfokú végzettség;
  • a Magyar Vöröskereszt szervezeti felépítésének és működésének általános ismerete;
  • „B” kategóriás jogosítvány (gyakorlott gépjárművezetői tapasztalat)

 

Jelentkezés Feltételei, Módja, Határideje:

A jelentkezés feltételei:

  • magyar állampolgárság;
  • büntetlen előélet;
  • szellemi és fizikai cselekvőképesség.

Pályázati anyag összetétele:

  • részletes –1 évnél nem régebbi, önarcképes – szakmai önéletrajz;
  • motivációs levél bruttó fizetési igény megjelölésével;
  • a végzettséget igazoló bizonyítvány másolati példánya.

Pályázati anyag benyújtásának módja:

elektronikus úton (pdf, jpeg, word formátumban), a  hr@voroskereszt.hu e-mail címre elküldve;

  • az elektronikus levél „tárgyában” kérjük a munkakör megnevezésével együtt a következő munkaköri kódot is szerepeltetni: „HR munkatárs– HR 69/2023.

     

    Az álláshirdetés kiírója a Magyar Vöröskereszt Országos Igazgatósága fenntartja a jogot, hogy nem hirdet eredményt, valamint a kiírt álláshirdetést indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítja, és bármikor visszavonja (törölje).