Munkavégzés helye: Budapest

Főbb feladatok:         

  • pénzügyi ügyintézési feladatok támogatása,
  • beérkező és kimenő számlák dokumentálása,
  • pénzügyi dokumentációk, nyilvántartások készítése és rendszerezése,
  • könyveléshez és pénzügyi feladatokhoz kapcsolódó adminisztrációs feladatok végzése,
  • kapcsolattartás és együttműködés partner cégekkel,
  • házi pénztárosi feladatok ellátása,
  • a házipénztár forgalmához szükséges váltópénz biztosítása,
  • költségelszámolások ellenőrzése, kifizetése,
  • szigorú számadású nyomtatványok kezelése,
  • elszámolások összeállítása,
  • részt vesz a közhasznúsági jelentés és a mérlegbeszámoló összeállításában,
  • közreműködik az állami támogatás felhasználásának összeállításában;
  • közreműködik az SZJA 1% felhasználásról szóló jelentés elkészítésében,
  • betartja és betartatja a pénzügyi rendet;
  • a szabályos megrendelők, szerződések kötelezettségbe vétele és azok teljesítésének figyelemmel kísérése,
  • egyéb ad-hoc feladatok ellátása.

 Elvárások:

  • minimum középfokú végzettség;
  • megbízható, precíz munkavégzés;
  • határozottság;
  • gazdasági területen szerzett szakmai tapasztalat,
  • precíz, pontos, megoldást kereső személyiség,
  • új ismeretek megszerzésére való nyitottság;
  • kommunikatív és a csapatmunkában aktív személyiség;
  • ügyfelekkel és munkatársakkal szembeni segítőkészség és empátia;
  • az átlagostól magasabb szintű stressz tűrő képesség,
  • MS Office alkalmazás (Word, Excel, Outlook) felhasználó szintű ismerete

Előnyt jelent:                                                                                       

  • valuta pénztárosi szakképesítés
  • a Magyar Vöröskereszt szervezeti felépítésének és működésének általános ismerete;
  • pályázati programok elszámolásában szerzett tapasztalat;

Jelentkezés Feltételei, Módja, Határideje:

A jelentkezés feltételei:

  • magyar állampolgárság;
  • büntetlen előélet;
  • szellemi és fizikai cselekvőképesség.

Pályázati anyag összetétele:

  • részletes –1 évnél nem régebbi, önarcképes – szakmai önéletrajz;
  • motivációs levél bruttó fizetési igény megjelölésével;
  • a végzettséget igazoló bizonyítvány másolati példánya.

Pályázati anyag benyújtásának módja:

elektronikus úton (pdf, jpeg, word formátumban), a  hr@voroskereszt.hu e-mail címre elküldve;

  • az elektronikus levél „tárgyában” kérjük a munkakör megnevezésével együtt a következő munkaköri kódot is szerepeltetni: „pénzügyi asszisztens – házi pénztáros – HR 198/2023.

Jelentkezés határideje: 2023. október 26.

Pályázatok Elbírálásának Menete, Határideje:                      

A pályázatok elbírálásának menete:

  • kizárólag a jelentkezési határidőn belül beérkező pályázatok kerülnek elbírálásra;
  • a kiválasztott pályázók egykörös személyes beszélgetésen vesznek majd részt.

A pályázatok elbírálásának határideje: 2023. november 05.

    A munkába állás legkorábbi időpontja: A munkakör legkorábban a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető.

Az álláshirdetés kiírója a Magyar Vöröskereszt Országos Igazgatósága fenntartja a jogot, hogy nem hirdet eredményt, valamint a kiírt álláshirdetést indoklás nélkül eredménytelennek nyilvánítja, és bármikor visszavonja (törölje).