Az Artemisszió Alapítvány több, mint 25 éve dolgozik azon, hogy Magyarországon egy együttműködő, szolidáris társadalom jöjjön létre, ahol a sokszínűség érték, és a hátránnyal indulók is esélyt kapnak. Célul tűztük ki a különböző kulturális, etnikai és társadalmi csoportok közötti párbeszéd és közeledés erősítését, a kölcsönös megértés elősegítését, a hátrányos helyzetű csoportok társadalmi integrációjának támogatását. Hiszünk abban, hogy a kulturális identitás egyfajta erőforrás, és a kulturális sokféleség iránti tisztelet egy globalizálódó világban nem csak egy olyan szükséges kompetencia, amely elengedhetetlen a békés egymás mellett éléshez, de az egyén és a közösség fejlődésének is záloga.
Az Artemisszió Alapítvány közösségi programja a MIRA, közösségi tere pedig a MIRA Ház, ami itt élő külföldiek, bevándorlók és magyarok találkozásának ad helyet. A MIRA Ház közösségi programok, interkulturális estek, integrációs és nyelvi programok széles tárházát kínálja bevándorlók, menekültek és helyiek számára, velük szoros együttműködésben.
A MIRA programvezetőjének feladatköre
- A MIRA fenntartását biztosító projektek koordinálása (tervezés, megvalósítás, utánkövetés, adminisztráció, beszámolás)
- A MIRA fenntartását biztosító projektek közötti szakmai és pénzügyi szinergia biztosítása
- Pénzügyi tervezés és menedzsment
- Team koordináció
- Közösségi programok és integrációt segítő programok szervezése és tartása itt élő bevándorlók, menekültek számára
- A MIRA részvételiségének erősítése MIRA tagok folyamatos bevonásával (közös programtervezés koordinálása, team koordináció, csapatépítés)
- A MIRA Ház közösségi tér működtetése
- Migráció témájú ismeretszerzés és közvetítés
- A MIRA és a migráció témájának képviselete szakmai rendezvényeken
- A MIRA belső és külső kommunikációjának koordinálása
- A MIRA fenntartásában való proaktív közreműködés, pályázatfigyelés, pályázatírás
- Képzői tevékenység
- Részvétel az Artemisszió munkájában és közösségi tevékenységeiben
Az ideális munkatárs:
- Jó szervező, könnyen átlát folyamatokat, tart egyben párhuzamosan futó szálakat
- Pénzügyi-adminisztrativ, menedzsment szemléletű
- Rendelkezik vezetői, team koordinációs tapasztalattal
- Adminisztrációs tapasztalat
- Van tapasztalata közösségépítésben, vagy érdeklődik iránta
- Érdeklődik a migráció kérdésköre iránt és/vagy van ezzel kapcsolatban tudása
- Élő angol nyelvtudása van, írásban és beszédben egyaránt
Előnyt jelent:
- Van tapasztalata, vagy érdeklődik a részvételi, marginalizált csoportokat aktívan bevonó folyamatok iránt
- Legalább 3 év munkahelyi tapasztalat valamilyen releváns területen
- Interkulturális tapasztalat (pl. hosszabb külföldi tartózkodás)
- Tréneri tapasztalat
A munkaviszony heti 40 órás, teljes munkaidős, határozatlan idejű.
A vezetőváltás első fázisa 2024. szeptember 1. és december 31. között zajlik, a jelenlegi vezetővel közös munkavégzés során. Az új programvezető 2025. január 1-től veszi át önállóan a MIRA vezetését.
Bérezés: Megállapodás szerint, a szervezet bérskálájának és a jelölt korábbi munkatapasztalatának figyelembevételével.
Munkavégzés helye: Budapest, VIII. kerület, illetve részben home office
Jelentkezés: Kérjük, hogy önéletrajzodat és a motivációs leveledet 2024. július 28-án 24:00-ig küldd el az info@artemisszio.hu e-mail címre, a levél tárgya „Jelentkezés MIRA programvezetőnek” legyen, a mellékelt dokumentumok elnevezése pedig Vezetéknév Keresztnév_CV és Vezetéknév Keresztnév_Motivációs levél mintát kövesse. A kiválasztás menete folyamatos, és többfordulós.