Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Munkaköri leírás

Az irodai asszisztens az Adminisztratív és Pénzügyi Osztály tagja, és az irodával kapcsolatos beszerzési, logisztikai, archiválási, iktatási és titkársági feladatok ellátásáért felelős.

FELADATOK

  • Az iroda- és a vezetőség napi háttér tevékenységének támogatása (jegyzőkönyv vezetés, tárgyalások megszervezése, hivatalos levelek előkészítése)
  • Vendégek fogadása,kiszolgálása.
  • Kimenő- és bejövő posta kezelése
  • Irodaszerek- és az iroda működéséhez szükséges további eszközök készletének felügyelete, beszerzése.
  • Utazások szervezése belföldön és külföldön egyaránt.
  • Csapatépítő programok megtervezése
  • Beérkező számlák iktatása
  • A rendszeres szerződéses kifizetések (bérleti díj, telefon, villany, víz stb.) nyomon követése és teljesítésének biztosítása.
  • Dokumentumok archiválása, fénymásolása
  • Irodában zajló karbantartási munkálatok koordinálása, az iroda zavartalan működésének biztosítása
  • Adminisztrációs feladatok ellátása
  • Rendszeres kapcsolattartás a beszállítókkal, partnerekkel

Szerződés: 1 éves határozott idejű munkaszerződés, hosszabbítási lehetőséggel

Helyszín: Budapest, II. kerület

Havi bruttó bér: 484.869 Ft

Béren kívüli juttatás: Cafetéria, privát egészségbiztosítás

Elvárások:

  • Felsőfokú végzettség vagy minimum 3 éves releváns szakmai tapasztalat
  • Friss diplomások jelentkezését is várjuk!
  • Kommunikáció képes angol nyelvtudás
  • MS Office felhasználó szintű ismerete
  • Kiemelkedő kommunikációs képesség
  • Kiemelkedő problémamegoldó képesség
  • Támogató attitűd
  • Pontos, precíz munkavégzés

Amit kínálunk:

  • cafetéria
  • privát egészségbiztosítás
  • nemzetközi környezet
  • változatos munka
  • támogató, barátságos kollégák

Állás típusa: Teljes munkaidő

Fizetés: 484 869,00Ft havonta

Amennyiben pozíciónk felkeltette érdeklődését, kérjük küldje el önéletrajzát, rövid motivációs levelét, valamint diplomájának/bizonyítványának másolatát a recruitment@tdh-europe.org e-mail címre.