Ezt a cikket több mint egy éve publikáltuk. Mindent megteszünk, hogy naprakész információt szolgáltassunk oldalunkon, de előfordulhatnak elavult információk korábbi bejegyzéseinkben.

Az elektronikus beszámoló feldolgozását követően az Országos Bírósági Hivatal által kiállított válasz (OBHGEPI) az előterjesztő magánszemély Ügyfélkapujára, illetve a civil szervezet Cégkapujára érkezik az alábbiak szerint:

  • szabályszerű benyújtás esetén egy „Igazolás” megnevezésű dokumentum, 
  • nem szabályszerű benyújtás esetén egy tájékoztatólevél érkezik, amelyben a hiba pontos megjelölésével hívjuk fel a figyelmet a beszámoló ismételt előterjesztésére.

Ha a Tárhelyen 3 napon belül nem történik meg a dokumentum átvétele, második értesítés kerül kiküldésre. Amennyiben a második értésítől számított 5 munkanapon belül sem kerül letöltésre az irat, a küldemény kézbesítettnek minősül.

Elektronikus úton megküldött beszámolókra érkező visszajelzések Ügyfélkapura, Cégkapura
kép forrása: birosag.hu

A Tárhely beállítása szerint az érkezett dokumentumok 30 napon túl törlésre kerülnek, ezért azokat érdemes vagy a "Tartóstár"-ba áthelyezni, vagy pedig lementeni későbbi felhasználásra.

Kérjük, figyeljék, és minden esetben olvassák el az OBH által visszaküldött válaszüzenetet!
 

Kapcsolódó hírek

forrás: birosag.hu