Figyelem! Nem aktív tartalom! A jelentkezési határidő már lezárult!

Alapítványunk közhasznú, 2009 óta működő szervezet.

Bővebben rólunk: http://kettospontalapitvany.hu/

Főbb feladatok: 

  • nemzetközi projektek szervezése, dokumentációjuk ellenőrzése,
  • programelemek megvalósulásának figyelemmel kísérése, projekt-előrehaladás nyomonkövetése, hiányzó dokumentumok pótoltatásának intézése,
  • dokumentáció rendben tartása, nyilvántartása,
  • a pénzügyi tartalom és a szakmai anyagok egyeztetése,
  • pályázati létszám-adatok nyilvántartása,
  • mérföldkövek anyagainak feltöltése a pályázati rendszerbe: szakmai beszámolók készítése,
  • szerződések előkészítése, gondozása, nyilvántartása,
  • pályázati űrlapok előkészítése
  • adatfeltöltés űrlapokba
  • pályázati dokumentáció előkészítése (pl mellékletek beszerzésének szervezése, iratok szövegezése).

Elvárások:

  • magabiztos Excel és Word használat,
  • angol nyelv magabiztos ismerete szóban és írásban,
  • precizitás,
  • jó kommunikációs készség,
  • szövegalkotási készség,
  • rendszerszemlélet,
  • problémamegoldó készség,
  • csapatmunkára való képesség.

Előnyt jelent:

  • angolon kívül más nyelv ismerete,
  • EU és hazai pályázati rendszerek, kitöltő felületek ismerete,
  • projektmegvalósítási tapasztalat,
  • pályázatírási tapasztalat.

Munkaidő: heti 40 óra (kb. 20 óra nemzetközi projekt-adminisztrátori feladatok, 20 óra pályázatírási feladatok)

Bérezés:   megegyezés szerint

Kezdés:   azonnal

Munkavégzés helyszíne:  Budapest, II. kerület
Betanítási idő után home office lehetséges

Önéletrajzokat az kettospontalapitvany@gmail.com emailcímre kérjük.