Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

NIOK Alapítvány

Rád várunk, 

  • ha fontosnak tartod a mai Magyarországon a civilszervezetek munkáját,
  • ha szereted a változatos és izgalmas feladatokat
  • ha szeretnél egy saját területet, ahol ötleteidet megvalósíthatod, képességeidet kamatoztathatod,
  • ha egyszerre több folyamatot is kézben tudsz tartani,
  • ha nem idegen neked az online szolgáltatások világa,
  • ha jól kommunikálsz, de a pontos munkavégzéstől, sőt még az exceltől sem kapsz kiütést!

Nem kell tudnod azonban programozni, és sok éves gyakorlattal sem kell rendelkezned minden részterületen. Majd mi megtanítunk (na azért, nem programozni ☺)!

Főbb feladatok:

Tanácsadási szolgáltatásunk koordinálása:

  • tanácsadási folyamat menedzselése
  • megbízások koordinálása
  • rendezvények szervezése

Adománygyűjtési portálunk szolgáltatásaink összefogása:

  • szolgáltatás működésének támogatása
  • ügyfelekkel kapcsolattartás
  • képzések szervezése
  • fejlesztési folyamatok támogatása

A poszt betöltéséhez az alábbi készségeket találjuk fontosnak:

  • projektvezetésében szerzett tapasztalat,
  • jó kommunikációs készség,
  • felsőfokú végzettség,
  • stratégiai gondolkodás,
  • az önálló, precíz munkavégzés,
  • magabiztos angol nyelvtudás (szóban és írásban),
  • civil szervezeti tapasztalat előny lehet.

Amire tőlünk számíthatsz:

  • változatos feladatok
  • folyamatos fejlődési lehetőség
  • érdeklődésednek megfelelően bekapcsolódhatsz akár más munkafolyamatokba is
  • nemzetközi projektekre, együttműködésekre való rálátás
  • közös ebéd és kávézás ☺

Jelentkezés:

Magyar és angol nyelvű szakmai fényképes önéletrajzzal, és magyar és angol nyelvű motivációs levéllel (a fizetési igény és a belépés legkorábbi idejének megjelölésével), a j.oprics@niok.hu címen.
Önéletrajzod és motivációs leveled adatait a meghirdetett állás betöltéséig kezeljük, utána töröljük.