A non-profit szervezeteket valamely társadalmi érdek alapján hozzák létre, azaz önmagukban is társadalmi értéket képviselnek, megbecsülésük mégis alacsony. Ez elsősorban annak köszönhető, hogy az elmúlt néhány évtized nem adott lehetőséget a jótékonykodásra, így elsorvadt a fogalom és a feladat
gazdasági, társadalmi háttere. A másik jelentős ok, hogy nagyon sok „pénznyelő”, öncélú alapítvány jött létre, egyetlen céljuk az volt, hogy üzleti nyereségeket tegyenek adómentessé. Az elmúlt években, hála a legtöbb alapítvány önfeláldozó és kitartó munkájának, egyre több cég fedezi fel, hogy a
non-profit szektor támogatása értékeket hozhat saját, üzleti környezetébe is.
A Kommunikációs Klub április 4-én, csütörtökön 19 órától, Társadalmi célú reklám és nonprofit kommunikáció címmel dolgozza fel következő témáját.
Előadóink segítségével a következő kérdésekre keressük a választ:
Fodor Zsuzsa Sector Bridge ügyvezető igazgató
Milyen különbségek vannak a for-profit és a nonprofit szektor kommunikációja között módszerben és eszközökben?
Összeegyeztethető-e az üzleti és a társadalmi érdek?
Incze Kinga Universal McCann médiaigazgató
Hogyan fogadják a médiák a társadalmi célú reklámokat?
Hogyan tud egy nemzetközi reklámügynökség sok éves tapasztalataival image-t építeni egy non-profit szervezetnek? (Pl.: Heim Pál Gyermekkórház)
Dr. Muszbek Katalin Hospice Alapítvány
Milyen a Hospice alapítvány kapcsolata az állami és az üzleti szféra résztvevőivel? Hogyan lehet jó kapcsolatot kiépíteni a támogatókkal?
Az alapítvány image-építése az elmúlt időszakban.
Gerencsér Balázs Non-profit Információs és Oktató Központ
Hogyan tudja segíteni a Központ az alapítványok munkáját, az üzleti szféra és a non-profit szektor közötti kommunikációt?
Milyen változásokat várhat a civil szféra az EU-tól?
Helyszín: UPC Café, IX.ker. Kinizsi u. 30-36