Figyelem! Nem aktív tartalom! A jelentkezési határidő már lezárult!

A vállalati kapcsolattartó legfontosabb feladata, hogy minél szélesebb szakmai networköt építsen a forprofit szférában, és az Amnesty Magyarország munkavállalóknak és munkáltatóknak szóló képzéseit és programjait eljuttassa az érintettekhez. Emellett részt vesz az egyesület jogi érdekérvényesítő és tudatosságnövelő, képzésfejlesztő munkájában, illetve együttműködik a többi szakmai területtel.

Főbb feladataid lesznek:

  • Szakmai network kiépítése DEI, CSR, PR, HR és belső képzési szakemberekkel, különös tekintettel a Diversity, Equity and Inclusion területekre. 
  • Kapcsolatépítés és kapcsolattartás az Amnesty International Magyarország vállalati és más szervezeti partnereivel. 
  • A szervezet munkáltatóknak és munkavállalóknak szóló képzéseinek, személyre szabott e-learningjeinek és a vállalatoknak szóló programjainak az értékesítése. 
  • Vállalatok és szervezetek felkeresése az Amnesty Magyarország tréningjeivel és kampányaival kapcsolatban. 
  • A szervezet képzéseinek, vállalati programjainak és kampányainak online hirdetése. 
  • Az Amnesty LinkedIn profiljának, valamint a vállalatoknak kínált képzéseket és programokat bemutató oldalak kezelése, tartalomgyártás azokra. 
  • Megbeszélések időpontjainak egyeztetése az Amnesty szakértőivel és a vállalat képviselőivel. 
  • Folyamatos együttműködés az emberi jogi oktatási csapat képzőivel, tananyagfejlesztőivel. 
  • Képzések időpontjainak egyeztetése a képzőkkel és a célcsoporttal. 
  • Vállalati képzések és kampányok értékelése és utánkövetése 
  • Vállalatoknak szóló rendezvények szervezése Budapesten és Budapesten kívül

Téged keresünk, ha:

  • Kiterjedt kapcsolati hálóval rendelkezel a forprofit szférában. 
  • Releváns gazdasági, társadalomtudományi vagy jogi felsőfokú végzettséged van. 
  • Remek szervező vagy, átlátod a komplex folyamatokat, nem zavar, ha egyszerre több partnerrel és munkatárssal kell egyeztetned egy-egy munkafolyamatot. 
  • Kényelmesen mozogsz a vállalati és a civil szférában is, könnyen tudsz váltani a kettő között, és jól tudod képviselni mind a két területet. 
  • Szeretsz új lehetőséget felkutatni, kísérletezni és nem riadsz vissza, ha valami elsőre nem sikerül. 
  • Stratégiai célokban gondolkozol, szívesen tervezel és szervezel kampányokat.  
  • Proaktív vagy és tudsz egyedül, illetve csapatban is dolgozni. 
  • Kiválóan kommunikálsz magyarul és angolul egyaránt írásban és szóban, kommunikációd világos és egyértelmű, képes vagy másokat motiválni a közös munkában. 
  • Könnyen teremtesz kapcsolatot, és fontos neked, hogy széles körű szakmai kapcsolati hálód legyen. 
  • Jól kezeled a kihívásokat, nem okoz gondot, ha szorosak a határidők és egyszerre több párhuzamos feladatot is el kell látnod.

Amit adunk:

  • inspiráló csapat, motiváló munkahelyi környezet, modern iroda Budapest belvárosában  
  • nemzetközi háttérrel rendelkező szervezet, folyamatos tanulási és kapcsolatépítési lehetőségek  
  • teljes munkaidő, heti 32-40 órában, 3 hónap próbaidővel, rugalmas beosztással, home office lehetőséggel.    
  • a hazai civil szférában versenyképes jövedelem, kimagasló cafetéria-keret és jutalom   
  • kiszámítható munkakörülmények, stabil és megbízható munkáltató  
  • Magyarországon belüli és külföldön a munkához kapcsolódó utazás, amit kérünk is Tőled.

A munkakör a felvételi elbírálást követően azonnal betölthető.

További részletekért és a teljes hirdetés megtekintéséért keresd fel az álláshirdetést az oldalunkon:

https://www.amnesty.hu/amnesty-international/allas/allas-vallalati-kapcsolattarto/

A személyes interjúk várhatóan a 2024. január 15-i héten lesznek.

Kapcsolattartó: Pivárcsik László irodavezető, office@amnesty.hu

Jelentkezéshez szükséges dokumentumok: 

  • angol és magyar nyelvű önéletrajz, 
  • a kiíráshoz mellékelt jelentkezési lap, amely a fenti linken.

Jelentkezési határidő: 2024. január 7. (vasárnap) 23:59