Az Inlcusion4Schools projekt iskola és közösség együttműködésén dolgozik az egyenlőtlenségek és a kirekesztés visszaszorítására. A hátrányos helyzetű térségekben működő szegregált iskolák transzformatív gyakorlatainak összegyűjtése és ezen tudások megosztása a célunk, valamint, hogy az iskolákban és közvetlen környezetükben szolidáris és befogadó közösségek alakuljanak. A projekt a Horizont 2020 programban nyert támogatást.
Feladatok:
- Pedagógusoknak és oktatási szakembereknek szervezett online oktatások szervezési feladatainak ellátása. A projektben virtuális szemináriumokat valósítunk meg, amelyekhez adminisztratív támogatás szükséges.
- kutatási módszertan kidolgozásában való részvétel (szegregációs folyamatok, egyenlőtlenségek)
- ígéretes módszertani megfontolások számára egy tudásmegosztó platform létrehozásában, megszervezésében való közreműködés
- oktatási egyenlőtlenségek kutatásával kapcsolatos összehasonlító, multidiszciplináris módszertani kézikönyv kiadásában való segédkezés
- más kutatási projektekkel való együttműködés.
Elvárások:
Olyan személyt várunk, akinek van tapasztalata online oktatások, távoktatás megszervezésében és ismeri a Moodle programot. Az oktatások magyar nyelven zajlanak, de a projektet nemzetközi partnerségben valósítjuk meg, így angol nyelvtudás elvárás.
- szociológiai vagy pedagógiai felsőfokú végzettség,
- legalább C1 szintű angol nyelvtudás,
- rugalmasság, nyitottság, proaktív hozzáállás,
- jó kommunikációs készség,
- Horizon2020 vagy más uniós támogatású projektben való tapasztalat,
- elkötelezettség a téma iránt.
Keretek:
- bejelentett munkaviszony/megbízási viszony,
- megbízás kezdete: június-július,
- részmunkaidő (heti 15 óra)- várhatóan 9 hónap – 1 év időre,
- távmunka lehetőség.
A jelentkezéshez rövid levelet és önéletrajzot várunk a szuromibarbara@wjlf.hu címre.