Pályázat civil szervezetek egy százalékos kampányainak kiegészítő támogatására

Határidő: 2012. április 11.

A Provident legfrissebb pályázata civil szervezetek 1%-os kampányait támogatja akként, hogy a civil szervezet 1%-os reklámfilmjének biztosít 15-15 alkalomra szóló 25 mp-es reklámidőt az április 23. és május 17. közötti időszakban a TV2 csatornán, a kereskedelmi reklámblokkokban. A szervezetek kiválasztását a Magyar Adományozói Fórum szakértői segítik.

Csak egy kicsi hiányzik, …
… pont 1%. A Provident Pénzügyi Zrt. nyílt pályázatot hirdet civil szervezetek egy százalékos kampányainak kiegészítő támogatására.

Kiknek szól a pályázat?
A pályázaton bármely olyan Magyarországon bejegyzett civil szervezet (alapítvány, egyesület) részt vehet, amely közhasznú státusszal bír, legalább 2 éve jogosult 1%-os felajánlások fogadására, és rendelkezik (maximum) 25mp-es, TV sugárzásra alkalmas 1%-os kampány reklámfilmmel (a továbbiakban: Reklámfilm).

Mit ajánlunk fel a pályázat győzteseinek?

  • A pályázók közül 2 nyertes civil szervezetet választunk ki.
  • Mindkét győztes pályázó számára 15-15 alkalomra szóló, egyenként legfeljebb 25 mp-es reklámidőt biztosítunk az április 23. és május 17. közötti időszakban, a TV2 csatornán, kereskedelmi reklámblokkokban.

Pályázati feltételek és bírálati szempontok

A pályázatok beérkezésének határideje: 2012. április 11., szerda 17:00

A pályázatok beadásának módja:

  • A mellékelt pályázati űrlapot és kötelező mellékleteit e-mailben kérjük eljuttatni a palyazat@donorsforum.hu címre.
  • A pályázati űrlaphoz kötelezően csatolandó mellékletek elektronikus formában: alapító okirat, közhasznúsági végzés, a legutóbbi 2 lezárt évre vonatkozó közhasznúsági jelentés.
  • A nagy felbontású Reklámfilmet tartalmazó 1 db CD-t DVD-t postai úton vagy egyeztetés után személyesen kérjük eljuttatni a Magyar Adományozói Fórumhoz (1027 Budapest, Frankel Leó u.5., Tel.: +36-1-700-00-20). A DVD/CD-n (vagy annak borítóján) a pályázó szervezet nevét kérjük minden esetben feltüntetni! • A pályázónak az 1%-os Reklámfilm internetről letölthető változatához vezető linket is közölni kell az űrlapon (pl: YouTube, Facebook, …).

A Reklámfilm elvárt technikai paraméterei:

  • Maximum 25 másodperces időtartam.
  • A DVD-n közölt, televíziós felhasználásra szánt anyag a DV, DVCAM, Mini DVCAM, mini DV, S-VHS, DVD, MPEG-2 vagy ezzel egyenértékű formátumok valamelyikében készüljön, legalább 1280x720 felbontásban.
  • A web-re feltöltött film mérete 720 pixel szélességű, vagy ettől nem szignifikánsan eltérő legyen, *.avi, *.mp4 vagy *.mpg formátumban (kerülve az ’egzotikus’ kodekek, formátumok használatát).

A pályázat eredményét április 18-án a Magyar Adományozói Fórum és a Provident honlapján (www.donorsforum.hu, www.provident.hu) tesszük közzé.

A pályázatok elbírálása a Magyar Adományozói Fórum szakértőinek közreműködésével történik, az alábbi szempontok figyelembe vételével:

  • A ma Magyarországon sokak számára akut társadalmi, szociális (vagy egyéb) problémát kezel a pályázó.
  • Költséghatékony, közösségépítő módon (pl. önkéntesek bevonásával), erős szakmai alapokon, innovatív eszközökkel, transzparens módon működik a szervezet.
  • Hatékonyan fekteti be az erőforrásokat az általa kezelni kívánt társadalmi, szociális stb. problémák kezelése érdekében (pl.: működési költségek aránya, diverzifikált források, szektorközti partnerségek, stb.).
  • A Reklámfilm esztétikai- és technikai minősége, kreatív koncepciója kiemelkedő.
  • A biztosítandó reklám idő hatékonyan képes támogatni a szervezet adományszervezési tevékenységét.

