Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.
Miskolc, Bodrogkeresztúr (ÉM - DK, BSZA) - Zemplén nagyon messze van Budapesttől, főleg, ha a szervezésben ,,nem esik útba' Miskolc - hallottuk a tegnapi miskolci sajtótájékoztatón, melynek apropója az volt, hogy a Megyei Marketing Egyesület az idén a Zempléni Művészeti Napokat jutalmazta Marketing
Díjjal.

A rendezvénysorozatot - a fővárosból - szervező Merényi Judit és Wéber Éva az idei tervekről és marketingtevékenységükről beszéltek. Elmondták, ez az egyetlen olyan fesztivál az országban, amelyet egy vállalat - az Antenna Hungária - hozott létre. A cég 1992-ben döntött úgy, hogy a komolyzenét
támogatják, s terveik ,,összecsengtek' a Liszt Ferenc Kamarazenekar - illetve művészeti vezetőjük, Rolla János - elképzeléseivel. A szervezők hangsúlyozták: nagy öröm számukra a díj, hiszen azt is remélik tőle, hogy ezentúl Miskolc is jobban segít a fesztivál megismertetésében, akár olyan
,,aprósággal', mint a szóróanyagok terjesztése.

Idén 42 millió forintból gazdálkodik a fesztivál, közel 30 helyszínen rendeznek koncerteket, képzőművészeti kiállításokat, irodalmi esteket. A helyszínek többsége műemlék, melyek közül néhány éppen e rendezvénysorozatnak köszönheti, hogy visszakapta eredeti szépségé.

A vendégek megemlítették tegnap délelőtti bodrogkeresztúri programjukat is: Csatlósné Komáromi Katalin rendezésében e kulturális vállalkozás tíz évét képekben és egyéb anyagokban felidéző (vándor)kiállítás nyílt. Volt miből válogatni, hiszen eddig mintegy 250-300 rendezvényt tudhatnak maguk mögött.