
Munkavégzés helye: Budapest
Főbb feladatok:
- pénzügyi ügyintézési feladatok támogatása,
- beérkező és kimenő számlák dokumentálása,
- pénzügyi dokumentációk, nyilvántartások készítése és rendszerezése,
- könyveléshez és pénzügyi feladatokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok végzése,
- kapcsolattartás és együttműködés partner cégekkel,
- házi pénztárosi feladatok ellátása,
- a házipénztár forgalmához szükséges váltópénz biztosítása,
- költségelszámolások ellenőrzése, kifizetése,
- szigorú számadású nyomtatványok kezelése,
- elszámolások összeállítása,
- részt vesz a közhasznúsági jelentés és a mérlegbeszámoló összeállításában,
- közreműködik az állami támogatás felhasználásának összeállításában;
- közreműködik az SZJA 1% felhasználásról szóló jelentés elkészítésében,
- betartja és betartatja a pénzügyi rendet;
- a szabályos megrendelők, szerződések kötelezettségbe vétele és azok teljesítésének figyelemmel kísérése,
- egyéb ad-hoc feladatok ellátása.
Elvárások:
- minimum középfokú végzettség;
- megbízható, precíz munkavégzés;
- határozottság;
- gazdasági területen szerzett szakmai tapasztalat,
- precíz, pontos, megoldást kereső személyiség,
- új ismeretek megszerzésére való nyitottság;
- kommunikatív és a csapatmunkában aktív személyiség;
- ügyfelekkel és munkatársakkal szembeni segítőkészség és empátia;
- az átlagostól magasabb szintű stressz tűrő képesség,
- MS Office alkalmazás (Word, Excel, Outlook) felhasználó szintű ismerete
Előnyt jelent:
- valuta pénztárosi szakképesítés
- a Magyar Vöröskereszt szervezeti felépítésének és működésének általános ismerete;
- pályázati programok elszámolásában szerzett tapasztalat;
Jelentkezés Feltételei, Módja, Határideje:
A jelentkezés feltételei:
- magyar állampolgárság;
- büntetlen előélet;
- szellemi és fizikai cselekvőképesség.
Pályázati anyag összetétele:
- részletes –1 évnél nem régebbi, önarcképes – szakmai önéletrajz;
- motivációs levél bruttó fizetési igény megjelölésével;
- a végzettséget igazoló bizonyítvány másolati példánya.
Pályázati anyag benyújtásának módja:
elektronikus úton (pdf, jpeg, word formátumban), a hr@voroskereszt.hu e-mail címre elküldve;
- az elektronikus levél „tárgyában” kérjük a munkakör megnevezésével együtt a következő munkaköri kódot is szerepeltetni: „pénzügyi asszisztens – házi pénztáros – HR 198/2023.”
Jelentkezés határideje: 2023. október 26.
Pályázatok Elbírálásának Menete, Határideje:
A pályázatok elbírálásának menete:
- kizárólag a jelentkezési határidőn belül beérkező pályázatok kerülnek elbírálásra;
- a kiválasztott pályázók egykörös személyes beszélgetésen vesznek majd részt.
A pályázatok elbírálásának határideje: 2023. november 05.
A munkába állás legkorábbi időpontja: A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.
Az álláshirdetés kiírója a Magyar Vöröskereszt Országos Igazgatósága fenntartja a jogot, hogy nem hirdet eredményt, valamint a kiírt álláshirdetést indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítja, és bármikor visszavonja (törölje).