Munkavégzés helye: Budapest
Főbb feladatok:
- Részvétel a Magyar Vöröskereszt munkatársainak, önkénteseinek szervezett katasztrófa-készenléti felkészítések, továbbképzések előkészítésében, lebonyolításában;
- részvétel a Magyar Vöröskereszt lakosságfelkészítő programjának, lakosságtájékoztató anyagainak kidolgozásában;
- a Magyar Vöröskereszt készenléti kapacitásainak felügyelete, jelentések, riportok összeállítása;
- a katasztrófavédelmi beavatkozások, szükségletfelmérések, a segélyezés és a helyreállítás során végzett tevékenységek koordinációja, dokumentációja;
- a vármegyei szervezetek katasztrófa-készenléti tevékenységének támogatása;
- részvétel hazai és nemzetközi gyakorlatokon, képzéseken, szakmai fórumokon;
- forrásbővítési lehetőségek felkutatása, közreműködés a pályázatok összeállításában, dokumentálásában;
- kapcsolattartás más civil, illetve hivatásos szervezetekkel, az IFRC és a partner Nemzeti Társaságok munkatársaival.
Elvárások:
- magabiztos angol nyelv szóban és írásban
- felsőfokú (szakirányú) végzettség;
- megbízható, precíz munkavégzés, határozottság, proaktivitás;
- magas szintű MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook) ismeretek és gyakorlott alkalmazói szint;
- új ismeretek megszerzésére való nyitottság;
- kommunikatív és a csapatmunkában aktív személyiség;
- az átlagostól magasabb szintű stressz tűrő képesség.
Előnyt jelent:
- katasztrófavédelmi területen szerzett szakmai tapasztalat,
- B” kategóriás jogosítvány (gyakorlott gépjárművezetői tapasztalat),
- a Magyar Vöröskereszt szervezeti felépítésének és működésének általános ismerete;
- A magyarországi és EU-s katasztrófavédelmi rendszer ismerete
Jelentkezés Feltételei, Módja, Határideje:
A jelentkezés feltételei:
- magyar állampolgárság;
- büntetlen előélet;
- szellemi és fizikai cselekvőképesség.
Pályázati anyag összetétele:
- részletes –1 évnél nem régebbi, önarcképes – szakmai önéletrajz;
- motivációs levél bruttó fizetési igény megjelölésével;
- a végzettséget igazoló bizonyítvány másolati példánya.
Pályázati anyag benyújtásának módja:
elektronikus úton (pdf, jpeg, word formátumban), a hr@voroskereszt.hu e-mail címre elküldve;
- az elektronikus levél „tárgyában” kérjük a munkakör megnevezésével együtt a következő munkaköri kódot is szerepeltetni: „Katasztrófa-készenléti referens – 170/2024.”
Jelentkezés határideje: 2024. március 31.
Pályázatok Elbírálásának Menete, Határideje:
A pályázatok elbírálásának menete:
- kizárólag a jelentkezési határidőn belül beérkező pályázatok kerülnek elbírálásra;
- a kiválasztott pályázók egykörös személyes beszélgetésen vesznek majd részt.
A pályázatok elbírálásának határideje: 2024. április 18.
A munkába állás legkorábbi időpontja: A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
Az álláshirdetés kiírója a Magyar Vöröskereszt Országos Igazgatósága fenntartja a jogot, hogy nem hirdet eredményt, valamint a kiírt álláshirdetést indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítja, és bármikor visszavonja (törölje).