Figyelem! Nem aktív tartalom! A jelentkezési határidő már lezárult!
Alapítványunk közhasznú, 2009 óta működő szervezet.
Bővebben rólunk: http://kettospontalapitvany.hu/
Főbb feladatok:
- nemzetközi projektek szervezése, dokumentációjuk ellenőrzése,
- programelemek megvalósulásának figyelemmel kísérése, projekt-előrehaladás nyomonkövetése, hiányzó dokumentumok pótoltatásának intézése,
- dokumentáció rendben tartása, nyilvántartása,
- a pénzügyi tartalom és a szakmai anyagok egyeztetése,
- pályázati létszám-adatok nyilvántartása,
- mérföldkövek anyagainak feltöltése a pályázati rendszerbe: szakmai beszámolók készítése,
- szerződések előkészítése, gondozása, nyilvántartása,
- pályázati űrlapok előkészítése
- adatfeltöltés űrlapokba
- pályázati dokumentáció előkészítése (pl mellékletek beszerzésének szervezése, iratok szövegezése).
Elvárások:
- magabiztos Excel és Word használat,
- angol nyelv magabiztos ismerete szóban és írásban,
- precizitás,
- jó kommunikációs készség,
- szövegalkotási készség,
- rendszerszemlélet,
- problémamegoldó készség,
- csapatmunkára való képesség.
Előnyt jelent:
- angolon kívül más nyelv ismerete,
- EU és hazai pályázati rendszerek, kitöltő felületek ismerete,
- projektmegvalósítási tapasztalat,
- pályázatírási tapasztalat.
Munkaidő: heti 40 óra (kb. 20 óra nemzetközi projekt-adminisztrátori feladatok, 20 óra pályázatírási feladatok)
Bérezés: megegyezés szerint
Kezdés: azonnal
Munkavégzés helyszíne: Budapest, II. kerület
Betanítási idő után home office lehetséges
Önéletrajzokat az kettospontalapitvany@gmail.com emailcímre kérjük.