A Magyar Adományozói Fórum államtól és pártoktól független támogatókat (alapítványok, vállalatok) tömörítő, egyesületi formában működő szakmai ernyőszervezet.
Szervezetünk arra törekszik, hogy a vállalatok, az alapítványok és a magánszemélyek egyre többen, egyre többet és egyre hatékonyabb módon támogassák a társadalmi, környezeti ügyeket, és a non-profit szervezeteket, azaz egyre hatékonyabb módon fektessenek be a társadalomba.
Ha munkavállalóként fontos számodra az önálló munkavégzés, lehetőség a folyamatos fejlődésre jelentkezz hozzánk az alábbi pozícióra:
Kommunikációs menedzser
Új Kollégánk feladatai:
- MAF tagokkal, partnerekkel való kapcsolat támogatása, médiakapcsolatok, külső és belső kommunikáció, online-, közösségi- és sajtókommunikáció, kiadványok készítése
- Részvétel az éves kommunikációs- és publikációs terv kidolgozásában
- Belső és külső események szervezése
- A kommunikációs tevékenységhez kapcsolódó adatbázisokat, statisztikákat tart naprakészen
- Az év során figyelemmel kíséri a szervezet meghatározott tevékenységeinek megvalósulását, segítséget nyújt az azokkal kapcsolatos adminisztrációs tevékenységek végrehajtásában
- Támogatja az adminisztrációs és jelentési tevékenységet
Fontos, a pozíció betöltéséhez:
- Felsőfokú, szakirányú marketing vagy kommunikációs végzettség
- Minimum 3-5 év kommunikációs területen szerzett tapasztalat
- Rendezvények szervezésében való jártasság
Elengedhetetlen a feladatok elvégzéséhez:
- felelősségtudat, felelősségvállalás
- önálló, precíz munkavégzés
- proaktív, kreatív eredmény és vevő orientált hozzáállás
- tehetség a kommunikáció területén
- PC használat, Windows, MSOffice (WORD, Excel, PowerPoint) és az internet magas fokú ismerete
Előnyt jelent:
- angol nyelvtudás
- CSR területén szerzett tapasztalat
- B kategóriás jogosítvány
Munkavégzés helye, munkaidő: Budapest,
Munkavégzés kezdete: 2018. február 1.
Fényképes, magyar nyelvű önéletrajzot és motivációs levelet 2017. december 15-ig az alábbi e-mail címre várjuk: info@donorsforum.hu