Figyelem! Nem aktív tartalom! A jelentkezési határidő már lezárult!

Az Artemisszió Alapítvány 25 éve dolgozik azon, hogy Magyarországon együttműködő, szolidáris társadalom jöjjön létre, ahol a sokszínűség érték, és a hátránnyal indulók is esélyt kapnak. Célul tűztük ki a különböző kulturális, etnikai és társadalmi csoportok közötti párbeszéd és közeledés erősítését, a kölcsönös megértés elősegítését, a hátrányos helyzetű csoportok társadalmi integrációjának támogatását. Hiszünk abban, hogy a kulturális identitás egyfajta erőforrás, és a kulturális és szociális sokféleség iránti tisztelet egy globalizálódó világban nem csak egy olyan szükséges kompetencia, amely elengedhetetlen a békés egymás mellett éléshez, de az egyén és a közösség fejlődésének is záloga.

Keressük azt a kollégánkat, aki az operatív vezető és a projektkoordinátorok munkáját segítve irodavezetőként járul hozzá céljaink eléréséhez.

Az irodavezető feladatköre

  • Biztosítja az iroda mindennapi működését
  • Biztosítja a szervezeti adminisztráció rendszereinek működését, frissülését
  • Felügyeli a napi pénzügyi adminisztrációt
  • Átlátja és intézi a munkaügyi adminisztrációval kapcsolatos feladatokat
  • Részt vállal a szervezet pénzügyi tervezésében, a megvalósítás ellenőrzésében
  • Támogatja a projektkoordinátorokat adminisztrációs és szervezési feladataik ellátásában
  • Felügyeli és támogatja az irodai asszisztens munkáját
  • Részt vállal a szervezet forrásteremtési és képzési adminisztrációs feladataiban

Az ideális munkatárs:

  • Elkötelezett az Artemisszió alapértékei és céljai iránt
  • Stabil tapasztalattal rendelkezik releváns menedzsment és pénzügyi adminisztrációs területeken
  • A civil szektorban szerzett munkatapasztalattal (is) rendelkezik
  • Szeret és tud csapatban dolgozni, ugyanakkor saját feladatainak priorizálására és ütemezésére is képes
  • Képes komplex munkafolyamatok tervezésére és vezetésére
  • Nem okoz gondot számára párhuzamos munkafolyamatok vitele és nyomonkövetése
  • Precíz, kooperatív, türelmes, ugyanakkor magabiztos
  • Rugalmas és nyitott az új kihívásokra
  • Nem ijed meg különféle online és digitális felületek, eszközök használatától
  • Irodai és home office munkamódban egyaránt szívesen és megbízhatóan dolgozik
  • Legalább középfokon magabiztosan használja az angol nyelvet szóban és írásban egyaránt

Előnyt jelent:

  • Európai Uniós programokkal kapcsolatos korábbi tapasztalat
  • Legalább 5 év munkahelyi tapasztalat
  • Pályázatírói tapasztalat
  • Felnőttképzési adminisztráció terén szerzett tapasztalat

A munkaviszony 6 órás, részmunkaidős, kiválasztás után az állás azonnal betölthető. Új munkatársunkkal határozatlan idejű szerződést kötünk, 3 hónap próbaidővel.

Munkavégzés helye: Budapest, VII. kerület, illetve részben home office

Jelentkezés: Kérjük, hogy  önéletrajzodat és a motivációs leveledet 2023. augusztus 25-én éjfélig küldd el az info@artemisszio.hu e-mail címre. A jelentkezés beérkezéséről minden esetben visszaigazolást küldünk. A kiválasztás menete folyamatos.