Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

A Political Capital külsős szakértők bevonásával készített tanulmánya arra a kérdésre keresi a választ, hogy a koronavírus kapcsán elszaporodott dezinformációs oldalak és áltudományos vállalkozók mekkora profitot képesek felhajtani az online hirdetéseken, illetve a közvetlen termékmarketingen keresztül. A rendezvényen röviden bemutatjuk a tanulmány fő megállapításait, és vezető szakértőkkel keressük annak az okait, hogyan lehetnek sokak számára hitelesek azok az „álszent antikapitalista” áltudományos szereplők, akiket a profitszerzés vezérel, miközben a profitéhes „gyógyszermaffiával’ szemben határozzák meg magukat.

A kerekasztal résztvevői:
Csupor Dezső – gyógyszerész, Szegedi Tudományegyetem/PharMagist
Falyuna Nóra – nyelvész, tudománykommunikációs szakértő, Nemzeti Közszolgálati Egyetem; a tanulmány szerzője
Krekó Péter – szociálpszichológus, Political Capital Institute/ELTE; a tanulmány szerzője
Moderátor: Veiszer Alinda – újságíró


Online esemény élő Facebook-közvetítéssel
Nyelv: magyar (tolmácsolás nélkül)

 

Forrás: https://www.facebook.com/events/1226668531076001