
A HAND Szövetség és tagszervezetei 2003 óta dolgoznak együtt annak érdekében, hogy a nemzetközi fejlesztési együttműködés és humanitárius segítségnyújtás hatékonyabbá, elismertebbé és láthatóbbá váljon hazánkban. Célunk, hogy a magyar döntéshozók és állampolgárok egyaránt felelősséget vállaljanak a globális problémák megelőzéséért és megoldásáért.
A pénmzügyi munkakör betöltője az igazgatóval együttműködésben felügyeli a szervezet általános pénzügyi és adminisztratív műveleteit, megfelelőségét, valamint felelős a projektek pénzügyi adminisztrációjáért, felügyeli és vezeti a pénzügyi és adminisztratív stratégiák, szabályzatok és eljárások kidolgozását és végrehajtását a szervezetnél. Részt vesz a beszerzési eljárások lefolytatásában, illetve a HR adminisztrációban is.
A főbb feladatok első sorban egy jelenleg futó, közvetlen EU társfinanszírozású projekthez kapcsolódnak.
A pénzügyi munkatárs feladatai részletesen:
- Fenti és egyéb pályázatokkal kapcsolatos pénzügyi feladatok végzése (pénzügyi útmutató frissítése és betartatása, pénzügyi bizonylatok megfelelőségének vizsgálata partnerszervezetek és továbbadott támogatások esetében is, pénzügyi elszámolás elkészítésében részvétel stb.)
- Éves költségvetés megtervezése, cash-flow táblázat vezetése, egyéb pénzügyi kimutatások készítése
- Banki és készpénzzel kapcsolatos feladatok ellátása
- Általános pénzügyi, gazdasági és adóügyi feladatok ellátása
- Közhasznúsági beszámolóval kapcsolatos feladatok ellátása
- Szerződéskötésekkel kapcsolatos pénzügyi feladatok ellátása
- Foglalkoztatással kapcsolatos adminisztratív feladatok ellátása
- Bejövő számlák ellenőrzése és iktatása
- Kapcsolattartás a szervezet könyvelőjével és könyvvizsgálójával
A munkakör betöltéséhez szükséges elvárások, kompetenciák:
- Gazdasági szakirányú felsőfokú végzettség (vagy ezzel egyenértékű gyakorlat)
- Pénzügyi területen szerzett legalább 3 éves szakmai tapasztalat
- Pénzügyi és pályázati rendszerekben, folyamatokban szerzett releváns, több éves gyakorlat
- Microsoft Office és egyéb irodai szoftver alkalmazások magas szintű ismerete
- Önálló munkavégzésre való képesség
- Legalább középfokú angol nyelvtudás szóban és írásban
A kiválasztás során előnyt jelentő szempontok:
- Civil szervezetek pénzügyi tevékenységében való jártasság
- Közvetlen EU források kezelésében szerzett tapasztalat
- Üzleti tervezésben és jelentéskészítésben szerzett jártasság
- Adózási ismeretek
- Pályázatok (sub-granting) pénzügyi szempontú élőkészítésében és értékelésében való jártasság
- Megoldásközpontú és rendszerben való gondolkodás, kiemelkedő asszertivitás
- Érdeklődés a nemzetközi fejlesztés, humanitárius segélyezés, globális állampolgári nevelés, fenntartható fejlődés területei iránt
- Felsőfogú angol nyelvtudás
- Minél korábbi időpontban való munkakezdés
Munkavégzés időtartama, helye:
Heti 30-40 óra, hibrid munkavégzés lehetőségével.
20 hónapos, határozott idejű munkaszerződés, mely meghosszabbítható.
A Szövetség irodája: 1145 Budapest, Törökőr u. 67.
Munkavégzés támogatása:
A pénzügyi munkatársat fenti feladatai végrehajtásában pénzügyi asszisztens munkatárs segíti.
A munkavégzést könyvelő, könyvvizsgáló és jogász támogatása mellett kell megvalósítani.
Számítógépet, telefont és home office támogatást biztosítunk.
Amit kínálunk:
- Stabil, megbízható munkáltatói háttér
- Kreatív, önálló munkavégzés lehetősége
- Kézzelfogható, nemes célokért folytatott munka
- Fiatalos, dinamikus, támogató csapat
- Civil szervezeti szektorban versenyképes fizetés és egyéb juttatások tapasztalat alapján, megállapodás szerint.
Jelentkezés módja:
Kérjük, küldje el magyar vagy angol nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét a balint.hamvas@hand.org.hu címre, tárgy: „Pénzügyi munkatárs”. Ezen kívül kérjük, töltse ki ezt a kérdőívet angol vagy magyar nyelven.
A jelentkezéseket folyamatosan bíráljuk el, amint az alkalmas személyt megtaláljuk, betöltjük az állást.
Munkakezdés: a lehető legkorábbi időpontban.