A pályázatok elbírálása során kiemelt figyelmet fordítunk azon szervezetekre, amelyek

  • sérült, fogyatékos, vagy más (pl. szociális) okból hátrányos helyzetű embereken, gyermekeken, illetve családjaikon segítenek, pl. rehabilitációs, munkaerő-piaci, kulturális, sport és/vagy egyéb szolgáltatásokkal,
  • praktikus gazdasági ismeretek átadásával erősítik a magyar háztartások gazdasági öngondoskodó képességét.

A pályázat nem támogat magánszemélyeket, profitorientált, külföldön bejegyzett, politikai- vagy vallási jellegű, vagy érintettségű szerveződéseket, illetve olyan szabadidős-, sport- és kulturális kezdeményezéseket, amelyek nem kifejezetten szociális, egészségügyi vagy egyéb okokból hátrányos helyzetű csoportokat segítenek.

A pályázóknak hozzá kell járulniuk ahhoz, hogy a 25mp-es kampányfilmjükhöz a Provident egy 5mp-es támogatói megjelenése kapcsolódik, melynek szövege (felirat és narráció): „Ennek a hirdetésnek a megjelenését a Provident tette lehetővé (+ Provident logó)”.

A pályázatról további információ kérhető:
Magyar Adományozói Fórum, 1027 Budapest, Frankel Leó u.5. Tel.: +36-1-700-00-20

Háttér

  • A Provident 2005 óta mintegy 100 civil szervezettel dolgozott együtt támogatóként és szakmai partnerként különféle társadalmi, szociális, egészségügyi és egyéb problémák megoldásán, sokszor éveket átfogó projektekben. Ezzel az egyszázalékos pályázattal segíteni szeretnénk a civil szervezeteket, hiszen rengeteg sikert értünk el velük közösen az elmúlt években, és munkájukat rendkívül fontosnak tartjuk.
  • A Provident dolgozói az elmúlt 10 évben több mint 60 000 önkéntes munkaórával támogattak civil szervezeteket, közintézményeket, jó ügyeket. 2011-ben 450 véradónk és 2000 önkéntesünk segített több mint 30 budapesti és vidéki helyszínen, köztük a Vakok Iskolájában, a sérült gyermekek rehabilitációját végző Mozgásjavító Iskolában, vagy a Down Alapítványnál. A vállalat a 10 éves születésnapját is önkéntes akciósorozattal ünnepelte, mely 10 helyszínen, 10 szombati napon összesen 750 kollégát mozgatott meg. A Provident 2011-ben az „Év Önkéntes Vállalata” címet kapta meg az Amerikai Kereskedelmi Kamarától.
  • A Provident 2011 óta jogosult a „Fogyatékosbarát Munkahely” cím használatára – több mint 200 megváltozott munkaképességű dolgozót foglalkoztatunk, és gondoskodunk a számukra szükséges speciális munkafeltételekről.
  • A Provident Pénzügyi Zrt. kölcsönszolgáltatásokat nyújt, ezért társadalmi felelősségvállalás programja nem a hagyományos értelemben vett „jótékonyságra” épül, hanem a felelős hitelezést, illetve ügyfélkiszolgálást állítja a középpontba. Büszkék vagyunk arra, hogy 2011-ben mind a Call Center, mind a személyes kiszolgálás kategóriában megnyertük a nagyvállalatok számára kiírt „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjat.
  • A Családi Kasszasikerek Program (www.csaladikassza.hu) kezdeményezője és fő támogatója a Provident. A program az elmúlt 5 évben több ezer magyar család gazdasági öngondoskodó képességét javította, részben civil partnerek által a háztartások számára nyújtott képzések és tanácsadás, részben a családgondozók, pedagógusok, szociális munkások szakmai továbbképzése révén.

 


Csatolmány: csak egy kicsi hianyzik_palyazati_urlap.doc
Címkék
vállalatok, vállalatok, pályázatírás, adományozás, 1%