Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Az új munkatárs feladatai:

  • munkavállalók ki-és beléptetésének teljes körű szervezése és adminisztrációja,
  • munkaszerződések, „tájékoztatók” elkészítése, kezelése,
  • munkaköri leírások elkészítése,
  • a dolgozók személyügyi anyagainak kezelése,
  • folyamatosan végzi, figyelemmel kíséri, illetve aktualizálja a megbízási szerződéssel, valamint a határozott idejű munkaszerződéssel alkalmazott munkavállalók nyilvántartását és kezdeményezi a szerződések meghosszabbítását, módosítását vagy megszűntetését,
  • próbaidők nyomon követése,
  • megbízási szerződések elkészítése, kezelése,
  • szerződésekhez kapcsolódó megbízási kifizetési lapok elkészítése a bérszámfejtés részére,
  • kiállítja a vonatkozó jogszabályban előírt munkaviszony megszűnéséhez kapcsolódó „Jövedelemigazolást” a sorszámozott tömbben,
  • gondoskodik a bérszámfejtés által elkészített munkaviszony megszűnésével, megszüntetésével kapcsolatos dokumentumok átadásáról a munkavállaló részére,
  • nyilvántartások vezetése ki- és belépőkről,
  • bérbesorolással kapcsolatos feladatok végzése,
  • munkavállalók kérelmére munkáltatói igazolások elkészítése,
  • munkavállalók éves szabadságának megállapítása,
  • szabadság nyilvántartás (fizetett, fizetés nélküli, tanulmányi, egyéb),
  • munkaidő jelentés havonkénti elkészítése bérelszámolás részére,
  • gondoskodik az utazási igazolványok évenkénti kiállításáról az erre vonatkozó hatályos Kormány Rendelet (85/2007.[IV.25.]) alapján,
  • munkavállalók tájékoztatása a jogaikról, illetve kötelességeikről,
  • végzi a munkavállalók továbbtanulásával (tanulmányi szerződés megkötése) kapcsolatos ügyintézési tevékenységet,
  • a Közép-magyarországi Regionális Munkaügyi Központ Kirendeltségei által a foglalkoztatás elősegítése keretében nyújtott támogatásokkal kapcsolatos dokumentumok kiállítása havonként, a támogatási időtartam, illetve a továbbfoglalkoztatás ideje alatt,
  • az állománytábla aktualizálása, a MVK Pest Megyei Szervezet szervezeti, illetve munkaköri felépítésében bekövetkező változások nyilvántartáson való átvezetése,
  • adminisztrációs feladatok, szükség esetén statisztikák készítése,
  • jogszabályi változásokat nyomon követi,
  • a munkaerő-toborzás során álláshirdetéseket, pályázati felhívásokat készít és jelentet meg különböző fórumokon,
  • fogadja a pályázatokat, megszervezi az állásinterjúkat, a vezetői döntést követően értesíti a pályázókat a kiválasztásról,
  • végzi a közalkalmazotti törvény hatálya alá tartozó munkavállalók besorolásának, illetményének aktuális változását,
  • intézi a munkatársak nyugdíjba vonulásával kapcsolatos teendőket, szolgálati idő elismerési kérelmeket nyújt be,
  • részvétel a munkatársak elismerési, illetve felelősségre vonási eljárásaiban,
  • folyamatosan figyelemmel kíséri a munkakörébe tartozó feladatok jogszabályi változásait, melyekről a munkáltatói jogkör gyakorlásához szükséges mértékben tájékoztatást ad a megyei igazgató részére.

Legfontosabb elvárások:

  • érettségi és legalább középfokú szakirányú végzettség,
  • minimum 1 év munkaügyi területen szerzett szakmai gyakorlati tapasztalat,
  • a Munka Törvénykönyvének és a Közalkalmazottak jogállásáról szóló törvénynek az ismerete, gyakorlati használata,
  • önálló, pontos precíz munkavégzés,
  • jó kommunikációs és kapcsolatteremtő képesség, határozott fellépés,
  • készség csapatmunkában történő részvételre,
  • MS Office alkalmazása (Word, Excel, Outlook levelező rendszer) felhasználói szintű ismerete,
  • pro aktivitás.

Előny:

  • civil szervezetnél szerzett gyakorlat,
  • pályázati programok elszámolásában szerzett gyakorlat,
  • a Magyar Vöröskereszt tevékenységével kapcsolatos ismeretek, tapasztalatok.

Jelentkezés módja: hrpestmegye@voroskereszt.hu e-mail címen, részletes szakmai önéletrajzzal és (fizetési igényt is tartalmazó) motivációs levéllel.

Jelentkezés határideje: 2012. október 24.

Jelentkezés feltételei: magyar állampolgárság, büntetlen előélet (alkalmazásba vétel esetén, erkölcsi bizonyítvány)

Kontakt: Megyesi Judit

Kontakt e-mail: hrpestmegye@voroskereszt.hu

Munkába állás várható ideje: 2012. november 05.