
A vállalati kapcsolattartó legfontosabb feladata, hogy minél szélesebb szakmai networköt építsen a forprofit szférában, és az Amnesty Magyarország munkavállalóknak és munkáltatóknak szóló képzéseit és programjait eljuttassa az érintettekhez. Emellett részt vesz az egyesület jogi érdekérvényesítő és tudatosságnövelő, képzésfejlesztő munkájában, illetve együttműködik a többi szakmai területtel.
Főbb feladataid lesznek:
- Szakmai network kiépítése DEI, CSR, PR, HR és belső képzési szakemberekkel, különös tekintettel a Diversity, Equity and Inclusion területekre.
- Kapcsolatépítés és kapcsolattartás az Amnesty International Magyarország vállalati és más szervezeti partnereivel.
- A szervezet munkáltatóknak és munkavállalóknak szóló képzéseinek, személyre szabott e-learningjeinek és a vállalatoknak szóló programjainak az értékesítése.
- Vállalatok és szervezetek felkeresése az Amnesty Magyarország tréningjeivel és kampányaival kapcsolatban.
- A szervezet képzéseinek, vállalati programjainak és kampányainak online hirdetése.
- Az Amnesty LinkedIn profiljának, valamint a vállalatoknak kínált képzéseket és programokat bemutató oldalak kezelése, tartalomgyártás azokra.
- Megbeszélések időpontjainak egyeztetése az Amnesty szakértőivel és a vállalat képviselőivel.
- Folyamatos együttműködés az emberi jogi oktatási csapat képzőivel, tananyagfejlesztőivel.
- Képzések időpontjainak egyeztetése a képzőkkel és a célcsoporttal.
- Vállalati képzések és kampányok értékelése és utánkövetése
- Vállalatoknak szóló rendezvények szervezése Budapesten és Budapesten kívül
Téged keresünk, ha:
- Kiterjedt kapcsolati hálóval rendelkezel a forprofit szférában.
- Releváns gazdasági, társadalomtudományi vagy jogi felsőfokú végzettséged van.
- Remek szervező vagy, átlátod a komplex folyamatokat, nem zavar, ha egyszerre több partnerrel és munkatárssal kell egyeztetned egy-egy munkafolyamatot.
- Kényelmesen mozogsz a vállalati és a civil szférában is, könnyen tudsz váltani a kettő között, és jól tudod képviselni mind a két területet.
- Szeretsz új lehetőséget felkutatni, kísérletezni és nem riadsz vissza, ha valami elsőre nem sikerül.
- Stratégiai célokban gondolkozol, szívesen tervezel és szervezel kampányokat.
- Proaktív vagy és tudsz egyedül, illetve csapatban is dolgozni.
- Kiválóan kommunikálsz magyarul és angolul egyaránt írásban és szóban, kommunikációd világos és egyértelmű, képes vagy másokat motiválni a közös munkában.
- Könnyen teremtesz kapcsolatot, és fontos neked, hogy széles körű szakmai kapcsolati hálód legyen.
- Jól kezeled a kihívásokat, nem okoz gondot, ha szorosak a határidők és egyszerre több párhuzamos feladatot is el kell látnod.
Amit adunk:
- inspiráló csapat, motiváló munkahelyi környezet, modern iroda Budapest belvárosában
- nemzetközi háttérrel rendelkező szervezet, folyamatos tanulási és kapcsolatépítési lehetőségek
- teljes munkaidő, heti 32-40 órában, 3 hónap próbaidővel, rugalmas beosztással, home office lehetőséggel.
- a hazai civil szférában versenyképes jövedelem, kimagasló cafetéria-keret és jutalom
- kiszámítható munkakörülmények, stabil és megbízható munkáltató
- Magyarországon belüli és külföldön a munkához kapcsolódó utazás, amit kérünk is Tőled.
A munkakör a felvételi elbírálást követően azonnal betölthető.
További részletekért és a teljes hirdetés megtekintéséért keresd fel az álláshirdetést az oldalunkon:
https://www.amnesty.hu/amnesty-international/allas/allas-vallalati-kapcsolattarto/
A személyes interjúk várhatóan a 2024. január 15-i héten lesznek.
Kapcsolattartó: Pivárcsik László irodavezető, office@amnesty.hu
Jelentkezéshez szükséges dokumentumok:
- angol és magyar nyelvű önéletrajz,
- a kiíráshoz mellékelt jelentkezési lap, amely a fenti linken.
Jelentkezési határidő: 2024. január 7. (vasárnap) 23:59