ADOMÁNYOZÓK AJÁNDÉKBA, HARMADSZOR!
- ... EZÚTTAL HOROGRA AKADT AZ ARANYHAL IS!
Legyen stabil támogatói bázisod!
Támogatói partnereink bevonásával ismét pályázatot hirdetünk pro bono adománygyűjtő kampány megvalósítására
A korábbi sikerek nyomán az MFAA és partnerei örömmel hirdetik meg immár harmadszor is az Adományozók ajándékba! pályázatot.
Mit is lehet nyerni? Némi halat, egy erős hálót és mellé egy halászati kisokost? Vesztenivalód? Az nincs!
Harmadik alkalom, így mint a mesebeli aranyhal kívánságai, a pályázati nyeremények száma is 3-ra bővül:
1. 10 000 db-os postai adománygyűjtő hírlevél kiküldése, magánszemély címzetteknek, egy több száz fős támogatói bázis létrehozását célozva.
2. 20 000 eDM (e-mail hírlevél) kiküldése potenciális 1% felajánlóknak a 2025 tavaszi 1% kampányidőszakban. A levél elkészítése és kiküldése mellett a címeket is adjuk hozzá természetesen.
3. A Kaptár DMS adomány-nyilvántartó szoftver (DMS, Donor Management System) térítésmentes használata az együttműködés és +1 év idejére.
A pályázat nyílt, a nyertesek száma nem behatárolt, reméljük, 3-nál is többen lesztek ebben az évben is!
A 2020-as és 2023-as hasonló pályázataink nyertesei ma már több tízezres adományozói kör bizalmát élvezik, az új támogatókra építve stabil finanszírozási környezetben fókuszálhatnak jószolgálati tevékenységeikre. Olvasd el rövid esettanulmányainkat a cikk végén!
Na de mi is a pályázatunk lényege? A munka dandárja, a toborzókampány,az eDM megvalósítása és a költségek finanszírozása a mi dolgunk, míg a befolyó adományokat és 1%-ot Ti a cél szerinti tevékenységeitekre fordítjátok.
De nem is ez a kezdeti befolyó támogatás a legnagyobb érték: a kampány végén egy többszáz fős elkötelezett támogatói kört kaptok, akik ezentúl megszólíthatóak, mögöttetek állnak és tartósan számíthattok a segítségükre.
Ami még fontosabb: egy kipróbált, fenntartható módszerhez juttok így, megszerezve a tudást, hogyan bővíthető tovább a kincset érő támogató bázis.
Küldd el pályázati anyagodat 2024. május 21-ig az info@fundraisingakademia.hu e-mailcímre.
Pályázatunk nyertese(i) javára az MFAA és partnerei megvalósítanak egy 10 000 db-os induló adománygyűjtő toborzó kampányt 2024-ben és egy 20 000 darabos e-mail promóciós kampányt 2025 tavaszán az 1% időszakban. A kedvezményezette(ke)t semmilyen költség nem terheli, az MFAA és partnerei biztosítanak mindent: címlista, kreatív tervezés, szövegírás, postai díjak fedezete, adatok feldolgozása, stb… A befolyó adományok (és 1%) a kedvezményezett(ek) bankszámlájára érkeznek. A pályázat révén elindult együttműködés teljes időtartamára, és ha netán véget érne, még +1 évre a nyertesek térítésmentesen használhatják a Kaptár DMS rendszert, ami egy kifejezetten adományozók és adományok nyilvántartására kifejlesztett szoftvermegoldás.
A kedvezményezett civilszervezet(ek)et gondos mérlegelést követően, objektív szempontrendszer alapján, pályázat útján választjuk ki, szakmai zsűrire bízva a döntést. A pályázati anyagok megfelelőségének függvényében hirdetünk vagy nem hirdetünk nyertest, reményeink szerint azonban több díjazott is elnyeri majd az ajándék kampányokat és a Kaptárt, mint történt a megelőző pályázatok során is.
A döntés szempontjai:
- fundraising "fittség”
- feddhetetlen, etikus működés
- egység a projekt mellett a civilszervezeten belül
- társadalmi hasznosság
- felelős szervezeti gazdálkodás
- a projekthez szükséges technikai feltételek megléte
A pályázat elemei:
- Bemutatkozó esszé:
- a szervezet működésének, történetének lényegre törő bemutatása
- milyen forrásteremtő tevékenységeket folytat a szervezet? Ha van, mutasd be a forrásteremtési stratégiát!
- mik a jövőbeli projekt és fundraising tervek?
- Projektterv: milyen célra kerülne felhasználásra a beérkező adomány? Fejtsd ki a projekt időtervét, módszerét, kedvezményezettjeinek körét
- Alapító okirat/alapszabály
- Az utolsó 3 év közhasznúsági jelentései (amennyiben van, a közhasznúság nem alapfeltétel a pályázat benyújtásához)
A pályázatokat értékelő szakmai zsűri tagjai:
Bender Krisztina, PR és operatív vezető, ArvaliCom
Dömötör Károly, operatív vezető, Human Dialog
Kaminszky Adrienne, főtitkár, Reklám Világszövetség Magyarországi Tagozata – IAA Hungary
Miha Tamás, szakmai vezető, Magyar Fundraising Akadémia
Németh Anikó, civil pályázati szakértő
Dr. Tomcsányi Péter, ügyvezető, Prime Rate
A pályázatunkon bármely Magyarországon működő civilszervezet vagy civil jellegű non-profit gazdasági társaság részt vehet. A pályázattal a szervezet egyúttal hozzájárul ahhoz, hogy az MFA a pályázati projektekről a sajtó és egyéb csatornákon keresztül a nyilvánosság felé kommunikáljon.
https://fundraisingakademia.hu/2024/04/26/adomanyozok-ajandekba-harmadszor-ezuttal-horogra-akadt-az-aranyhal-is/