Figyelem! Nem aktív tartalom! A jelentkezési határidő már lezárult!

Betöltendő munkakör: Pénzügyi asszisztens

Munkaidő: heti 20 óra, rugalmas beosztással végezhető, részben home office

Munkaviszony típusa: határozatlan idejű

Munkavégzés helye: Budapest

Munkaköri leírás: 

Pénzügyi koordináció:

  • Számlák kiállítása
  • Könyvelési anyagok összekészítése, kapcsolattartás a könyvelővel
  • Bérszámfejtéshez szükséges adatok előkészítése, egyeztetése, ellenőrzése
  • Pályázati elszámolási dokumentumok előkészítése
  • Közhasznúsági jelentés, egyenlegek készítése
  • Szállító és vevő számlák iktatása, adminisztrációja
  • Napi adminisztráció, iratrendezés, dokumentumok archiválása
  • Banki utalások, banki ügyintézés
  • Házi pénztár kezelése
  • Cash-flow tervezés

Legfontosabb elvárások:

  • pontos, precíz munkavégzés
  • MS Office magabiztos felhasználói szintű ismerete (Excel, Word)
  • terhelhetőség
  • empátia, jó kommunikációs és szervezőkészség, konfliktuskezelési- és kapcsolatteremtő képesség

Állás betöltéséhez előnyt jelent:

  • pénzügyi vagy gazdasági területen szerzett végzettség
  • angol nyelvtudás
  • azonnali munkába állás

Amit kínálunk:

  • Home office lehetőség
  • barátságos munkahelyi légkör
  • hosszú távú munkalehetőség
  • nemzetközi munkakörnyezet
  • utazási támogatás
  • előrelépési lehetőség
  • tapasztalatszerzés
  • belvárosi iroda

Jelentkezés módja:

Ha felkeltettük érdeklődésedet, jelentkezz fényképes önéletrajzzal és motivációs levéllel Lendvai Adélnál, a hr@szubjektiv.org címen 20212.03.18. 12:00.-ig!

Csak a kiválasztott jelentkezők kapnak értesítést, illetve visszajelzést 2021.03.20.-ig!