
Az Artemisszió Alapítvány 25 éve dolgozik azon, hogy Magyarországon együttműködő, szolidáris társadalom jöjjön létre, ahol a sokszínűség érték, és a hátránnyal indulók is esélyt kapnak. Célul tűztük ki a különböző kulturális, etnikai és társadalmi csoportok közötti párbeszéd és közeledés erősítését, a kölcsönös megértés elősegítését, a hátrányos helyzetű csoportok társadalmi integrációjának támogatását. Hiszünk abban, hogy a kulturális identitás egyfajta erőforrás, és a kulturális és szociális sokféleség iránti tisztelet egy globalizálódó világban nem csak egy olyan szükséges kompetencia, amely elengedhetetlen a békés egymás mellett éléshez, de az egyén és a közösség fejlődésének is záloga.
Keressük azt a kollégánkat, aki az operatív vezető és a projektkoordinátorok munkáját segítve irodavezetőként járul hozzá céljaink eléréséhez.
Az irodavezető feladatköre
- Biztosítja az iroda mindennapi működését
- Biztosítja a szervezeti adminisztráció rendszereinek működését, frissülését
- Felügyeli a napi pénzügyi adminisztrációt
- Átlátja és intézi a munkaügyi adminisztrációval kapcsolatos feladatokat
- Részt vállal a szervezet pénzügyi tervezésében, a megvalósítás ellenőrzésében
- Támogatja a projektkoordinátorokat adminisztrációs és szervezési feladataik ellátásában
- Felügyeli és támogatja az irodai asszisztens munkáját
- Részt vállal a szervezet forrásteremtési és képzési adminisztrációs feladataiban
Az ideális munkatárs:
- Elkötelezett az Artemisszió alapértékei és céljai iránt
- Stabil tapasztalattal rendelkezik releváns menedzsment és pénzügyi adminisztrációs területeken
- A civil szektorban szerzett munkatapasztalattal (is) rendelkezik
- Szeret és tud csapatban dolgozni, ugyanakkor saját feladatainak priorizálására és ütemezésére is képes
- Képes komplex munkafolyamatok tervezésére és vezetésére
- Nem okoz gondot számára párhuzamos munkafolyamatok vitele és nyomonkövetése
- Precíz, kooperatív, türelmes, ugyanakkor magabiztos
- Rugalmas és nyitott az új kihívásokra
- Nem ijed meg különféle online és digitális felületek, eszközök használatától
- Irodai és home office munkamódban egyaránt szívesen és megbízhatóan dolgozik
- Legalább középfokon magabiztosan használja az angol nyelvet szóban és írásban egyaránt
Előnyt jelent:
- Európai Uniós programokkal kapcsolatos korábbi tapasztalat
- Legalább 5 év munkahelyi tapasztalat
- Pályázatírói tapasztalat
- Felnőttképzési adminisztráció terén szerzett tapasztalat
A munkaviszony 6 órás, részmunkaidős, kiválasztás után az állás azonnal betölthető. Új munkatársunkkal határozatlan idejű szerződést kötünk, 3 hónap próbaidővel.
Munkavégzés helye: Budapest, VII. kerület, illetve részben home office
Jelentkezés: Kérjük, hogy önéletrajzodat és a motivációs leveledet 2023. augusztus 25-én éjfélig küldd el az info@artemisszio.hu e-mail címre. A jelentkezés beérkezéséről minden esetben visszaigazolást küldünk. A kiválasztás menete folyamatos.