Idén november 28-án lesz a nemzetközi Giving Tuesday, vagyis az Adakozó Kedd napja. Légy részese te is!

A Giving Tuesday mind a már futó, mind az új kampányodban segítségedre lehet, ha új tartalmat készítenél közösségi média oldaladra. Önmagában is elegendő üzenetet hordoz, egy-két személyre szabott mondattal kiegészítve már kész is az adományozásra felhívó bejegyzés és tartalom!

Ha többet akarsz tudni az Adakozó Keddről és letöltenéd a kész kreatívokat az adományozásra felhívó posztodhoz, olvasd el cikkünket! >>

Alább pedig néhány példában megmutatjuk, hogy milyen egyszerű csatlakozni az adományozásra buzdító naphoz. Az elmúlt években a Giving Tuesday alkalmából  közzétett posztokból válogattunk, hogy lásd, hogyan használták fel mások ezt a napot a saját üzenetük eljuttatásához. Meríts ihletet és posztolj te is!

1. Hívd fel a figyelmet támogatási lehetőségeidre a Giving Tuesday történetével!

Nincs szükség feltétlenül külön üzenetre, ha a Giving Tuesday apropóján meglévő támogatási felületed akarnád újra közönséged figyelmébe ajánlani egy bejegyzésben.

Nézd meg a Világszép Alapítvány posztját! >> 

2. Akár rendszeres adományozásra is buzdíthatsz az adományozás napján

Teheted ez GT kreatívval vagy egy kis csavarral, például köszönetet mondhatsz már meglévő rendszeres adományozóidnak, akiket példaként állíthatsz.

Nézd meg az Amnesty International posztját! >>

3. Beszélj a szervezeti missziódról és kérj hozzá támogatást!

Megragadhatod az alkalmat, hogy szervezeti missziódra és tevékenységedre nem a szervezeti leírásban, hanem ezen a napon egy külön posztban hívod fel a figyelmet kicsit személyesebb hangvételben, mondjuk egy történetbe ágyazva.

Nézd meg az InDaHouse Hungary posztját! >>

4. Tárgyi adományokat gyűjtenél?

Az adományozás napján sem muszáj pénzadományban gondolkoznod. Ha szervezeted év vége felé, akár már a karácsonyi ünnepekre készülve tárgyi adományokat gyűjt továbbadományozásra, a Giving Tuesday napja ideális egy call to action poszthoz! Persze alternatívaként ekkor is megoszthatod egyúttal a pénzbeli támogatás lehetőségét is.

Nézd meg a Déméter Ház Alapítvány posztját! >>

Nézd meg a BMSZKI posztját! >>

5. Ha a te szervezetedenek adnak, duplán adnak!

Felhívhatod a figyelmet olyan termékedre vagy szolgáltatásodra, amelyet támogatva azonnal másokat is támogat az, aki neked ad. Egy zenekar esetén mondjuk egy koncertjegy, aminek megvételével másoknak adhat kulturális élményt a támogató. 

Nézd meg a Pannon Filharmonikusok akcióját! >>

+1: Indíts adománygyűjtést az #AdakozóKedd alkalmából!

A kampány indításához, feltöltéséhez kapcsolódó minden információt megtalátsz a NIOK Alapítvány Adjukössze.hu oldalán! >>

Légy részese te is az adományozás világnapjának!