Figyelem! Nem aktív tartalom! A jelentkezési határidő már lezárult!

Legyél te a Magyar Cserkészszövetség új Titkárságvezetője!
A Magyar Cserkészszövetség szövetségi irodájában mindennap azon dolgozunk, hogy önkénteseink számára biztosítsuk a biztonságos hátteret. Titkárságvezetőként ennek a munkának és a Szövetség gördülékeny működésének kulcsszereplője lehetsz, miközben egy értékes közösség részévé válhatsz.
Milyen feladatok töltenék ki a mindennapjaidat?
- Irodai működés és adminisztráció
- A központi e-mail fiók és telefon kezelése ügyintézés, tájékoztatás vagy továbbirányítás céljából.
- Az iroda mindennapi működésének támogatása, beleértve a dokumentumok iktatását, kezelését, kapcsolódó nyilvántartások vezetését és az iroda naptárainak kezelését.
- Az irodai rend és eszközök karbantartása, a szükséges pótlások biztosítása (pl.: irodaszerek, tisztítószerek, konyhai eszközök).
- Az irodai karbantartási teendők nyomonkövetése és koordinálása (pl.: egyeztetés takarítóval, megbízott műszaki szakemberekkel stb.), a szükséges javítások, pótlások megszervezése.
- A postai és egyéb küldemények kezelése, beérkező levelek szortírozása és célba juttatása, a kimenő levelek postai feladása.
- Az éves munka- és tűzvédelmi teendők koordinálása.
- A Szövetség irodai könyvtárának gondozása.
- Civil szervezeti működés támogatása
- A törvényes civil szervezeti működés támogatása (pl.: változás bejelentések az Országos Bírósági Hivatal felé, a Cégkapu tárhelyére érkező dokumentumok gondozása stb.).
- A szabályzatok karbantartásának támogatása.
- Az országos testületek jegyzőkönyveinek gondozása, felkérés esetén jegyzőkönyvvezetés.
- A Szövetség pénzügyi-működési folyamatainak támogatása
- Házipénztár kezelése és nyomon követése.
- A Szövetség pénzügyi és működési folyamataihoz kapcsolódó háttértámogatás (pl.: számlák átvételezése és ellenőrzése, majd lefűzése).
- A könyvelők munkájának támogatása (pl.:számlákkal kapcsolatos adatok megadása, költséghelyek meghatározása, zárási ütemtervben történő közreműködés stb.).
- A Szövetség adminisztratív támogatása
- Az Iskolai Közösségi szolgálathoz (IKSZ) kapcsolódó megállapodások előkészítése és nyilvántartása.
- Digitális tagkártyák kezelése (pl.: a tagkártyák lejártának nyomon követése, új tagkártyák kiadása).
- Önkéntesekkel kapcsolatos szerződések előkészítése, kezelése (pl.: önkéntes szerződések, meghatalmazások, igazolások, ajánlások).
- Mozgalmi projektek támogatása
- Programok és események szervezésében való közreműködés.
- Beszerzési igények megtervezése és lebonyolítása a rendezvényekhez kapcsolódóan.
- Jegyzőkönyvek készítése megbeszélésekről és eseményekről.
Te vagy a tökéletes jelentkező, ha…
- nem riadsz vissza a kihívásoktól, és szereted a változatos munkahelyi kihívásokat,
- magas szintű MS Office és Google Workspace ismeretekkel rendelkezel,
- munkavégzésed precíz, megbízható,
- erősséged az önálló és proaktív munkavégzés, valamint csapatban is szívesen dolgozol.
Plusz előnyt jelent, de nem elvárás, ha…
- cserkészmúlttal rendelkezel, ismered a cserkészetet,
- korábbi adminisztratív vagy pénzügyi tapasztalattal rendelkezel,
- középfokú angol nyelvtudással rendelkezel.
Amire mindenképp számíthatsz nálunk:
- lehetőséged lesz szakmailag fejlődni,
- fiatalos, lendületes és proaktív csapat tagja lehetsz,
- segítő és támogató közösségben dolgozhatsz,
- rugalmas munkaidővel és (heti 1-2 nap) home office lehetőséggel számolhatsz,
- munkavégzéshez szükséges eszközök (laptop, telefon).
A munkavégzés helye: a Szövetség székháza (1025 Budapest, Tömörkény u. 3/A)
Várjuk jelentkezésedet január 27-ig, a hr@mcssz.hu email címen az önéletrajzod mellékletével, valamint a fizetési igény (bruttó havi munkabér) feltüntetésével!