Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Munkavégzés helye: Budapest

Főbb feladatok:

  • a Magyar Vöröskereszt projektjeinek külső, illetve belső kommunikációs támogatása a kommunikációs szakmai vezető iránymutatása alapján. Ezen belül különösen:
  • a szervezet weboldalainak és közösségimédia-felületeinek kezelése
  • kapcsolattartás, együttműködés a Családi Lap szerkesztőségével, egyeztetés a lapban megjelenő tartalmakkal kapcsolatban
  • kapcsolattartás, együttműködés nyomdákkal, reklámügynökségekkel.

Elvárások:

  • felsőfokú végzettség
  • kommunikációs területen szerzett tapasztalat
  • közösségi média oldalak szerkesztésében szerzett tapasztalat
  • magas szintű íráskészség, kiváló helyesírás
  • angol nyelvismeret

Előnyt jelent:                                                                                      

  • adminisztratív munkakörben szerzett tapasztalat
  • civil szervezetnél szerzett tapasztalat
  • WordPress, Google Ads ismeretek
  • Adobe Photoshop, Adobe Indesign vagy Adobe Peremier ismeret
  • aktív sajtókapcsolatok
  • fényképezési ismeretek

Jelentkezés Feltételei, Módja, Határideje:

A jelentkezés feltételei:

  • magyar állampolgárság;
  • büntetlen előélet;
  • szellemi és fizikai cselekvőképesség.

Pályázati anyag összetétele:

  • részletes –1 évnél nem régebbi, önarcképes – szakmai önéletrajz;
  • motivációs levél bruttó fizetési igény megjelölésével;
  • a végzettséget igazoló bizonyítvány másolati példánya.

Pályázati anyag benyújtásának módja:

elektronikus úton (pdf, jpeg, word formátumban), a  hr@voroskereszt.hu e-mail címre elküldve;

  • az elektronikus levél „tárgyában” kérjük a munkakör megnevezésével együtt a következő munkaköri kódot is szerepeltetni: „kommunikációs munkatárs – HR 214/6/2022.