A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Magyarország egyik legnagyobb karitatív szervezete, amely évente több százezer embernek nyújt segítséget. Programjaink súlyos társadalmi kérdésekre keresnek gyakorlatias válaszokat, küldetésének része a társadalom megszólítása, az emberek bevonása a segítő programokba.
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület
Pécsett működő regionális központja bővülő csapatába
felvételt hirdet
Szociális igazgatási referens
munkakör betöltésére.
Feladatok:
-
szociális intézményfenntartás adminisztrációja
-
kapcsolódó online felületek kezelése
-
szakosított- és alapszolgáltatások, tanoda működtetéséhez kapcsolódó ügyviteli feladatok
-
hatóságokkal való kapcsolattartás
-
szakmai, módszertani intézményekkel való kapcsolattartás
Elvárások:
-
szakirányú felsőfokú végzettség
-
vonatkozó jogszabályok ismerete
-
igazgatási területen szerzett tapasztalat
-
adminisztrációs gyakorlat
-
ügyfélkapu, cégkapu használat
-
„B” kategóriás jogosítvány, vezetési gyakorlattal
-
számítástechnikai ismeretek, elsősorban Word és Excel gyakorlott használata
-
jó kommunikációs képesség
-
megbízhatóság
-
önálló munkavégzés
-
pontosság
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
-
szociális intézmény fenntartói adminisztrációban szerzett gyakorlat
Amit kínálunk:
-
Cafetéria juttatás
-
támogató csapat
-
családbarát munkahely
Jogviszony jellege, időtartama:
-
teljes munkaidő
Munkavégzés helye:
Magyar Máltai Szeretetszolgálat Dél-Dunántúli Régió Központja: 7621 Pécs, Janus Pannonius u. 6.
Jelentkezés módja:
Szakmai önéletrajz benyújtásával a 01642@hr.maltai.hu e-mail címen 2021. január 31.-ig.