Munkavégzés helye: Budapest

Főbb feladatok:         

  • Részvétel a Magyar Vöröskereszt munkatársainak, önkénteseinek szervezett katasztrófa-készenléti felkészítések, továbbképzések előkészítésében, lebonyolításában;
  • részvétel a Magyar Vöröskereszt lakosságfelkészítő programjának, lakosságtájékoztató anyagainak kidolgozásában;
  • a Magyar Vöröskereszt készenléti kapacitásainak felügyelete, jelentések, riportok összeállítása;
  • a katasztrófavédelmi beavatkozások, szükségletfelmérések, a segélyezés és a helyreállítás során végzett tevékenységek koordinációja, dokumentációja;
  • a vármegyei szervezetek katasztrófa-készenléti tevékenységének támogatása;
  • részvétel hazai és nemzetközi gyakorlatokon, képzéseken, szakmai fórumokon;
  • forrásbővítési lehetőségek felkutatása, közreműködés a pályázatok összeállításában, dokumentálásában;
  • kapcsolattartás más civil, illetve hivatásos szervezetekkel, az IFRC és a partner Nemzeti Társaságok munkatársaival.

 

 Elvárások:

  • magabiztos angol nyelv szóban és írásban
  • felsőfokú (szakirányú) végzettség;
  • megbízható, precíz munkavégzés, határozottság, proaktivitás;
  • magas szintű MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) ismeretek és gyakorlott alkalmazói szint;
  • új ismeretek megszerzésére való nyitottság;
  • kommunikatív és a csapatmunkában aktív személyiség;
  • az átlagostól magasabb szintű stressz tűrő képesség.

 

Előnyt jelent:                                                                                       

  • katasztrófavédelmi területen szerzett szakmai tapasztalat,
  • B” kategóriás jogosítvány (gyakorlott gépjárművezetői tapasztalat),
  • a Magyar Vöröskereszt szervezeti felépítésének és működésének általános ismerete;
  • A magyarországi és EU-s katasztrófavédelmi rendszer ismerete

 

Jelentkezés Feltételei, Módja, Határideje:

A jelentkezés feltételei:

  • magyar állampolgárság;
  • büntetlen előélet;
  • szellemi és fizikai cselekvőképesség.

Pályázati anyag összetétele:

  • részletes –1 évnél nem régebbi, önarcképes – szakmai önéletrajz;
  • motivációs levél bruttó fizetési igény megjelölésével;
  • a végzettséget igazoló bizonyítvány másolati példánya.

Pályázati anyag benyújtásának módja:

elektronikus úton (pdf, jpeg, word formátumban), a  hr@voroskereszt.hu e-mail címre elküldve;

  • az elektronikus levél „tárgyában” kérjük a munkakör megnevezésével együtt a következő munkaköri kódot is szerepeltetni: „Katasztrófa-készenléti referens – 170/2024.

Jelentkezés határideje: 2024. március 31.

Pályázatok Elbírálásának Menete, Határideje:                      

A pályázatok elbírálásának menete:

  • kizárólag a jelentkezési határidőn belül beérkező pályázatok kerülnek elbírálásra;
  • a kiválasztott pályázók egykörös személyes beszélgetésen vesznek majd részt.

A pályázatok elbírálásának határideje: 2024. április 18.

    A munkába állás legkorábbi időpontja: A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

Az álláshirdetés kiírója a Magyar Vöröskereszt Országos Igazgatósága fenntartja a jogot, hogy nem hirdet eredményt, valamint a kiírt álláshirdetést indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítja, és bármikor visszavonja (törölje).