Figyelem! Nem aktív tartalom! A jelentkezési határidő már lezárult!

Legyél te a Magyar Cserkészszövetség új Titkárságvezetője!

A Magyar Cserkészszövetség szövetségi irodájában mindennap azon dolgozunk, hogy önkénteseink számára biztosítsuk a biztonságos hátteret. Titkárságvezetőként ennek a munkának és a Szövetség gördülékeny működésének kulcsszereplője lehetsz, miközben egy értékes közösség részévé válhatsz.
Milyen feladatok töltenék ki a mindennapjaidat?
  • Irodai működés és adminisztráció
    • A központi e-mail fiók és telefon kezelése ügyintézés, tájékoztatás vagy továbbirányítás céljából.
    • Az iroda mindennapi működésének támogatása, beleértve a dokumentumok iktatását, kezelését, kapcsolódó nyilvántartások vezetését és az iroda naptárainak kezelését.
    • Az irodai rend és eszközök karbantartása, a szükséges pótlások biztosítása (pl.: irodaszerek, tisztítószerek, konyhai eszközök).
    • Az irodai karbantartási teendők nyomonkövetése és koordinálása (pl.: egyeztetés takarítóval, megbízott műszaki szakemberekkel stb.), a szükséges javítások, pótlások megszervezése.
    • A postai és egyéb küldemények kezelése, beérkező levelek szortírozása és célba juttatása, a kimenő levelek postai feladása.
    • Az éves munka- és tűzvédelmi teendők koordinálása.
    • A Szövetség irodai könyvtárának gondozása.
  • Civil szervezeti működés támogatása
    • A törvényes civil szervezeti működés támogatása (pl.: változás bejelentések az Országos Bírósági Hivatal felé, a Cégkapu tárhelyére érkező dokumentumok gondozása stb.).
    • A szabályzatok karbantartásának támogatása.
    • Az országos testületek jegyzőkönyveinek gondozása, felkérés esetén jegyzőkönyvvezetés.
  • A Szövetség pénzügyi-működési folyamatainak támogatása
    • Házipénztár kezelése és nyomon követése.
    • A Szövetség pénzügyi és működési folyamataihoz kapcsolódó háttértámogatás (pl.: számlák átvételezése és ellenőrzése, majd lefűzése).
    • A könyvelők munkájának támogatása (pl.:számlákkal kapcsolatos adatok megadása, költséghelyek meghatározása, zárási ütemtervben történő közreműködés stb.).
  • A Szövetség adminisztratív támogatása
    • Az Iskolai Közösségi szolgálathoz (IKSZ) kapcsolódó megállapodások előkészítése és nyilvántartása.
    • Digitális tagkártyák kezelése (pl.: a tagkártyák lejártának nyomon követése, új tagkártyák kiadása).
    • Önkéntesekkel kapcsolatos szerződések előkészítése, kezelése (pl.: önkéntes szerződések, meghatalmazások, igazolások, ajánlások).
  • Mozgalmi projektek támogatása
    • Programok és események szervezésében való közreműködés.
    • Beszerzési igények megtervezése és lebonyolítása a rendezvényekhez kapcsolódóan.
    • Jegyzőkönyvek készítése megbeszélésekről és eseményekről.

 

Te vagy a tökéletes jelentkező, ha…
  • nem riadsz vissza a kihívásoktól, és szereted a változatos munkahelyi kihívásokat,
  • magas szintű MS Office és Google Workspace ismeretekkel rendelkezel,
  • munkavégzésed precíz, megbízható,
  • erősséged az önálló és proaktív munkavégzés, valamint csapatban is szívesen dolgozol.
Plusz előnyt jelent, de nem elvárás, ha…
  • cserkészmúlttal rendelkezel, ismered a cserkészetet,
  • korábbi adminisztratív vagy pénzügyi tapasztalattal rendelkezel,
  • középfokú angol nyelvtudással rendelkezel.
Amire mindenképp számíthatsz nálunk:
  • lehetőséged lesz szakmailag fejlődni,
  • fiatalos, lendületes és proaktív csapat tagja lehetsz,
  • segítő és támogató közösségben dolgozhatsz,
  • rugalmas munkaidővel és (heti 1-2 nap) home office lehetőséggel számolhatsz,
  • munkavégzéshez szükséges eszközök (laptop, telefon).

 

A munkavégzés helye: a Szövetség székháza (1025 Budapest, Tömörkény u. 3/A)

Várjuk jelentkezésedet január 27-ig, a hr@mcssz.hu email címen az önéletrajzod mellékletével, valamint a fizetési igény (bruttó havi munkabér) feltüntetésével!