Kicsi, de annál lelkesebb csapatunk folyamatosan növekszik, így új szakemberre van szükségünk.
A feladatmennyiség elvégzése átlagosan heti 10 órát vesz igénybe.
Kik vagyunk mi?
A KÖSZI (Keresztény Önkéntesek Szövetsége az Ifjúságért és Gyermekekért Egyesület) egy olyan civil szervezet, melynek önkéntes tagjai tematikus táborok és izgalmas közösségi programok szervezésével szeretnének életre szóló élményeket nyújtani a gyerekeknek és a fiataloknak. Célunk egy olyan szeretetteljes közösség megteremtése, melynek tagjai odafigyelnek egymásra, segítik egymást céljaik elérésében és bizalommal fordulhatnak egymáshoz a mindennapokban is.
Munkád során szervezetünk weboldalát, informatikai rendszerét és adatbázisát fogod kezelni és karbantartani.
Téged keresünk, ha:
- Budapesten vagy közvetlen szomszédságában élsz, és nem jelent gondot számodra, hogy hetente legalább egyszer Budapest központjában személyes egyeztetésen vegyél részt,
- heti 10 órában, átlagosan napi 1–2 órában garantáltan tudsz dolgozni,
- van tapasztalatod a WordPress és a WPBakery használatában,
- magabiztosan kezeled a cPanel felületét,
- kisujjadban van a keresőoptimalizálás (SEO),
- rendelkezel adatbázis kezelési ismeretekkel,
- rutinosan kezeled a felhőalapú alkalmazásokat (Asana, Google Workspace, Dropbox, Mega, Flickr),
- adatbázisokon gond nélkül végzel szűréseket, készítesz kimutatásokat az MS Excelben,
- proaktívan állsz a problémák megoldásához,
- szereted önállóan végezni a munkád és ügyesen beosztod az idődet,
- motiválónak tartod, hogy munkáddal hozzájárulhatsz a KÖSZI céljainak eléréséhez,
- azonosulni tudsz a KÖSZI tevékenységével és értékeivel, szeretnél hozzájárulni a gyermekek és az ifjúság jövőjéhez,
- saját laptoppal és állandó, gyors internet-hozzáféréssel rendelkezel.
Ezekre a feladatokra számíthatsz:
- egyesületi személyi adatbázis frissítése és karbantartása, ebből megadott paraméterek alapján kivonatok készítése más munkakörbe tartozó feladatokhoz,
- cikkek és egyéb tartalmak feltöltése a weboldalra,
- weboldal folyamatos keresőoptimalizálása (SEO),
- weboldal CMS rendszerének (WordPress) karbantartása,
- CRM rendszer bevezetése és karbantartása,
- e-mail címek létrehozása, karbantartása, törlése, átirányítások kezelése,
- biztonsági mentések készítése,
- kapcsolattartás a tárhelyszolgáltatóval.
Előnyt jelent, ha:
- ismered a CiviCRM rendszerét,
- van legalább 1 év munkatapasztalatod a civil szférában,
- otthonosan mozogsz egyházi körökben,
- számlaképes vagy.
Projektalapon, a fentieken túl, külön megbízás keretében lehetőség van az Egyesületnél bevezetés előtt álló CiviCRM rendszer paraméterezési és bevezetési feladatainak elvégzésére is.
Mit tudunk nyújtani?
- a feladat elvégezhető megbízási szerződéssel vagy vállalkozói jogviszonyban,
- adózási formától és adókedvezményektől függően 1.800–2.440 Ft közötti nettó, adózás utáni órabért tudunk biztosítani,
- home office lehetőséget a munkavégzés 90%-ában,
- egyeztetés szerinti rugalmas munkaidő-beosztást,
- határozatlan idejű szerződést,
- havi csapatépítő alkalmat, mely során megismerheted az egyesület önkénteseit,
- összetartó csapatot, akik segítenek megtalálni a közös ritmust.
Csatlakozol hozzánk?
Nagyon várjuk az önéletrajzodat egy rövid motivációs levél kíséretében, elektronikus formában a koszi@koszi.net e-mail címre. Az e-mail tárgyában kérjük, nevezd meg a megpályázott pozíciót!