Figyelem! Nem aktív tartalom! A jelentkezési határidő már lezárult!

Az Adománytaxi egy 2015-ben életre hívott nonprofit szervezet. Különlegessége, hogy házhoz megy a feleslegessé vált értékekért, és elszállítja oda, ahol azokra a legnagyobb szükség van. Ösztönzi az adományozót a társadalmi felelősségvállalásra, támogatói és támogatott részről is számos önkéntest von be munkájába. Lehetőséget teremt a valódi párbeszédre, így nemcsak igényeket köt össze, de embereket is. Egy szolidárisabb és fenntarthatóbb társadalomért dolgozik, melynek mindenki a résztvevője lehet.

Keressük az Adománytaxi legújabb húzóemberét, aki szereti a kihívásokat, szeretne értékteremtő, társadalmilag valóban hasznos munkát végezni, és nem fél kézbe venni egy modern, dinamikusan fejlődő nonprofit szervezet mindennapjait. Olyan szuperhőst keresünk, aki kiemelkedő rendszerszemléletével és határozottságával, ugyanakkor a szervezethez illő nyitottsággal és érzékenységgel tud hatékonyan hozzájárulni a szervezet missziójához.

Feladatok:

  • a szervezet operatív menedzsmentje 5 fős csapat irányításával
  • a szervezet stratégiaalkotásában való aktív részvétel
  • programok és projektek tervezése, lebonyolítása, monitorozása, strukturálása
  • a szervezet folyamatainak fejlesztése
  • a szervezet mindennapi működését érintő adminisztratív feladatok elvégzése
  • a stábbal kapcsolatos HR feladatok koordinálása
  • a szervezet pénzügyi vezetése
  • adatbázisok és dokumentációs rendszer fejlesztése és karbantartása
  • riportok készítése
  • a szervezet képviselete eseményeken

Elvárások:

  • minimum 3 éves szervezetvezetői és/vagy operatív menedzsment tapasztalat
  • erős pénzügyi tapasztalat
  • magas szintű Excel-tudás és egyéb releváns programok ismerete (Monday, Trello, Vízió)
  • határozottság, következetesség, rendszerszemlélet
  • kimagasló kommunikációs és problémamegoldó készség
  • tapasztalat a civil szektorban és/vagy nonprofit menedzsmentben
  • társadalmi érzékenység, nyitottság

Előny:

  • az Adománytaxi munkájának ismerete
  • önkéntesekkel való tapasztalat
  • B kategóriás jogosítvány és saját autó

Amit mi kínálunk:

  • rugalmas munkaidő
  • home office lehetőség
  • dress code nélküli, kutyabarát közösségi iroda a belvárosban
  • ingyenes képzési lehetőségek
  • egy dinamikusan fejlődő szervezet húzóembere lehetsz

Jelentkezés önéletrajzzal és maximum 1 oldalas motivációs levéllel a horntamas@adomanytaxi.hu címen.

Jelentkezési határidő: szeptember 25.

Munka kezdete: 2023. november 6-tól (betanítás alatt) heti 10 óra, 2024. január 1-től heti 40 óra