Várjuk pályakezdők, egyetemisták, kismamák jelentkezését heti 15-20 órás pozícióba asszisztensi, adminisztrációs feladatok ellátására.
Szeretnél értékes célokért dolgozni egy inspiráló csapatban? Fontos számodra, hogy te oszd be az idődet és rugalmasan végezhesd a munkádat? Jó vagy szervezésben, kommunikációban és nem siklasz el a részletek felett? Jelentkezz hozzánk!
Feladatok
- Irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- Szerződéshez kapcsolódó feladatok ellátása
- Online és offline események előkészítése, szervezése
- Social Media felületek kezelése, frissítése
- Elemzések, riportok, beszámolók írása
- Beszerzési feladatok ellátása
Az ideális jelölt jellemzői
- teljes mértékben azonosulni tud szervezetünk küldetésével, céljaival,
- jó kommunikációs, szervezési, rendszerezési készség,
- önállóság, proaktivitás, precizitás
- megbízható, rugalmas, kooperatív személyiség
- jól ismeri a Facebook/Instagram/Youtube/LinkedIn felületeket
Amit kínálunk
- Nagy önállóság, rugalmas munkaidő
- Home office lehetőség, de legalább heti 1 alkalommal irodai munkavégzés
- Közös munka egy inspiráló csapatban
- Támogató, barátságos légkör
- Változatos, kihívásokkal teli munka
Jelentkezés
Önéletrajzod, motivációs leveled (kérlek a pozícióhoz kapcsolódó releváns tapasztalataidat és a nettó fizetési igényedet 20 órás munkavégzés esetén tüntesd fel benne) várjuk a jelentkezes@hosoktere.org email címre.
Jelentkezési határidő: 2024.04.30.
A Hősök Tere Alapítványról
A Hősök Tere Alapítványt azért hoztuk létre 10 évvel ezelőtt, mert tenni akarunk a közöny és kirekesztés ellen. Azt akarjuk elérni, hogy Magyarországon társadalmi norma legyen az együttérzés és az, hogy kiállunk és teszünk másokért. Ezért szervezünk workshopokat, tréningeket, kampányokat tanároknak, szülőknek, diákoknak, hogy egy összetartóbb, szolidárisabb társadalomban élhessünk.
További részletek: https://hosoktere.org