Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület Pécsett működő regionális központja bővülő csapatába felvételt hirdet Szociális igazgatási referens munkakör betöltésére

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Magyarország egyik legnagyobb karitatív szervezete, amely évente több százezer embernek nyújt segítséget. Programjaink súlyos társadalmi kérdésekre keresnek gyakorlatias válaszokat, küldetésének része a társadalom megszólítása, az emberek bevonása a segítő programokba.

A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület

Pécsett működő regionális központja bővülő csapatába

felvételt hirdet

Szociális igazgatási referens

munkakör betöltésére.

Feladatok:

  • szociális intézményfenntartás adminisztrációja

  • kapcsolódó online felületek kezelése

  • szakosított- és alapszolgáltatások, tanoda működtetéséhez kapcsolódó ügyviteli feladatok

  • hatóságokkal való kapcsolattartás

  • szakmai, módszertani intézményekkel való kapcsolattartás

Elvárások:

  • szakirányú felsőfokú végzettség

  • vonatkozó jogszabályok ismerete

  • igazgatási területen szerzett tapasztalat

  • adminisztrációs gyakorlat

  • ügyfélkapu, cégkapu használat

  • „B” kategóriás jogosítvány, vezetési gyakorlattal

  • számítástechnikai ismeretek, elsősorban Word és Excel gyakorlott használata

  • jó kommunikációs képesség

  • megbízhatóság

  • önálló munkavégzés

  • pontosság

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • szociális intézmény fenntartói adminisztrációban szerzett gyakorlat

Amit kínálunk:

  • Cafetéria juttatás

  • támogató csapat

  • családbarát munkahely

Jogviszony jellege, időtartama:

  • teljes munkaidő

Munkavégzés helye:

Magyar Máltai Szeretetszolgálat Dél-Dunántúli Régió Központja: 7621 Pécs, Janus Pannonius u. 6.

Jelentkezés módja:

Szakmai önéletrajz benyújtásával a 01642@hr.maltai.hu e-mail címen 2021. január 31.-ig.